Artykuł sponsorowany
Niewielka forma marketingowa o dużej sile oddziaływania. Zawiera nie tylko dane teleadresowe firmy, ale informuje o działalności i promocjach. Zdobywa klientów i skłania ich do działania. Ulotki, dzięki swojej prostej formie, pozwalają szybko i bezpośrednio dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Są niezbędnym elementem przy wprowadzeniu firmy na rynek. Z powodzeniem stosowane są również przez przedsiębiorstwa już działające, które chcą ugruntować swoją pozycję na rynku.
Ulotki reklamowe – skuteczna klasyka
Mimo postępu cyfryzacji i zalewie skrzynek mailowych reklamami w postaci elektronicznej, ulotka w dalszym ciągu uchodzi za skuteczne narzędzie marketingowe. Nie potrzebuje dużych nakładów finansowych, by zbudować i utrwalić w pamięci wizerunek firmy. Kluczem do sukcesu jest treść, szata graficzna i jakość wykonania ulotki.
Treść
Musi być dostosowana do odbiorcy. Pokazywać wymierne korzyści wynikające z zastosowania proponowanych przez firmę rozwiązań. Ilość treści nie może przytłaczać. To nie miejsce na opis całej oferty. Lepiej skupić się na problemie i jego rozwiązaniu. Wezwanie do działania zadziała mobilizująco i zwiększy szanse na zrealizowanie transakcji.
Szata graficzna
Czytelny i przejrzysty projekt ulotki reklamowej przyciągnie wzrok. Kolory, czcionki i zdjęcia to elementy, które są najszybciej rejestrowane przez mózg. Mogą zdecydować o tym, czy ulotka reklamowa zostanie zatrzymana przez potencjalnego nabywcę, czy też wyrzucona do kosza. Profesjonalna ulotka wzbudzi zaufanie i okaże się skutecznym przekazem marketingowym.
Jakość wykonania
To z jakiego materiału została wykonana ulotka i jakiej jest jakości wpłynie na opinię o firmie i produkcie. Wysoką jakość usług zakomunikuje użyty do produkcji reklamy, lepszy gatunkowo papier o gramaturze 130g. Może być on błyszczący lub matowy. Uszlachetniona folią lub lakierem ulotka dłużej spełni swoje zadanie, a jej rangę podniesie cyfrowy nadruk. O tym czy będzie on kolorowy czy czarnobiały, zdecyduje profil działalności i rodzaj klienta.
Ulotki – oferta internetowa
Ulotki online można zaprojektować samodzielnie na Stempleks.pl dzięki prostemu programowi graficznemu. Pomaga on, na dowolnym formacie papieru, rozmieścić wszystkie potrzebne informacje. Dla osób szukających szybszych rozwiązań, przygotowane zostały gotowe szablony, które można swobodnie modyfikować. Wydruk gotowej ulotki reklamowej warto zlecić przez Internet. To duża oszczędność czasu i środków. Zwykle, w ciągu 24 godzin otrzymujemy zrealizowany projekt ulotki, z którym można wyruszyć do potencjalnych odbiorców.
Nowoczesna ulotka reklamowa pozwala na błyskawiczne komunikowanie się z klientem. W przyjazny sposób wpływa na jego decyzje i podświadomość. Skutecznie dba o wizerunek firmy, ale nie rujnuje budżetu. Te atuty sprawiają, że ulotka reklamowa cały czas zajmuje wysoką pozycję w świecie marketingu.