• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Mobilny trojan bankowy Faketoken szyfruje dane i atakuje ponad 2 000 aplikacji

      Mobilny trojan bankowy Faketoken szyfruje dane i atakuje ponad 2 000 aplikacji

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Jak i czy warto uruchomić własny portal internetowy?

      Jak i czy warto uruchomić własny portal internetowy?

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Facebook i Instagram – idealne narzędzia do  budowania społeczności
Home
Marketing
Reklama

Facebook i Instagram – idealne narzędzia do budowania społeczności

osnews Marketing, Reklama 0 comments

Wydawać by się mogło, że dzisiejszy świat dąży bezpośrednio do sprzedaży i zysku. Sklepy zabiegają o konsumenta licznymi promocjami i rabatami, a klienci wciąż muszą uważać na pułapki zastawiane przez marketingowców!

Polowanie na klienta przynosi skutki, ale jedynie tymczasowe. Wystarczy, że nasza konkurencja  obniży cenę o 10 gr i już tracimy na popularności. Co zatem zrobić, przy przywiązać klienta do marki i sprawić by pozostał na dłużej z wybranym producentem lub dostawcą usług?

Tworzenie fanpage lub profilu społecznościowego firmy.

Oczywiście najlepszym narzędziem do pozyskiwania fanów i osób zainteresowanych naszą działalnością są portale społecznościowe. Facebook, Pinterest czy Instagram pomagają nam w zdobyciu klientów.

Jednak prowadzenie fanpage`a czy profilu na Instagramie wcale nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać. Okazuje się bowiem, że nie wystarczy wrzucać co jakiś czas informacji produktowych lub słodkich kotków. Fanpage lub profil na Instagramie wymaga czasu i poświęcenia. Wystarczy zobaczyć na profile prowadzone przez duże agencje social media, by zobaczyć, że fanpage znanych marek są doskonale przemyślane.

Najpierw musimy zdecydować, jaka grupa docelowa klientów nas interesuje? Matki, kobiety sukcesu,mężczyźni po 30, nastolatki a może seniorzy? Kiedy określimy dla kogo stworzony jest nasz produkt, będziemy mogli zaplanować strategię marketingową, która będzie dostosowana do wybranej grupy.

Ułatwi nam to sprawę także w kampanii Facebook Ads, gdyż będziemy mogli precyzyjnie dobrać odbiorców naszych reklam.

Twórz historię produktu – przyciągaj klientów.

Kiedy zbudujesz już fanpage oparty na realnie zainteresowanych fanach, pomyśl o największych markach i zastanów się, co sprawia, że zamiast po zwykłą czekoladę – sięgasz po milkę, a zamiast butów sportowych bez loga wybierasz Nike?

To, co sprawia, że produkt jest wyjątkowy, to jego historia. Każdy produkt, który niesie za sobą pewne przesłanie lub ideę, jest bliższy klientowi niż ten, który nie kojarzy się z niczym szczególnym.

Dlatego, kiedy na Twoim fanpage lub Instagramie zagości już spora liczba osób zainteresowanych Twoją marką, warto rozpocząć swoją opowieść. Wybierz dany produkt i zastanów się co sprawia, że jest wyjątkowy?

Jeśli sprzedajemy ubrania, zastanówmy się, czy naszym targetem będzie klient ubierający się na sportowo, elegancko czy może w jeszcze innym stylu?

Potem zadedykujmy prowadzenie fanpage właśnie pod naszego klienta i usługę. Jeśli wybierzemy kolekcję sportową, piszmy o zdrowej żywności, sporcie, zlocie fitness-owym, rowerze i wszystkim tym, co dla sportowca może okazać się ciekawe. Dzięki temu nasz fan będzie utożsamiał koszulki z naszym logiem nie tylko z kolekcją ubrań ale także z całą filozofią firmy.

Dzięki temu poczuje, że nosi wyjątkowe ubranie, stworzone specjalnie na jego potrzeby!

Społeczność zawsze lojalna!

Musimy pamiętać, że doceniony klient to klient lojalny. Dlatego właśnie, jeśli zaangażujesz go w działania związane z social mediami, sprawisz, że chętniej sięgnie po Twoja usługę lub produkt. Jest to ważne, ponieważ na rynku nie brakuje konkurencji.

Musimy sprawić, że nasza marka będzie wyjątkowa a jej historia będzie się wyróżniała na tle podobnych firm. Warto więc, przed podjęciem działań sprzedażowych zainwestować w działania wizerunkowe, które przyciągną naszą społeczność.

Nie spieszmy się ze sprzedażą. Musimy uzbroić się  w cierpliwość, zbudować wizerunek firmy, zaciekawić klienta a dopiero potem rozpocząć działania handlowe. Dzięki temu uzyskamy wspaniałą społeczność oddanych klientów.

  • Tags
  • fanpage
  • portale społecznościowe
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Komunikacja w dobie współczesnego marketingu
Poprzedni wpis Pierwszy polski Makerday 6 grudnia w Warszawie

Warto przeczytać

Jak inwestować, by w rok zarobić 122%? Finanse
20 kwietnia 2017

Jak inwestować, by w rok zarobić 122%?

Wędkujesz? To umów się on-line Internet
11 lipca 2016

Wędkujesz? To umów się on-line

Jak zbudować swoją markę na Facebook'u Marketing
15 czerwca 2016

Jak zbudować swoją markę na Facebook'u

Oś czasu

17 Lut 11:48
Technologie

4Developers 2021 w wirtualnej odsłonie!

15 Lut 11:47
Technologie

Jak wypromować własny kanał na Youtubie?

09 Lut 12:32
Technologie

Co nowego w Linux Magazine w lutym?

20 Sty 09:54
Technologie

Najlepsze telefony do 1000 zł

13 Sty 09:19
Technologie

Co nowego w Linux Magazine w styczniu?

Technologiczny cytat tygodnia

Wydaliśmy wiele, ale ciągle wiele mamy... I prawdę mówiąc jest to więcej niż potrzebujemy, by prowadzić firmę.

Tim Cook na spotkaniu udziałowców Apple odnosząc się do kwestii zasobów gotówki Apple na poziomie 100 mld USD

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy media microsoft mobile mozilla nokia open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon software standardy sun Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia
  • Home
  • Technologie
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.