• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Co to jest CRM dla Call Center
Home
Marketing

Co to jest CRM dla Call Center

osnews Marketing 0 comments

Artykuł sponsorowany

System informatyczny CRM dla Call Center to skuteczne i proste w obsłudze narzędzie, w znacznym stopniu usprawniające zarządzanie kontaktami z Klientem. Sprawdź, dlaczego warto inwestować w nowoczesne rozwiązania programowe i skutecznie zwiększ jakość obsługi swoich Klientów!

Wysoka wydajność i skuteczność obsługi Klienta to gwarancja Twojego sukcesu w branży. Dzięki CRM dla Call Center nie tylko zyskasz zaufanie w oczach Klientów, ale także w efektywny sposób wpłyniesz na jakość codziennie wykonywanych przez pracowników obowiązków.

Jak działa CRM dla Call Center?

CRM dla telemarketingu pozwala uzyskać niezbędną wiedzę i stały dostęp do historii Twoich Klientów, dzięki czemu zwiększysz ich poziom zadowolenia ze świadczonych usług. Największą zaletą tego rozwiązania programowego jest poprawa jakości pozyskiwanych danych oraz zwiększenie wyników sprzedaży. Stawiając na inteligentne oprogramowanie masz pewność, że pozyskujesz precyzyjne dane na temat Klientów i dostarczasz im jedynie aktualnych informacji, które Twoi pracownicy otrzymują w czasie rzeczywistym, co zwiększa satysfakcję Klientów zarówno w czasie rozmów telefonicznych, jak i obsługi online.

System CRM to prosty sposób na zwiększenie wydajności i niezawodności dotychczas stosowanych systemów teleinformatycznych. Gdzie szukać rozwiązań idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców oraz zakresu działania różnych firm? Istnieje szereg firm oferujących CRM dla Call Center, jednak warto przed dokonaniem ostatecznego wyboru sprawdzić zakres oferowanych przez nie usług i wypróbować je za darmo. Taką możliwość daje SysTell – firma od lat wdrażająca efektywne i użyteczne rozwiązania programowe dla sektora Call Center.

Dzięki wiedzy i profesjonalnemu podejściu do Klientów SysTell oferuje szereg sprawdzonych rozwiązań do kontaktów z Klientem, które możesz przetestować przez 15 dni za darmo, korzystając z wersji demonstracyjnej oprogramowania. Kompleksowe podejście do potrzeb rynku sprawiło, że CRM dla Call Center oferowany przez firmę SysTell pozwala nie tylko efektywnie zarządzać procesami obsługi, ale także daje możliwość importowania danych z innych systemów. Usługa pozwala także dokonywać pomiarów wskaźników KPI oraz zapewnia w pełni zautomatyzowany system powiadomień dla obsługiwanych Klientów.

SysTell Contact Center zapewnia szeroki zakres usług, które usprawnią komunikację z Klientem poprzez m.in. profesjonalną infolinię, sprawny Outbound, Live Chat, SMS, E-mail i Fax, a także Voice SMS oraz Social Media.

Stosując nowoczesne rozwiązania programowe możesz zawsze być o krok przed konkurencją. Skorzystaj z okazji i przekonaj się, że system CRM to podstawa skutecznego telemarketingu oaz sposób na większy zysk – przetestuj za darmo najlepszy na rynku program i już dziś rozpocznij nową erę w obsłudze Twoich Klientów!

  • Tags
  • call center
  • CRM
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Jak zabezpieczyć firmowe dane przed kradzieżą?
Poprzedni wpis Sprawdź stan konta w zegarku

Warto przeczytać

Czy sprzedaż przez telefon jest nadal skuteczna w call center? Technologie

Czy sprzedaż przez telefon jest nadal skuteczna w call center?

Bez kategorii

Kluczowe różnice pomiędzy Inbound a Outbound Call Center

Kluczowe różnice pomiędzy Inbound a Outbound Call Center Artykuł sponsorowany Przyjrzyj się...
CRM online – czy warto mieć system CRM w chmurze? Technologie

CRM online – czy warto mieć system CRM w chmurze?

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.