Blog Apple 2.0 w Fortune/CNN pisze:
Zastanawiasz się, dlaczego dział IT w twojej korporacji nie kupi ci iPhone’a, ani nie będzie wspierał tego, który kupisz samodzielnie? Oto odpowiedź. Albo raczej: 10 odpowiedzi.
Te powody to:
- Utrudniona synchronizacja z serwerami pocztowymi — wymaga specyficznej konfiguracji po stronie serwerów
- Nie zadziałają aplikacje third-party — w niektórych miejscach pracownicy używają firmowych aplikacji na urządzeniach przenośnych (np. kurierzy)
- Nie ma bezpiecznego przechowywania danych — nie są szyfrowane
- Nie można zdalnie zablokować ani wyczyścić urządzenia w przypadku kradzieży
- Brak klawiatury na dłuższą metę przeszkadza — szczególnie mając potrzebę szybkiego, precyzyjnego wprowadzenia danych
- Dostępny tylko w czterech krajach, z wybranymi operatorami
- Brak możliwości hurtowych zamówień, nie ma zniżek
- Pierwsza generacja — kilku funkcjonalności brakuje, szczególnie 3G
- Brak wyjmowalnych baterii
- Brak przykładów firm pracujących na iPhone’ach