Po raz pierwszy nowymi aplikacjami dla biznesu Epicor chwalił się w kwietniu, teraz firma planuje wypromować je wśród polskich przedsiębiorców. W czym mogą się przydać?
Aplikacje o których mowa – Epicor Expenses oraz Epicor Time Entry – zaprojektowano z myślą o usprawnieniu przekazywania danych, wspomożenia efektywnego wykorzystania czasu oraz monitorowania wydatków pracowników terenowych. Oba narzędzia przeznaczone są dla Windowsa Phone 8 i mają ułatwić wprowadzenie w firmie strategii BYOD (Bring Your Own Device).
Do stworzenia aplikacji zainspirowały twórców badania, według których 30% pracowników wykonuje swoją pracę w drodze, za pośrednictwem telefonów czy tabletów, a przeszło 80% regularnie realizuje część swoich zadań poza biurem. Aby usprawnić komunikację z systemami wykorzystywanymi w pracy, Expenses oraz Timekeeping przystosowano do współpracy oprogramowaniem Epicor ERP i iScala.
Epikor zadbał o to, by aplikacje w jak największym stopniu ułatwiały pracę w terenie. Użytkownicy mogą za ich pośrednictwem prowadzić rejestr aktywności, śledzić wydatki, korzystać z notatnika i przypomnień oraz narzędzi do współdzielenia tekstów. Ich głównym zadaniem jest jak najdokładniejsze zaraportowanie wszelkich działań pracowników oraz wydatków, jakie ponoszą podczas spotkań z klientem (np. poprzez fotografowanie i przesyłanie do oddziału rachunków ze służbowych kolacji).
W sklepie windowsphone dostępne są wersje demonstracyjne aplikacji, pełne programy dostępne są dla beneficjentów systemu Epicor ERP.