Artykuł partnera
Chcesz założyć własną stronę firmową? A może masz ją już teraz, ale widzisz, że nie wzbudza dużego zainteresowania wśród internautów? W takim przypadku warto pomyśleć o jej reklamie. Oto 10 najskuteczniejszych metod reklamy w sieci, które musisz poznać!
- Pozycjonowanie stron internetowych
Gdy chcemy znaleźć jakiś produkt czy usługę, najczęściej w tym celu korzystamy z wyszukiwarki internetowej. Właśnie tu koncentruje się pozycjonowanie stron WWW, które określane jest też mianem SEO.
Pozycjonowanie to proces, który pozwala na podniesienie pozycji adresu strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Im pozycja ta jest wyższa, tym strona jest częściej odwiedzana przez potencjalnych klientów, a to przekłada się z kolei na wzrost zysków.
- Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords
To metoda podobna do pozycjonowania, ponieważ także prowadzona jest w wyszukiwarce, ale ma inną postać. Linki sponsorowane wyświetlane są w specjalnych boksach nad wynikami wyszukiwania.
Gdy reklama tego rodzaju jest dobrze skonfigurowana, jesteśmy w stanie uzyskać znacznie większą częstotliwość odwiedzin na swojej stronie internetowej.
- Reklama na Facebooku
Z Facebooka korzystają w Polsce miliony osób. To również platforma, dzięki której jesteśmy w stanie prowadzić skuteczną reklamę.
Na Facebooku możemy założyć własną stronę i skupiać wokół niej fanów. Możemy też korzystać z metod reklamowych udostępnianych przez ten serwis. Dzięki możliwości dotarcia do określonych grup docelowych, na przykład pod kątem wieku, płci, zainteresowań możemy uzyskać jeszcze lepsze rezultaty.
- Blog firmowy
Klienci poszukują wartościowych i darmowych informacji. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy z kosmetykami, czy też zajmujesz się naprawianiem komputerów, blog firmowy na stronie to dobry wybór.
Dzięki blogowi możesz budować swój wizerunek eksperta w danej dziedzinie, a klienci będą wybierać twoją ofertę częściej, ponieważ będą bardziej skłonni do zaufania tobie, a nie innym firmom.
- E-mail marketing
Przesyłanie e-maili z reklamami przez wielu z nas uznawane jest jako spam. Jednak zamówione e-maile, które otrzymujemy po subskrypcji na stronie, są już jak najbardziej mile widziane. Razem z nimi możemy informować klientów o nowościach, promocjach, przesyłać im kupony rabatowe.
Musimy jednak pamiętać o tym, aby nie przesadzać z liczbą wiadomości przesyłanych do klientów, ponieważ zbyt wiele e-maili może być potraktowanych jako spam.
- Reklama na YouTube
Z portalu YouTube dziennie także korzysta bardzo wiele osób. Poprzez skorzystanie z reklamy w tym serwisie możemy także dotrzeć do określonych odbiorców poprzez zdefiniowanie ich płci, zainteresowań czy miejsca zamieszkania.
Promocję na YouTube możemy prowadzić na kilka sposobów – poprzez publikowanie na nim własnych treści lub też prezentację swoich reklam na stronie, które pojawiają się przed filmami lub w formie boksów reklamowych.
Jeśli chcesz promować swoją stronę internetową jeszcze skuteczniej, skorzystaj z pomocy agencji OnlineGroup, która zapewnia kompleksowe usługi reklamowe w sieci.