• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Co składa się na spójny wizerunek marki?
Home
Marketing

Co składa się na spójny wizerunek marki?

osnews Marketing, Technologie 0 comments

Artykuł sponsorowany

To, czy nasza działalność będzie przynosiła sukcesy, zależy od przyjętych sposobów na działanie marki. Każda firma powinna dążyć do tego, aby stale pracować nad swoim wizerunkiem i budować pozytywne odczucia wśród wybranej grupy docelowej. Jak sprawić, żeby wizerunek marki był spójny? Z naszego artykułu dowiesz się, co zrobić, aby Twoja firma stała się rozpoznawalna!

Ustalony charakter Twojego biznesu

Niezależnie od tego, czy mamy spore doświadczenie zawodowe, czy dopiero zaczynamy swoją przygodę z prowadzeniem biznesu – od samego początku należy zadbać o właściwe zobrazowanie swojej firmy na rynku. Dlatego to, na czym będzie bazował nasz wizerunek, jest ściśle powiązane z zakresem świadczonych usług lub ofertą produktową marki.

Przykładowo: wiele firm stawia obecnie na ekologiczne działania i poszukiwanie rozwiązań w duchu less-waste. Stąd przy projektowaniu swojego wizerunku warto podkreślić, jakimi wartościami kieruje się marka i co w ramach tego oferuje swoim klientom. Warto więc odpowiadać na potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na kwestie ochrony środowiska. W takiej sytuacji dobrze jest postawić np. na ekologiczne gadżety, aby zarówno asortyment, jak i jakość materiałów, były kojarzone z konkretną firmą.

Swoim klientom można więc zaoferować m.in. produkty z bawełny, coraz bardziej zyskujące na popularności. Wśród nich szczególnie przydatne są m.in. bawełniane woreczki, których szeroki wybór rodzajów znajdziesz pod adresem: https://www.natura.slupsk.pl/woreczki-bawelniane.

Jakie elementy są istotne podczas tworzenia wizerunku?

Identyfikacja naszej marki jest możliwa, gdy weźmiemy pod uwagę parę istotnych czynników. To właśnie one składają się na zaufanie, jakim można obdarzyć konkretną firmę. Są to m.in.:

  • Logotyp – najlepiej, by nawiązywał on bezpośrednio do prowadzonej działalności. Na etapie wyboru odpowiedniego logotypu dobrze zastanowić się także nad kolorystyką, motywem przewodnim i innymi detalami, które będą kojarzyć się z naszą marką.
  • Media społecznościowe – jeśli zależy nam na stałej interakcji z nowymi i stałymi klientami, warto rozszerzyć kanały komunikacji i udzielać się jako marka za pośrednictwem social mediów.
  • Strona www – jest podstawą do tego, aby zwiększyć świadomość klientów na temat istnienia danej marki. Dlaczego? Właśnie na własnej stronie można dzielić się swoją ofertą, a także zawrzeć konkretne informacje o firmie i prowadzonej działalności.
  • Produkty reklamowe – warto zwrócić uwagę na dodatki, które mogą posłużyć naszej marce jako element promocyjny. Mogą to być m.in. gadżety reklamowe w postaci artykułów piśmienniczych. Można również podarować eko wyroby jak np. torby z bawełny ekologicznej. Z szeroką ofertą zapoznasz się na stronie: https://www.natura.slupsk.pl/torby-bawelniane-reklamowe.

Woreczki i torebki bawełniane - gadżety dla klientów

Spójny wizerunek marki – o czym jeszcze należy pamiętać?

Budowanie spójnego wizerunku marki jest ściśle związane z opracowaną strategią rozwoju naszej firmy. Praca nad właściwym postrzeganiem prowadzonego biznesu wymaga modyfikacji oraz dostosowania się do bieżących potrzeb rynku i oczekiwań klientów. Jednocześnie nie można zatracić pierwotnego pomysłu na kształtowanie obrazu naszej firmy wśród wybranej grupy docelowej. Co jeszcze jest istotne dla zachowania spójnego wizerunku marki? Oprócz promowania określonych wartości można zwrócić uwagę np. na przyjętą strategię komunikacji i osobowość marki. Zarówno sposób docierania do klientów, jak i cechy charakterystyczne danej marki, są istotnym elementem podtrzymania dobrego wizerunku i zachowania się w świadomości konsumentów.

  • Tags
  • marka
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Oszczędzanie w obcej walucie – co warto wiedzieć?
Poprzedni wpis Software House Da Vinci Studio — szyjemy oprogramowanie na miarę Twojej firmy

Warto przeczytać

Technologie

Google najdroższą marką świata

Marka Google wygrała drugi rok z rzędu w rankingu marek BrandZ firmy Millward Brown. Kolorowy znaczek wart...

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.