• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Czy sprzedaż przez telefon jest nadal skuteczna w call center?
Home
Technologie

Czy sprzedaż przez telefon jest nadal skuteczna w call center?

osnews Technologie 0 comments

Artykuł sponsorowany

Mimo intensywnego rozwoju nowych technologii to właśnie rozmowa telefoniczna wciąż jest najchętniej wybieraną formą kontaktu klientów z firmą. Pozwala szybko i w sposób wyczerpujący zasięgnąć potrzebnych informacji. Ta forma kontaktu ma również bardzo duże znaczenie w procesach sprzedażowych. Dlaczego tak się dzieje i dlaczego warto wdrożyć telefoniczny kanał sprzedaży w firmie?

Sprzedaż przez telefon – co warto o niej wiedzieć?

Sprzedaż przez telefon powszechnie uważa się za trudną, ponieważ ludzie nie lubią zwykle, gdy przeszkadza im się telefonami. Tymczasem profesjonalny telemarketing polega na dzwonieniu tylko do osób, które wyraziły na to zgodę i istnieje duża szansa, że będą zainteresowani naszymi produktami lub usługami. Biura call center tworzą najpierw (często ze współpracy ze swoim klientem) dopasowane bazy danych, które są podstawą do realizacji strategii telemarketingowej.

Słowo strategia jest tutaj kluczowe, ponieważ profesjonalne działania telesprzedażowe opierają się o przemyślany plan, określony zestaw komunikatów i wyselekcjonowaną bazę kontaktów. Znany wielu przykład masowych telefonów (wykonywanych często przez automaty) z propozycją np. założenia fotowoltaiki są antyprzykładem profesjonalnego telemarketingu.

Jak wygląda obsługa telefoniczna w call center (contact center)?

Dobre biuro call center (współcześnie – względu na szeroki zakres oferty – częściej spotkamy się z pojęciem contact center) zatrudnia profesjonalnych konsultantów. Rozumiemy przez to osoby przeszkolone z oferty firmy, którą reprezentują, ale także z technik sprzedaży i wywierania wpływu, czy radzenia sobie z różnymi sytuacjami, związanymi np. z agresywnym klientem. Tacy pracownicy przechodzą kursy skutecznej komunikacji, radzenia sobie ze stresem i technicznej obsługi (np. szybkiego wprowadzania danych w trakcie rozmowy). Wszystko to sprawia, że rozmowa jest przeprowadzana sprawnie, szybko i merytorycznie – dzięki temu klient otrzymuje niezbędne informacje, a sama rozmowa nie trwa dłużej, niż by sobie tego życzył. Merytoryczny i przeprowadzony w odpowiedniej atmosferze kontakt przekłada się następnie na wzrost sprzedaży. Mamy tu do czynienia z klasyczną sytuacją win-win (która dotyczy firmy i jej klientów jednocześnie).

Jak wybrać dobrą usługę telemarketingową?

Jak wspomnieliśmy, kluczowy jest wybór firmy, która prowadzi przemyślane strategie telemarketingowe, a nie po prostu masowe telefony do przypadkowych osób, bez wcześniejszego przygotowania. Warto dodać, że nieprofesjonalny kontakt często przynosi więcej szkody niż pożytku – klienci zwyczajnie zniechęcają się do marki.

Profesjonalnym contact center jest firma Polcall z siedzibą w Częstochowie (które jednocześnie współpracuje z klientami z całej Polski).

Polcall Call Center oferuje projektowanie i wdrażanie profesjonalnych, dopasowanych do potrzeb przedsiębiorstwa strategii telemarketingowych, w tym tych ukierunkowanych na sprzedaż. Oprócz tradycyjnej infolinii sprzedażowej, marce możesz zlecić pozyskiwanie leadów, a nawet umawianie gotowych spotkań handlowych.

Biuro contact center to także wiele innych usług, często zintegrowanych w ramach strategii omnichannel. Dane o klientach pochodzące z różnych kanałów (np. infolinii, czatu na stronie, działu reklamacji) są zebrane w jednym miejscu, do którego dostęp mają wszyscy konsultanci obsługujący danego klienta. W ten sposób osoba kontaktująca się z firmą nie musi tłumaczyć kilkukrotnie swojej sprawy od początku. Wszystko to jest możliwe dzięki nowoczesnym narzędziom do automatyzacji kontaktu, zarządzaniem informacją i aktualizacją danych w czasie rzeczywistym – w różnych kanałach.

  • Tags
  • call center
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Internet bezprzewodowy bez limitu do wyjazdu za granicę
Poprzedni wpis Jak zaistnieć na TikToku?

Warto przeczytać

Bez kategorii

Kluczowe różnice pomiędzy Inbound a Outbound Call Center

Kluczowe różnice pomiędzy Inbound a Outbound Call Center Artykuł sponsorowany Przyjrzyj się...
Jak poprawić produktywność call center? Technologie

Jak poprawić produktywność call center?

Sposób na poprawę customer experience w call center. Zobacz, ile zaoszczędzisz dzięki VoIP! Marketing

Sposób na poprawę customer experience w call center. Zobacz, ile zaoszczędzisz dzięki VoIP!

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.