Artykuł sponsorowany
Czy ulotki to faktycznie jeden z najpopularniejszych i najbardziej opłacalnych druków reklamowych? A może to tylko kawałek papieru rozdawany na głównej ulicy miasta? I czy druk ulotek jest rzeczywiście tani? Sprawdź, które z tych informacji są prawdziwe.
Jak wokół każdego tematu, tak i w przypadku druku ulotek, krąży wiele opinii, które jednak nie zawsze okazują się prawdziwe. Dlatego zanim zdecydujesz się na zamówienie projektu i druk ulotek, sprawdź, które z obiegowych opinii są prawdziwe, a które z prawdą mają niewiele wspólnego.
W dobie Internetu druk nie ma większego sensu
MIT. O skuteczności różnych form reklamy można by dyskutować długo. Jedni są zwolennikami materiałów wielkoformatowych, inni uważają, że tylko reklama internetowa trafia do właściwych odbiorców. Zdania na temat skuteczności ulotek są również podzielone. Nie zmienia to jednak faktu, że w praktyce atrakcyjna ulotka i dobrze zaplanowany kolportaż mogą przyczynić się do sukcesu akcji promocyjnej czy zwiększenia zainteresowania ofertą twojej firmy. By jednak tak się stało trzeba dobrze przemyśleć treść ulotki, dobrać odpowiednią grafikę oraz nawiązać współpracę z dobrą drukarnią, która zagwarantuje nie tylko niski koszt druku, ale też jego wysoką jakość.
Ulotki są tanie
PRAWDA. Druk ulotek jest jednym z najtańszych sposób na skuteczną reklamę. Oczywiście jednak wybór drukarni nie powinien być przypadkowy. Warto zwrócić uwagę na ofertę drukarni internetowych. Są one znacznie tańsze niż tradycyjne, stacjonarne. Jednocześnie drukarnie internetowe, jak np. www.drukarniaonline.pl, wykorzystują najnowsze technologie i pracują na nowoczesnych maszynach. To z kolei zapewnie najwyższą jakość druku. Nie musisz się też martwić, że w przypadku współpracy z drukarnią internetową cena wzrośnie ze względu na przesyłkę – dobre firmy zajmujące się usługami poligraficznymi zapewniają darmową przesyłkę wydrukowanych materiałów.
Szybki czas realizacji
PRAWDA. Najkrótszy czas realizacji zamówienia zapewniają dobre drukarnie internetowe. Przede wszystkim, ze względu na prowadzenie działalności online, masz możliwość złożenia zamówienia w dowolnym dniu i o każdej porze. Drukarnie internetowe przyjmują bowiem zlecenia druku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a nie tylko w ściśle określonych porach. Ponadto masz również możliwość śledzenia na bieżąco statusu zamówienia. W związku z tym będziesz wiedział kiedy zlecone przez ciebie ulotki przechodzą weryfikację techniczną, zostały przekazane do produkcji, wydrukowane i ostatecznie wysłane pocztą kurierską.
Ulotka ma zawsze ten sam format
MIT. Ulotka to nie zawsze materiał w formacie A5, z którym zapewne kojarzy ci się najczęściej. To także różne formaty – większe, mniejsze czy podłużne DL. W zależności od tego, w jakim celu mają posłużyć twojej firmie możesz wybierać spośród prostych, dwustronnych druków, ulotek składanych (na różne sposoby), ulotek z perforacją czy ulotek na grubszym papierze pełniących rolę pocztówki lub zaproszenia.