• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Czy warto się reklamować w Google Ads?
Home
Technologie

Czy warto się reklamować w Google Ads?

osnews Technologie 0 comments

Artykuł sponsorowany

Popularność Google Ads, nie wzięła się znikąd. Zawdzięcza ją gigantycznej bazie odbiorców, co zapewnia dotarcie do dużej liczby klientów. Z oferty Google może skorzystać każda firma, niezależnie od tego czym się zajmuje. Mechanizmy omawianej kampanii, pozwalają przede wszystkim na dotarcie do użytkowników zainteresowanych produktem. W oczywisty sposób zwiększa to sprzedaż oraz ruch na stronie.

Mechanizm Google Ads

Reklamy Google, są zawsze dostosowane do danego odbiorcy. Po wpisaniu frazy lub słowa kluczowego w wyszukiwarkę, wyświetlona zostanie odpowiednia reklama. Właściciele sklepów internetowych i firm, decydują jakie słowa wpłyną na wyświetlanie ich reklam. Czy praca tego algorytmu ma znaczenie? Zdecydowanie tak. Dzięki niej reklama dotrze do odpowiednich osób i zwiększy prawdopodobieństwo sprzedaży.

Ile kosztuje Google Ads?

Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Google Ads działa w modelu rozliczeń PPC. Jest to innowacyjny model płatności. Polega on na płaceniu, za każde kliknięcie w reklamę wyświetlaną przez wyszukiwarkę. Jest to niezwykle korzystne dla firm. Dlaczego? Ponieważ płaci tylko wtedy jeśli reklama okaże się skuteczna. Pozwala to uniknąć sytuacji, w której kampania reklamowa nie przynosi efektów, a trzeba za nią płacić.

Co do stawek to są one różne. Zależą głównie od tego jak dużą mamy konkurencję oraz jak jest ustawiona kampania. System podpowiada jednak, jaki będzie ruch na stronie i ile trzeba zapłacić.

Narzędzia dla firm

Google Ads, pozwala na śledzenie statystyk. Dzięki temu, reklamodawca na bieżąco widzi efekty reklamy. W tym rozbudowanym narzędziu analitycznym, widać ile razy reklama została wyświetlona, kliknięta oraz cenę za wejście użytkownika. Potencjał tego urządzenia jest ogromny. Głównie zawdzięcza to informowaniu firmy o ruchu na stronie. Oznacza to, że widać czy reklamy generują duży ruch lub mały. Gdy ilość odwiedzin jest poniżej oczekiwań albo klienci nie kupują produktu, oznacza to, że czas zmienić zastosowaną taktykę.

Kampania Google Ads, pozwala również na ustalenie jakiej grupie geograficznej będzie wyświetlała się oferta. Istnieje też możliwość dobrania, czy reklama wyświetli się tylko na komputerze, czy również na smartfonie.

Czy kampania Google Ads może nie przynieść zysków?

Oczywiście że tak. Jest to tylko reklama, nie gwarantuje zysku. Zwykle jednak zwiększa ruch na stronie, co jest już połową sukcesu. Może się jednak zdarzyć sytuacja, iż pomimo nowych wejść na stronę, nikt nie będzie kupował towarów. Co zrobić w takiej sytuacji?

Podstawą są atrakcyjne treści na stronie. Zdjęcia produktów, dobre opisy. Przy tworzeniu strategii sprzedażowej, warto zastosować słowa kluczowe w ofertach produktów. Aby zyskiwać nowych klientów, a nie tylko kliknięcia, artykuły z oferty muszą być dokładną odpowiedzią na ich pytanie. Warto, więc przygotować odpowiednią treść.

Strona przyjazna dla urządzeń mobilnych to obecnie podstawa. Witryna sklepu, powinna być dostosowana do obsługi przez smartfony. Dziś każdy ma telefon, a ponad połowa wejść na strony Internetowa odbywa się właśnie za ich pomocą. Dlatego jeśli użytkownik, natrafi na nieczytelną stronę, która jest ciężka w obsłudze najprawdopodobniej nie zdecyduje się na zakup.

Czas to pieniądz. Nie jest tajemnicą, że nikt nie lubi czekać. Dlatego warto, aby witryna działała szybko. Jeśli będzie wolna to klient pójdzie do konkurencji. Co zrobić, aby strona działała szybciej? Nie zamieszczać na niej niepotrzebnych informacji. Warto, aby zdjęcia nie były w za wysokim formacie. Jeśli klient będzie bombardowany różnymi komunikatami oraz reklamami, to strona może również wolniej działać. W przypadku treści video, najlepiej zdecydować się na krótkie materiały w przystępnej rozdzielczości. Zwykle więcej treści oznacza dłuższy czas ładowania.

Fachowa pomoc

Przygotowanie samej kampanii należy do reklamodawcy. Musi on skorzystać z narzędzia Google Ads (dawniej: Google AdWords). Bez chociaż podstawowej znajomości tego narzędzia, będzie to trudne zadanie. Warto, więc w takim przypadku zlecić zadanie profesjonaliście. Jednym z nich jest Grzegorz Czajkowski, którego ofertę znajdziesz na jego stronie www. Praca specjalisty Google Ads będzie kosztowała, ale długofalowo się zwróci. Dzięki odpowiedniej reklamie, dotrze ona do osób zainteresowanych produktem. Zmniejszy natomiast wejścia użytkowników, niezainteresowanych. W oczywisty sposób obniży to koszt kampanii.

Czas oczekiwania na efekty

Mogą być one bardzo szybkie. Kampania umożliwia docieranie do ogromnej grupy odbiorczej Google natychmiast. Pozwala to na szybki przypływ klientów. Jednocześnie nie trzeba się martwić o pozycjonowanie organiczne. Narzędzia Google pomagają początkującym biznesom w walce z dużą konkurencją. Umożliwia to szybkie wyrobienie sobie renomy.

Niewątpliwie warto skorzystać z Google Ads. Pozwala to na szybkie oraz precyzyjne docieranie do zainteresowanych produktem osób. Jednocześnie w przypadku, kiedy kampania nie będzie działać, reklamodawca będzie o tym wiedział. W takiej sytuacji może zrezygnować lub zmienić strategię.

  • Tags
  • google
  • reklama
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Huawei watch GT 2 opinie
Poprzedni wpis Firewall - korzyści zastosowania zapory sieciowej w biznesie

Warto przeczytać

Kampanie Google Ads - czym są? Jakie mają zalety? Technologie
29 marca 2022

Kampanie Google Ads - czym są? Jakie mają zalety?

Allegro Ads, czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż na Allegro Technologie
16 stycznia 2022

Allegro Ads, czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż na Allegro

Inwestycja w marketing, czyli jak zareklamować swoją firmę w sieci Technologie
9 września 2021

Inwestycja w marketing, czyli jak zareklamować swoją firmę w sieci

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.