Artykuł sponsorowany
System informatyczny CRM dla Call Center to skuteczne i proste w obsłudze narzędzie, w znacznym stopniu usprawniające zarządzanie kontaktami z Klientem. Sprawdź, dlaczego warto inwestować w nowoczesne rozwiązania programowe i skutecznie zwiększ jakość obsługi swoich Klientów!
Wysoka wydajność i skuteczność obsługi Klienta to gwarancja Twojego sukcesu w branży. Dzięki CRM dla Call Center nie tylko zyskasz zaufanie w oczach Klientów, ale także w efektywny sposób wpłyniesz na jakość codziennie wykonywanych przez pracowników obowiązków.
Jak działa CRM dla Call Center?
CRM dla telemarketingu pozwala uzyskać niezbędną wiedzę i stały dostęp do historii Twoich Klientów, dzięki czemu zwiększysz ich poziom zadowolenia ze świadczonych usług. Największą zaletą tego rozwiązania programowego jest poprawa jakości pozyskiwanych danych oraz zwiększenie wyników sprzedaży. Stawiając na inteligentne oprogramowanie masz pewność, że pozyskujesz precyzyjne dane na temat Klientów i dostarczasz im jedynie aktualnych informacji, które Twoi pracownicy otrzymują w czasie rzeczywistym, co zwiększa satysfakcję Klientów zarówno w czasie rozmów telefonicznych, jak i obsługi online.
System CRM to prosty sposób na zwiększenie wydajności i niezawodności dotychczas stosowanych systemów teleinformatycznych. Gdzie szukać rozwiązań idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców oraz zakresu działania różnych firm? Istnieje szereg firm oferujących CRM dla Call Center, jednak warto przed dokonaniem ostatecznego wyboru sprawdzić zakres oferowanych przez nie usług i wypróbować je za darmo. Taką możliwość daje SysTell – firma od lat wdrażająca efektywne i użyteczne rozwiązania programowe dla sektora Call Center.
Dzięki wiedzy i profesjonalnemu podejściu do Klientów SysTell oferuje szereg sprawdzonych rozwiązań do kontaktów z Klientem, które możesz przetestować przez 15 dni za darmo, korzystając z wersji demonstracyjnej oprogramowania. Kompleksowe podejście do potrzeb rynku sprawiło, że CRM dla Call Center oferowany przez firmę SysTell pozwala nie tylko efektywnie zarządzać procesami obsługi, ale także daje możliwość importowania danych z innych systemów. Usługa pozwala także dokonywać pomiarów wskaźników KPI oraz zapewnia w pełni zautomatyzowany system powiadomień dla obsługiwanych Klientów.
SysTell Contact Center zapewnia szeroki zakres usług, które usprawnią komunikację z Klientem poprzez m.in. profesjonalną infolinię, sprawny Outbound, Live Chat, SMS, E-mail i Fax, a także Voice SMS oraz Social Media.
Stosując nowoczesne rozwiązania programowe możesz zawsze być o krok przed konkurencją. Skorzystaj z okazji i przekonaj się, że system CRM to podstawa skutecznego telemarketingu oaz sposób na większy zysk – przetestuj za darmo najlepszy na rynku program i już dziś rozpocznij nową erę w obsłudze Twoich Klientów!