Artykuł sponsorowany
Prowadzisz swoją stronę na Facebooku? Masz ciekawe treści bądź produkty, ale nie wiesz, jak dotrzeć do odbiorców? Może warto rozważyć inwestycje w kampanię reklamową? Ale jak w ogóle robi się te reklamy? Dobre pytanie… Dla zwykłego użytkownika Facebooka może to być nie lada wyzwanie, stworzyć taką reklamę. Na szczęście w Internecie jest pełno kursów, które wyjaśniają działanie konta reklamowego na Facebooku.
Szkolenie Reklama na Facebooku
Ze szkolenia można dowiedzieć się między innymi, dlaczego warto używać reklam na Facebooku, jakie są warunki konieczne do emitowania reklam oraz jak tworzyć dedykowane reklamy. Dowiesz się, czego nie robić na Facebooku oraz jak poprawnie korzystać z menedżera reklam, a także jakie są zasady targetowania odbiorców. Jeśli te pojęcia to dla Ciebie czarna magia, nie zwlekaj!
Prowadzenie fanpage na FB – możesz to zlecić!
Kup szkolenie z reklamy na Facebooku i pozwól swojej firmie rozkwitnąć!
Co powinna zawierać dobra reklama?
Żeby reklama była skuteczna musi mieć ona przede wszystkim dobrze dobraną grupę odbiorców. Powinna być czytelna i łatwa do zrozumienia. Dodatkowo super byłoby, gdyby budziła pozytywne emocje lub w jakiś sposób wpływała na odbiorcę tak, żeby zapadała w pamięć. Pamiętasz reklamę z ciężarówką Coca-Coli? Kto jej nie pamięta! Reklama powinna być szczera i nasuwać pozytywne skojarzenia. W tym przypadku, gdy myślimy „święta” gdzieś tam na linii powiązań świta nam słowo „Coca-Cola”.
W reklamach należy unikać wszelkiego rodzaju stereotypów, które mogłyby urazić odbiorcę. Nie wolno używać wulgaryzmów ani wywoływać negatywnych uczuć. Pamiętaj, że Twoja firma chce być dobrze kojarzona i zdobywać nowych klientów, a nie ich tracić!
Szkolenie online: Reklama na Facebooku – co zyskujesz?
Przede wszystkim możliwość nauki w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca na Ziemi. Nic Cię nie ogranicza, dzięki czemu możesz przejść przez cały kurs w swoim tempie bez konieczności martwienia się resztą grupy (jak to bywa na szkoleniach stacjonarnych). Na szkoleniu dowiesz się jak określić grupę odbiorców, jak dostosowywać pod nią reklamy oraz z jakich narzędzi korzystać podczas tworzenia reklam oraz grup docelowych.
Dla kogo jest Szkolenie Reklama na Facebooku?
Szkolenie skierowane jest zarówno do osób rozpoczynających swoją przygodę z biznesowym światem Facebooka, jak i dla przedsiębiorców, którzy chcą wznieść swoje działania na wyższy level. Ze szkolenia mogą skorzystać także freelancerzy oraz osoby, które po prostu chcą podnieść swoje kwalifikacje.