B3System S.A., wiodący integrator IT podpisał umowę partnerską z firmą
Interactive Intelligence. Dzięki podjętej współpracy Spółka rozszerzyła
portfolio produktowe o zaawansowane aplikacje Contact Center.
Interactive Intelligence (ININ) to globalny dostawca aplikacji centrów
kontaktowych do wielokanałowej komunikacji z Klientami. Flagowy projekt,
platforma Customer Interaction Center (CIC), dzięki połączeniu technologii
telekomunikacyjnych i informatycznych, pozwala zarządzać interakcjami
multimedialnymi, automatyzować procesy biznesowe i obsługę Klienta.
Rozwiązanie udostępnia na jednej platformie aplikacyjnej funkcjonalności,
które do tej pory wymagały integracji wielu systemów różnych producentów,
ujednolica procesy komunikacyjne, informacyjne i biznesowe w całej
organizacji. Stanowi jednolite rozwiązanie telefonii korporacyjnej,
posiadając wszystkie elementy niezbędne do budowy nowoczesnej infrastruktury
telekomunikacyjnej w przedsiębiorstwie.
Platforma funkcjonuje w ramach wielu modułów do wyboru, przez co jest
systemem bardzo elastycznym, umożliwiającym dostosowanie do indywidualnych
potrzeb każdego Klienta.
Umowa o współpracy z firmą Interactive Intelligence to efekt przyjętej
strategii Spółki, zakładającej poszerzanie oferty produktowej o nowe
rozwiązania oparte na zaawansowanych technologiach. Spółka B3System,
wykorzystując dotychczasowe kanały sprzedażowe, będzie oferować innowacyjne
rozwiązania w obszarze teleinformatycznym swoim Klientom.
„Współpraca z Interactive Intelligence to ogromna szansa na poszerzenie
naszego portfolio o innowacyjne rozwiązania teleinformatyczne. Widzimy
potencjał oraz rosnące zapotrzebowanie na produkty i usługi związane z
wielokanałową obsługą Klienta oraz automatyzacją procesów biznesowych”. –
powiedział Mirosław Kaliński Prezes B3System S.A.
Spółka B3System posiada status Elite Partner.