Facebookowy Open Graph wprowadza przycisk „Posłuchaj” na fan page artystów, dzięki, któremu można przejść do aplikacji strumieniujących muzykę z chmury i odsłuchać playlistę ulubionych artystów. To fajne rozwiązanie, pozwoli w dość prosty sposób wypromować portale do słuchania muzyki z chmur.
Przycisk wyświetla się na stronach artystów. Po kliknięciu w niego, aplikacja przenosi nas na wybrane serwisy muzyczne, które korzystają z open graph na „fejsie”. Jeśli nie autoryzowaliśmy żadnej muzycznej aplikacji spośród wybranych serwisów, zostaniemy poproszeni o wybór spośród listy. W Polsce oczywiście nie ma tak kolorowo, mamy do dyspozycji tylko Dreezera, może z czasem wejdzie jeszcze Muzo.
FACEBOOKSOCIAL MEDIA
Facebook wprowadza „posłuchaj” na fan page
18 KWIETNIA 2012 22:58 PAWEL 0 COMMENTS EDIT
Facebookowy Open Graph wprowadza przycisk „Posłuchaj” na fan page artystów, dzięki, któremu można przejść do aplikacji strumieniujących muzykę z chmury i odsłuchać playlistę ulubionych artystów. To fajne rozwiązanie, pozwoli w dość prosty sposób wypromować portale do słuchania muzyki z chmur.
Przycisk wyświetla się na stronach artystów. Po kliknięciu w niego, aplikacja przenosi nas na wybrane serwisy muzyczne, które korzystają z open graph na „fejsie”. Jeśli nie autoryzowaliśmy żadnej muzycznej aplikacji spośród wybranych serwisów, zostaniemy poproszeni o wybór spośród listy. W Polsce oczywiście nie ma tak kolorowo, mamy do dyspozycji tylko Dreezera, może z czasem wejdzie jeszcze Muzo.
Przycisk działa w kratkę w zależności od aplikacji. Po kliknięciu przycisku wyskakuję nam informacja z prośbą o udostępnienie aplikacji i nic się nie dzieje… a powinno mnie przenieść na stronę Dreezera by założyć konto. Do poprawy!
Dobra założyłem sobie konto ręcznie. It`s life, it`s life!
Facebook w tym momencie zaczyna rywalizować z MySpacem, który jest nastawiony na muzykę. Oprócz promocji artystów, „F” otwiera możliwości promocji i szanse zdobycia większej popularności serwisów muzycznych, które grają muzę z chmury. Spora część ludzi zwróci uwagę na przycisk. Spora część odpuści gdy zobaczy, że trzeba udostępniać aplikacje i się rejestrować ale jest szansa, że jakiś procent to zrobi i podłączy sobie „appsa”, ale najpierw trzeba załatać kilka dziur, jak ta z przekierowaniem na stronę Deezera.
Muzo.pl powinno jak najszybciej zintegrować się z Facebookiem tak by obok Deezera było widać polski akcent amen.