• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Chatbot – nowoczesny sposób obsługi klienta
Home
Technologie

Chatbot – nowoczesny sposób obsługi klienta

osnews Technologie 0 comments

Artykuł sponsorowany

Nowoczesne narzędzia do obsługi klientów ułatwiają prowadzenie przedsiębiorstwa i automatyzują wiele czynności. Jednym z narzędzi pozwalających na sprawniejszą obsługę klientów jest chatbot. To narzędzie opierające się o sztuczną inteligencję posiada olbrzymie możliwości i może być wykorzystane w firmie na wiele sposobów. Warto tym samym zainteresować się nim i za jego pomocą docierać do zainteresowanych osób. Prezentujemy najważniejsze funkcje oferowane przez takie narzędzie oraz doradzamy, gdzie może ono zostać wykorzystane.

Świetny sposób na obsługę klientów w sieci

Chatbot po polsku to rozwiązanie dedykowane dla firm, które prowadzą swoją działalność również w sieci i w ten sposób pozyskują nowych klientów. Dzięki inteligentnemu narzędziu można ułatwić obsługę i w sposób zautomatyzowany odpowiadać na najczęściej zadawane pytania. Chatbot jest w stanie łączyć się ze stroną internetową przedsiębiorstwa, ale również może zostać zintegrowany z social mediami. Można go użyć między innymi do obsługi klientów kontaktujących się za pomocą Facebook Messenger. Poradzi sobie także z obsługą zapytań wysyłanych poprzez aplikację mobilną. Narzędzie może tym samym zostać użyte w wielu miejscach i za każdym razem sprawdzi się znakomicie i usprawni cały proces związany z kontaktowaniem się z klientami.

Stale rosnąca jakość obsługi

Obecnie dostępne chatboty nie przypominają już tych sprzed paru lat. Współczesne narzędzia te są w stanie poradzić sobie z wieloma zapytaniami i udzielić odpowiedzi, które przypominają konwersację z żywym konsultantem. Wielu klientów może nawet nie zauważyć, że tak naprawdę nie rozmawia z realną osobą. Dodatkowo rozwiązania, jakimi są chatboty, mogą uczyć się nowych zapytań i odpowiedzi. Dzięki temu narzędzie z czasem będzie w stanie coraz lepiej radzić sobie z obsługą klienta i rozwiązywaniem wszystkich jego wątpliwości.

Jak możesz wykorzystać chatbota?

Dla biznesu online chatbot oferuje mnóstwo funkcjonalności i może zostać wykorzystany w wielu różnorodnych miejscach. Narzędzie to z uwagi na swoją uniwersalność jest w stanie sprawdzać się bezkonkurencyjnie i może w wysokim stopniu pomagać w działalności wszystkich przedsiębiorstw, które są obecne na rynku.

Chatbot może także pełnić funkcję informacyjną. W takiej sytuacji dzięki połączeniu z bazą wiedzy będzie w stanie udzielać informacji na temat najczęściej zadawanych pytań, statusu zamówienia, czasu oczekiwania na przesyłkę czy innych problematycznych kwestii.

Chatbot online może być także użyty w sklepach internetowych do pomocy w całym procesie zakupowym. W takiej sytuacji narzędzie może wskazywać miejsca, w które należy kliknąć, aby przejść dalej, a także będzie prezentowało dostępne funkcjonalności.

Wirtualny asystent pomoże przejść przez proces rezerwacji konkretnej usługi. W takim zastosowaniu sprawdzi się w systemach rezerwacji oferowanych między innymi przez hotele jak również w urzędach przy rezerwacji wizyty co jest istotne w dobie pandemii i nakazów zachowania dystansu społecznego.

Chatbota można także wykorzystać jako wsparcie działów HR i procesów rekrutacyjnych. Wirtualny asystent jest w stanie przeprowadzić wstępną rozmowę z kandydatem i w ten sposób pozyskać istotne informacje na jego temat. Dzięki temu dział HR otrzyma kompleksową informację na temat konkretnego kandydata, co ma duże znaczenie dla procesu rekrutacji, który będzie dzięki temu przebiegał zdecydowanie sprawniej i przyjemniej.

Polski chatbot od InteliWISE może także realizować pewne działania marketingowe. Na tym polu może zostać wykorzystany na wiele zróżnicowanych sposobów i może stanowić bardzo duże wsparcie przy pozyskiwaniu nowych klientów dla przedsiębiorstwa. Wirtualny asystent bowiem zatrzyma klientów na dłużej na konkretnej stronie internetowej.

Wyróżnij się na tle konkurencji

Stawiając na wsparcie bota w komunikacji online, można liczyć na wyróżnienie się na tle konkurencji. Wiele firm nadal nie korzysta z takich narzędzi, a zatem wprowadzenie ich do swojego przedsiębiorstwa będzie dawało wiele korzyści i znakomite efekty z takiego działania. Każda osoba odwiedzająca konkretną stronę poczuje się wyróżniona dzięki możliwości skonsultowania wszystkich swoich wątpliwości. Szczególnie operatywnie sprawdza się to w sklepach internetowych, gdzie wirtualny asystent jest w stanie pomóc w wybraniu odpowiednich produktów i dodaniu ich do swojego koszyka. Możliwości takiego narzędzia są praktycznie nieograniczone i może ono pomagać w bardzo wielu obszarach. Istnieje możliwość wybrania opcji czatu wideo. Dzięki temu rozmowa z wirtualnym asystentem będzie dla klienta jeszcze bardziej realna i przyjemniejsza.

Zmniejsz koszty obsługi klienta

Odpowiadanie na pytania klientów to w wielu firmach proces, który wymaga zaangażowania dodatkowych pracowników. To z kolei rodzi bardzo duże koszty. Rozwiązaniem może być tutaj chatbot, który zdecydowanie zmniejsza liczbę zapytań koniecznych do obsłużenia. Dzięki temu w efekcie możliwe jest zminimalizowanie kosztów związanych z działaniem konkretnego przedsiębiorstwa. Inwestycja w wirtualnego asystenta powoduje, że każda firma jest w stanie w dłuższej perspektywie czasu sporo zaoszczędzić w ten sposób i zdecydowanie lepiej radzić sobie z zaspokajaniem potrzeb klientów. Dodatkowo ceny chatbotów nie są wygórowane, a koszty zakupu takiego rozwiązania mogą zwrócić się w krótkim czasie.

Najlepsze chatboty na rynku

Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań z zakresu wirtualnych asystentów. Nie wszystkie są jednak warte zainteresowania. Przykładem świetnego chatbota może być rozwiązanie od firmy InteliWISE. Oferowany przez firmę wysokiej jakości rozwiązanie bardzo wyraźnie usprawnia wszystkie procesy związane z obsługą klienta. Dzięki temu sprawdza się rewelacyjnie w swojej roli i jest jednym z najlepszych rozwiązań na rynku. AI chatbot II generacji wykorzystywany jest też przez lidera e-administracji. Sprawne wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz technologii Machine Learning gwarantuje uzyskanie świetnych efektów. Ten chatbot to pewność dla Twojej firmy, że każdy z klientów zostanie obsłużony w pełni profesjonalnie i narzędzie będzie stanowiło dla niego olbrzymią pomoc.

  • Tags
  • chatboty
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Nowy telefon - a może iPhone?
Poprzedni wpis Jakie szkło hartowane do Poco X3 wybrać? Oto nasze rekomendacje

Warto przeczytać

W jakich sytuacjach chatboty mogą zastąpić człowieka? Technologie

W jakich sytuacjach chatboty mogą zastąpić człowieka?

Co zmieni wzrastająca popularność wyszukiwania głosowego? Technologie

Co zmieni wzrastająca popularność wyszukiwania głosowego?

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.