• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Efektywność reklamy w kinie – co wpływa na jej wysoką skuteczność?
Home
Marketing

Efektywność reklamy w kinie – co wpływa na jej wysoką skuteczność?

osnews Marketing 0 comments

Artykuł sponsorowany

Każdy przedsiębiorca stara się, aby jego firma miała mocną pozycję na rynku, a marka była rozpoznawalna przez jak największą grupę odbiorców i przynosiła pozytywne skojarzenia. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów jest z pewnością dobrze zaplanowana kampania reklamowa.

O efektywności reklamy decyduje kilka czynników. W kampaniach marketingowych liczy się dobry pomysł, najlepiej zawierający elementy zaskoczenia lub dowcipu, a także jego realizacja. Nie mniejsze znacznie ma też wybrany kanał, za pomocą którego reklama ma dotrzeć do odbiorców. Nie jest żadną tajemnicą, że bloki reklamowe emitowane w telewizji często są lekceważone, a wraz z ich początkiem wielu widzów zmienia kanał bądź udaje się do kuchni po przekąski lub coś do picia. Nieco inaczej wygląda to w kinach.

Atmosfera wpływająca na pozytywny odbiór reklamy

Wyjście do kina kojarzy się z rozrywką i relaksem. Widzowie udający się na film odbierają więc spoty reklamowe nieco inaczej niż ma to miejsce np. w domach przed telewizorem, gdzie bloki reklamowe emitowane w przerwach pomiędzy kolejnymi programami lub w ich trakcie nierzadko budzą irytację. Jeśli w dodatku film marketingowy zostanie nagrany z zachowaniem najwyższych standardów, reklamowana marka z pewnością zapadnie w pamięć widzów kinowych jako godna zaufania.

Reklama na dużym ekranie

Jeśli chodzi o media, kino jest znacznie skuteczniejsze niż telewizja czy radio. Wpływ na taki stan rzeczy ma m. in. jakość obrazu wyświetlanego na dużym ekranie oraz emitowanego dźwięku. Nietrudno zauważyć, że reklamy w kinie prezentują się znacznie lepiej niż te w telewizji i trudno porównywać nawet najlepszy domowy sprzęt RTV do tego stosowanego w kinie. Warto tutaj wspomnieć o jeszcze jednej istotnej kwestii – w niektórych kinach reklamy emitowane są już po wygaszeniu świateł. Tak jest m. in. w sieci kin Multikino. Uwaga widzów dzięki temu jest w większym stopniu skupiona na filmie reklamowym, a tym samym przedstawiane treści znacznie lepiej zapadają w pamięć. Przekłada się to na większą rozpoznawalność marki, co może mieć odzwierciedlenie w większym zainteresowaniu nią konsumentów, a tym samym – w poprawie wyników finansowych.

Maksymalne wykorzystanie przestrzeni kinowej

Reklama w kinie kojarzy się przede wszystkim ze spotem promocyjnym emitowanym na dużym ekranie. W rzeczywistości jednak do celów marketingowych można wykorzystać również przestrzeń poza salami kinowymi, a więc np. główny hol. Widzowie przed udaniem się na seans muszą kupić bilety, często też udają się do stoisk z przekąskami. Oprócz tego wewnątrz budynków kinowych nierzadko spotkać można kawiarnie. Wszystko to daje dodatkowe możliwości w prowadzeniu kampanii marketingowych. Zastosowanie specjalnych nalepek na podłogach, stoiska z ulotkami, spoty wyświetlane na ekranach znajdujących się w holu czy obecność hostess sprawia, że reklama w kinie wcale nie musi ograniczać się do filmów promocyjnych, co dodatkowo podnosi skuteczność działań marketingowych.

  • Tags
  • reklama
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Jaki to numer telefonu?
Poprzedni wpis Czy warto kupić laptop poleasingowy?

Warto przeczytać

Pozwól się zauważyć - jak wyróżnić swoją markę dzięki grafice reklamowej? Technologie
9 kwietnia 2022

Pozwól się zauważyć - jak wyróżnić swoją markę dzięki grafice reklamowej?

Kampanie Google Ads - czym są? Jakie mają zalety? Technologie
29 marca 2022

Kampanie Google Ads - czym są? Jakie mają zalety?

Allegro Ads, czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż na Allegro Technologie
16 stycznia 2022

Allegro Ads, czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż na Allegro

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.