Po raz kolejny jako patron medialny zapraszamy na ciekawą konferencję CRM GigaCon. Jak rozwijać i utrzymać kontakty z klientami? Jak prowadzić kampanie sprzedażowe i jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM? – tego dowiecie się podczas IX. edycji konferencji CRM GigaCon.
BEZPŁATNA KONFERENCJA CRM GIGACON
21 maja 2012, Warszawa, Courtyard by Marriott
Jak rozwijać i utrzymać kontakty z klientami? Jak prowadzić kampanie sprzedażowe i jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM? – tego dowiedzą się Państwo podczas IX. edycji konferencji CRM GigaCon.
Wybrane tematy wykładów:
• Po co nam CRM – mniej oczywiste zastosowania i możliwości systemu CRM
Fryderyk Włostowski ( G+J Gruner+Jahr Polska)
• System CRM a wzrost skuteczności kampanii sprzedażowych i marketingowych. Jakie znaczenie dla tworzenia przekazów marketingowych i budowy skutecznego procesu sprzedaży ma zadawanie pytań i co wspólnego z tym ma system CRM?
Piotr Kawa (WiedzawFirmie.pl )
• Wdrożenie systemu CRM a zarządzanie zmianą organizacyjną
Tomasz Mnich (The Why Method)
• Social Media Monitoring dla biznesu – zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić swój biznes. Jak rozszerzyć swoje kompetencje, uniknąć kryzysów oraz pozyskać nowych klientów za pomocą Social Media – Mikołaj Winkiel (Brand 24 )
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/crm
Zapraszamy do rejestracji. Ilość miejsc jest ograniczona!
Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań i usług podczas konferencji,zapraszam do kontaktu z organizatorem.
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427-36-45
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa