• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Mobilny trojan bankowy Faketoken szyfruje dane i atakuje ponad 2 000 aplikacji

      Mobilny trojan bankowy Faketoken szyfruje dane i atakuje ponad 2 000 aplikacji

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Jak i czy warto uruchomić własny portal internetowy?

      Jak i czy warto uruchomić własny portal internetowy?

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Co warto wiedzieć o reklamach w wyszukiwarce Google?
Home
Marketing
Reklama

Co warto wiedzieć o reklamach w wyszukiwarce Google?

osnews Marketing, Reklama 0 comments

Artykuł partnera

W obecnych czasach nikogo już nie zadziwia fakt obecności reklam w internecie. Są one powszechne, a do tego całkiem przydatne, za sprawą czasem wręcz doskonałego dopasowania przekazu do naszych potrzeb, czego świetnym przykładem są reklamy w wyszukiwarce Google.

W naszych obecnych czasach wielu wierzy, że nie wystarczy tylko “istnieć”. Dziś trzeba “zaistnieć”, tak w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jest to o tyle istotne, że reklama online to dla wielu przedsiębiorców, przysłowiowe, być albo nie być. By podjąć działania mające na celu dotarcie do jak największej liczby odbiorców, a tym samym powiększyć szansę zdobycia większej ilości potencjalnych klientów, musimy im o sobie umiejętnie przypominać. Oto jedna z funkcji nowoczesnej reklamy. Kolejną jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów.

O ile pierwszą funkcję z powodzeniem realizować można tradycyjnymi metodami, o tyle dostosowywanie się do potrzeb odbiorców to coś, w czym z pomocą muszą przyjść nam nowoczesne mechanizmy. Idealnym przykładem sprawnie realizowanej funkcji dopasowywania się do oczekiwań jest reklama w wyszukiwarce Google. Pojawia się ona w wynikach wyszukiwania i bezpośrednio nawiązuje do wpisywanych zapytań i poszukiwanych informacji. Przykuwa nasz wzrok na nieco dłuższą chwilę niż odpowiedzi znajdujące się poniżej, więc warto o nią zadbać.

Reklama bezpośrednia, a reklama spersonalizowana

Poszukując rozwiązań mających rozpromować naszą firmę, należy zadać sobie dwa pytania. Jaką formę reklamy wybrać i na jakich klientach się skupić? Reklama bezpośrednia jest idealna dla firm skoncentrowanych na względnie wąskim gronie odbiorców, bardzo często zajmujących się jakimś szczególnym lub specyficznym typem rzemiosła. Polega ona na bezpośrednim kontakcie z klientem – wysyłaniu mu ulotek, broszur czy ofert rabatowych. Innymi słowy, w ten sposób próbujemy utrzymać go przy sobie i przy dobrach lub usługach oferowanych przez naszą firmę.

Inaczej ma się jednak sprawa z reklamą spersonalizowaną. W tym przypadku cała nasza oferta dotrze do wszystkich obecnych i potencjalnych klientów. Będzie przy tym tak skonstruowana, że odpowie na ich potrzeby. Wybór odpowiedniego typu reklamy, a także grupy docelowej to trudne zadania. Zwłaszcza w internecie, gdzie możliwości są nieograniczone. By uniknąć problemów i frustracji oraz zadbać o to, by wysiłki reklamowe przyniosły pożądany skutek, warto skorzystać z pomocy agencji interaktywnych, SEO/SEM czy reklamowych, takich jak specjalizująca się w pozycjonowaniu oraz realizująca szeroki zakres działań internetowych Grupa iCEA S.A.

Należy tutaj dodać, że firmy takie jak Google również mają w swojej ofercie przeróżne sposoby reklamy oraz własne typy kampanii. Część z nich jest wręcz idealna dla przedsiębiorców, którzy dopiero wchodzącą na rynek, inne zaś są dopasowane do firm z wieloletnim stażem, bogatym portfolio dóbr czy usług oraz gronem oddanych klientów. Wszystkie oferty łączy jednak jedno – Google AdWords.

Nieoceniona rola Google AdWords

Google to obecnie najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Istny monopolista pozbawiony jakiejkolwiek konkurencji, poza lokalnie silnymi Baidu (Chiny) i Yandex (Rosja). Jak więc nietrudno się domyślić, najczęściej poszukujemy informacji właśnie w wyszukiwarce stworzonej przez giganta z Mountain View. Fakt ten sprawia, że firmy chcące znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania muszą zadbać o dobre pozycjonowanie, a te, którym zależy na reklamie wśród najpopularniejszych witryn – podjąć współpracę z internetowym potentatem. I tu w grę wchodzi Google AdWords.

Pamiętajmy, że Google oferuje swoje usługi każdemu, kto korzysta z poczty Gmail. Znajduje się tam również AdWords, który pozwala na tworzenie dynamicznych reklam. Polegają one na tym, że Google za pomocą wyszukiwanych przez internautów haseł, wyłapuje ich zainteresowania, by potem zaprezentować je na szczycie wyników wyszukiwania. Reklamy te, choć podpisane, w pewnym sensie udają prawdziwe rezultaty prowadzonych poszukiwań. Są skuteczne oraz spersonalizowane, gdyż zawsze korespondują z potrzebami potencjalnych lub stałych klientów.

Największymi korzyściami płynącymi z używania Google AdWords są: oszczędność czasu, aktualizacje reklam w sposób bieżący, wyświetlanie właściwych ofert potencjalnym i stałym klientom oraz pełna kontrola nad przekazem. To idealne rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorców chcących zaprezentować swoim klientom konkretne produkty i usługi, którym zależy na przykuciu uwagi, a nie na zasypywaniu odbiorców niepotrzebnymi informacjami.

  • Tags
  • AdWords
  • google adwords
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Operat szacunkowy - czym jest i ile kosztuje
Poprzedni wpis Co nowego w Linux Magazine w maju?

Warto przeczytać

Tekst czy grafika? Jaka jest skuteczniejsza forma reklamy? Marketing
5 sierpnia 2017

Tekst czy grafika? Jaka jest skuteczniejsza forma reklamy?

Targetowanie reklam AdWords – jak trafnie dotrzeć do klientów? Marketing
9 lipca 2017

Targetowanie reklam AdWords – jak trafnie dotrzeć do klientów?

Sprawdzona firma szkoleniowa – jak ją znaleźć? Poznaj 3 proste zasady Marketing
7 kwietnia 2017

Sprawdzona firma szkoleniowa – jak ją znaleźć? Poznaj 3 proste zasady

Oś czasu

13 Sty 09:19
Technologie

Co nowego w Linux Magazine w styczniu?

08 Gru 16:04
Technologie

Co nowego w Linux Magazine w grudniu?

08 Gru 16:00
Technologie

Wybieramy słuchawki – TOP 4

02 Gru 11:05
Technologie

Jaki monitor wybrać?

01 Gru 16:47
Technologie

Telefon do 1500 zł – TOP 4

Technologiczny cytat tygodnia

Wydaliśmy wiele, ale ciągle wiele mamy... I prawdę mówiąc jest to więcej niż potrzebujemy, by prowadzić firmę.

Tim Cook na spotkaniu udziałowców Apple odnosząc się do kwestii zasobów gotówki Apple na poziomie 100 mld USD

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy media microsoft mobile mozilla nokia open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon software standardy sun Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia
  • Home
  • Technologie
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.