Kategorie:
28

Firma GG zmienia logo

Gadu Gadu zawdzięcza swój sukces komunikatorowi. Parę lat temu rynek komunikatorów dopiero się rozwijał, a twórca Łukasz Foltyn zapełnił niszę na rodzimym rynku.

Szybko zdobył popularność, został liderem na rynku i nie daje żadnych szans pozostałym komunikatorom, mimo że za granicą nieźle im się wiedzie.

Od tego czasu dużo się zmieniło. Foltyn odszedł z firmy, a Gadu Gadu zaczęło kupować i tworzyć serwisy internetowe. Teraz mówiąc “Gadu Gadu” nie mamy na myśli jedynie komunikatora, ale także portale MojaGeneracja.pl, Nauka.pl, MEGAsłownik czy też serwis mikroblogowy blip.pl. Natomiast wkrótce powstanie operator wirtualny telefonii komórkowej. Dlatego Gadu Gadu zmieniło nazwę firmy na GG Network.
logo
Oprócz tego zmieniono logo spółki. Do tej pory używano logo komunikatora i aby nie kojarzyć firmy jedynie z tym programem, zaprojektowano nowy znak graficzny. Logo komunikatora pozostało bez zmian.

Więcej informacji: http://blog-it.pl/2009/01/08/gadu-gadu-z...enia-logo/

«
»

Znalazłeś literówkę? Zgłoś ją używając formularza!


Jeśli uważasz, że ten nius jest nieobiektywny, przedstawia nieprawdziwe wydarzenie, jest spamem lub nie spełnia standardów serwisu, napisz raport.

Niusy na podobny temat:

Komentarze (RSS)

Komentarze są prywatnymi opiniami dodających je osób. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Komentarze obraźliwe oraz obniżające poziom serwisu będą usuwane. Więcej w regulaminie komentowania.

64 komentarzy

zwiń wątek Paweł Kondzior  9 January 2009 o godz. 6:46 #
Gravatar

Mogli by sie bardziej postarac ;) Strasznie przypomina logo cnet

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Jolly Roger  9 January 2009 o godz. 15:11 #
Gravatar

Przy okazji jest starsznie nudne.. to coś.

 
zwiń wątek quina  9 January 2009 o godz. 20:07 #
Gravatar

mialem to samo napisac. imho logo jest identyczne tylko napis inny… ciekawe czy beda jakies echa:]

 
 
zwiń wątek Magnes  9 January 2009 o godz. 8:12 #
Gravatar

Nie ma to jak polska nazwa…

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek azhag  9 January 2009 o godz. 10:24 #
Gravatar

Niepolska firma, niepolska nazwa.

 
 
zwiń wątek Bobo  9 January 2009 o godz. 8:16 #
Gravatar

Wielu moich znajomych już porzuciło GG, ze względu na ciągłe problemy z połączeniem i zrywanie czatów, brak potwierdzenia dostarczenia wiadomości itp. Sporo osób używa czata ze skype zamiast GG.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Magnes  9 January 2009 o godz. 10:32 #
Gravatar

Zamienił stryjek siekierkę na kijek…

zwiń wątek Thar  9 January 2009 o godz. 13:18 #
Gravatar

Nie no, Skajp przynajmniej nie jest adware.

zwiń wątek soda2  9 January 2009 o godz. 14:16 #
Gravatar

przeczytaj licencję skypa, przypomnij sobie dawne afery o tym że skype zbierał informacje o użytkowniku i powiedz jeszcze raz że skype to nie adware.

 
zwiń wątek WadosM  9 January 2009 o godz. 14:35 #
Gravatar

Adware oznacza program który wyświetla reklamy w trakcie działania, a nie, że szpieguje użytkownika (choć tego wcale nie wyklucza).

 
zwiń wątek trasz  9 January 2009 o godz. 15:35 #
Gravatar

@soda2: Chcialbym niesmialo przypomniec, ze "afery" wynikaly z nieznajomosci podstaw dzialania systemu operacyjnego (Linuksa konkretnie) przez "hakera", ktory sprawe nakrecil, bo cos mu sie wydawalo.

 
zwiń wątek soda2  9 January 2009 o godz. 16:09 #
Gravatar

wybacz, pomyliłem się, masz rację – ale z drugiej strony wolę reklamy niż szpiegowanie…

 
zwiń wątek karakar  9 January 2009 o godz. 23:36 #
Gravatar

To znaczy, że skype jest spyware?

 
zwiń wątek Silmethule  10 January 2009 o godz. 12:17 #
Gravatar

Z tego co pamiętam to tylko stwierdzono, że Skype otwiera, jak masa innych programów, /etc/passwd… Zrobiła się wtedy wielka afera o nic. Ale może ja o czymś nie wiem albo mylę motywy ;) .

 
zwiń wątek czepol  10 January 2009 o godz. 14:17 #
Gravatar

skype jest raczej malware

 
zwiń wątek maciek  10 January 2009 o godz. 23:21 #
Gravatar

Każdy niewolny program jest malware.

 
 
 
 
zwiń wątek Xaweryz  9 January 2009 o godz. 9:37 #
Gravatar

No gg jest do dupy… I nie raz zdarzało się że coś dokogos pisałem a potem okazało się że nic nie doszło do tej osoby. Wielokrotnie zdarzyło mi się że miałem bana na gg. Polegającego na tym że nic do nikogo nie mogę pisać ale wszyscy inni mogą pisać do mnie. Używam tylko dla tego że mam w nim jakiś znajomych. Lepszy jest Jabber.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Budyń  10 January 2009 o godz. 11:23 #
Gravatar

A z kim za pomocą Jabbera porozmawiasz ? ;)

Jest parę komunikatorów wykorzystujacych XMPP (lub jego mutację), to jest dobre do sieci firmowych, ale… na świecie jest b. pofragmentowane.

zwiń wątek iria  10 January 2009 o godz. 18:17 #
Gravatar

Np. z użytkownikami gmaila.:)

 
zwiń wątek steelman  10 January 2009 o godz. 20:39 #
Gravatar

ze mną (-:

 
 
 
zwiń wątek azhag  9 January 2009 o godz. 10:27 #
Gravatar

Dżidżi Netłork — ładnie brzmi ;)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Adi1981  9 January 2009 o godz. 10:47 #
Gravatar

"zmieniono się logo"

No to w końcu zmieniono się, czy zmieniono logo ?

A tak swoją drogą to olśniewające to "nowe logo". Ciekawe ile im zajęło jego _projektowanie_, 5 minut w gimpie ? :]

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Rsh  9 January 2009 o godz. 12:05 #
Gravatar

No najlepsze są przebajerzone loga, jak ten scyzoryk.

zwiń wątek karakar  9 January 2009 o godz. 23:41 #
Gravatar

Ten scyzoryk to tradycja firmy produkującej scyzoryki która raz do roku dodaje do niego nowe narzędzie. Było o tym w księdze rekordów Guinnessa.

 
 
zwiń wątek parszywy_troll  9 January 2009 o godz. 12:07 #
Gravatar

A tak swoją drogą to olśniewający ten nowy komentarz. Ciekawe ile ci zajęło jego _przemyślenie_, 5 minut w toalecie? :]

 
zwiń wątek D3X  9 January 2009 o godz. 12:15 #
Gravatar

W gimpie? Myślisz, że tacy zawzięci wrogowie otwartości korzystają z gimpa? ja bym raczej stawiał na fotoszopkę :)

zwiń wątek szatox  9 January 2009 o godz. 13:37 #
Gravatar

a ja na painta

 
zwiń wątek karpiozoo  9 January 2009 o godz. 23:56 #
Gravatar

Wrogowie otwartosci ? a skad ty masz takie informacje ? Jesli chodzi o open source to firma wykorzystuje, jak i wspiera wiele projektow open source. A ze nie udostepnia kodu na licencji GPL to inna bajka, ale jakos musi zarabiac.

zwiń wątek D3X  10 January 2009 o godz. 0:43 #
Gravatar

O ironii słyszał?

W ogóle to gdyby tak wielce wspierali otwartość/wolność to by już dawno zrobili port tego ich przefajnego klienta na jakieś inne (nawet niekoniecznie otwarte) systemy…

 
zwiń wątek karpiozoo  10 January 2009 o godz. 13:00 #
Gravatar

don't worry wszystko jest w planach, ale najpierw musi powstac stabilna wersja na wingroze. Aktualnie wersja 7 jesst mocno zalezna od bibliotek windowsa i IE, ale 8 ktora jest jak narazie beta opiera sie o qt4 i webkita.

Mowisz ironia ?? mowisz o tym jak stworzyli swoje logo czy jak firma odnosi sie do opensource, bo w jednym ironie wyczulem a w drugim pogarde :/

 
zwiń wątek karpiozoo  10 January 2009 o godz. 13:06 #
Gravatar

A jeszcze jedno, czy napewno bedziesz chcial uzywac nowego klienta jesli do dyspozycji masz tak swietne narzedzie jak kadu ??? Wole zeby firma wspierala innaczej Opensource niz wydawac niepotrzebnie pieniadze na klienta ktorego i tak nikt nie bedzie uzywal bo alternatywa jest conajmniej dobra ? :)

 
zwiń wątek Strasz  10 January 2009 o godz. 17:03 #
Gravatar

Sorry młody padawanie, ale konkurencja nie ma gg-radia i póki takiego pluginu nie będzie, czekam na oficjalnego klienta.

 
 
 
zwiń wątek soda2  9 January 2009 o godz. 14:20 #
Gravatar

obstawiam że kupili adobe creative suit za 7 mln zł żeby te logo zrobić.

 
 
zwiń wątek zumek  9 January 2009 o godz. 12:08 #
Gravatar

Wkurza mnie Gadu Gadu. Ostatnio uzywam juz tylko Pidgina chociaz z protokolu GG nadal korzystam.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek fxd  9 January 2009 o godz. 14:18 #
Gravatar

W końcu nie wiem… mówisz o programie klienckim czy protokole? Co wkurza?

zwiń wątek Cobra  9 January 2009 o godz. 21:37 #
Gravatar

@Fxd

W końcu nie wiem… mówisz o programie klienckim czy protokole? Co wkurza?

Jedno i drugie ;-)

 
 
 
zwiń wątek PxxLT  9 January 2009 o godz. 12:21 #
Gravatar

Mam nadzieję, że kryzys (który może jest, a może go nie ma) w nich uderzy i doprowadzi do upadku. Nie lubię tej firmy bardziej niż M$ (Ci to chociaż raz wypuścili dobry pakiet biurowy).

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek agent_J  9 January 2009 o godz. 12:24 #
Gravatar

To wymyśl i spopularyzuj swój komunikator. W końcu to takie proste, że byle burak to zrobi.

zwiń wątek Jolly Roger  9 January 2009 o godz. 15:15 #
Gravatar

Idąc twoim tokiem myślenia, to nie mam prawa oceniać produktów, jeżeli się na tym nie znam i nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Innymi słowy jak ktoś mi sprzeda g**** w pudełku od jogurtu to nie wolno mi stwierdzić, że zostałem oszukany. xD

zwiń wątek Jarosław Pelczar  10 January 2009 o godz. 17:23 #
Gravatar

Za jogurt płacisz, a za GG nie. Ja instalując dowolną dystrybucję linuxa też się czuję oszukany bo mi nie działa drukarka (nie zapłaciłem za niego, ale co tam). :P

 
zwiń wątek rodeif  11 January 2009 o godz. 15:36 #
Gravatar

płacisz, płacisz – w formie niejawnej, tj. oglądając reklamy

i zgodnie z regulaminem nie masz prawa od tego uciekać używając np. zmodyfikowanego klienta

 
 
 
zwiń wątek R  9 January 2009 o godz. 12:51 #
Gravatar

Upadek GG nie przyniósł by prawdopodobnie nic dobrego. Firma GG nie sprzyja otwartości ale także nie podejmuje, żadnych działań szkodzących programistom i użytkownikom alternatywnych klientów. Jeżeli w tym momencie zniknęli by ze sceny to ich miejsce zajęłoby najgorsze chyba ze wszystkich możliwych rozwiązań, czyli Skype.

zwiń wątek PxxLT  9 January 2009 o godz. 15:39 #
Gravatar

Fakt groźba zajęcia miejsca dżi-dżi przez skajp jest możliwa. Nie pomyślałem o tym (liczyłem raczej na to że miejsce gg zająłby Jabber i jego pochodne).

 
 
 
zwiń wątek Treadstone  9 January 2009 o godz. 12:58 #
Gravatar

Tytuł newsa mylący, gadu-gadu jako komunikator nie zmienia loga tylko firma, nie?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek immortal  9 January 2009 o godz. 16:50 #
Gravatar

Dokładnie, w programie czy na stronie dalej będzie się świecić słoneczko.

 
 
zwiń wątek Mariusz  9 January 2009 o godz. 13:12 #
Gravatar

Ja osobiście też nie lubię GG – dlatego używam Kadu lub Skype. Oba programy technologicznie przewyższają GG o całą epokę.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Bananikus  9 January 2009 o godz. 13:38 #
Gravatar

No ale tragicznego protokołu i tragicznych serwerów nie zmienią….

 
zwiń wątek lechu-mys  9 January 2009 o godz. 13:51 #
Gravatar

"Ja osobiście też nie lubię GG – dlatego używam Kadu" o lol ;] to współczuję. ja też nie lubię GG, ale korzystam z KADU z konieczności, bo mało ludzi udało mi się nakłonić do jabbera, niestety… no ale na pewno nie będę klikał prywatnych rozmów na GG… to, że masz KADU, które obsługuje szyfrowanie rozmów to nie znaczy, że jak Twój rozmówca ma oryg. klienta GG to rozmowa jest szyfrowana…

 
 
zwiń wątek http://panmusk.blogs  9 January 2009 o godz. 14:38 #
Gravatar

Natomiast wkrótce powstanie operator wirtualny telefonii komórkowej.

Coś mnie to z lingwistycznego punktu słówko "Natomiast" razi.

Zgłoszone też odpowiednim formularzem – bez skutku.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Maf  9 January 2009 o godz. 15:19 #
Gravatar

Czerwony kolor zapewne symbolizuje "wiecznie" nieczynne serwery.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek marcinsud  9 January 2009 o godz. 15:33 #
Gravatar

no na 22 serwery działa 7 jakiś dobry dzień maja dzisiaj ;P

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Otaq  9 January 2009 o godz. 18:16 #
Gravatar

Nie chcą kojarzyć firmy z komunikatorem? Jedynym co przyniosło im popularność? Nie pozostaje mi nic jak pogratulować "specom" od marketingu ;) Logo komunikatora jest dużo ciekawsze i przynajmniej pozytywnie postrzegane przez zwykłych użytkowników. Nowe logo jest nijakie i dla przeciętnego odbiorcy ich usług niczym się nie wyróżnia (nie ma z czym go skojarzyć). Mogli od biedy zostawić słoneczko i dodać napis "GG Network" po prawej…

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek garulf  9 January 2009 o godz. 19:40 #
Gravatar

Takie logo mogłbym sam im zrobić, i to za darmo ;P

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Rafał P.  9 January 2009 o godz. 20:56 #
Gravatar

To się nazywa "oszczędzaniem pikseli". Poczytaj o stylistyce Web 2.0

zwiń wątek Cobra  9 January 2009 o godz. 21:44 #
Gravatar

@Rafał P.

Wiem dobrze o czym piszesz, ale uważam, że to raczej "brak pomysłu".

"Brak pomysłu" był identyczny w Web 1.0, teraz co najwyżej bywa to "Brak Pomysłu [BETA]" ;-)

zwiń wątek D3X  10 January 2009 o godz. 0:48 #
Gravatar

Jakby tak przejrzeć logotypy największych graczy na rynku komputerowym to raczej żaden nie grzeszy specjalnie dużym stopniem skompilowania (vide: microsoft, intel, amd, google etc.), a jakoś im się dobrze wiedzie i nikt nie narzeka na "Brak pomysłu" (tu nie powinno być TM? :P )

 
zwiń wątek Cobra  10 January 2009 o godz. 3:00 #
Gravatar

Nie chodzi o "skomplikowanie" – "pomysł" nie musi być skomplikowany.

Co ta kulka niby symbolizuje? Google np. ma bardzo proste logo i współdzieli styl z milionami sklepów z zabawkami. Jednak ta wielokolorowa literowanka dobrze symbolizuje prostotę i różnorodność zasobów. AMD ma świetne logo, bardzo pomysłowe (przyglądałeś się kiedykolwiek?). Microsoft zmieniał logo i trudno powiedzieć, w jakich czasach miało ono większe znaczenie (raczej start, wtedy mieli inne, niż teraz). Intelowskie "Intel inside" jest zaś tak sławne (np. dziesiątki przeróbek w stylu "Jesus inside", "Linux inside") że chyba zgodzisz się, że pomysł to udany.

A to? O symbolice trafnie Maf napisał powyżej, o oryginalności napisał Paweł Kondzior. Wygląd zaś jest "ok". Jak na taką firmę, mogło by być więcej, niż "ok".

Znam "zwykłe" strony WWW, które mają logo lepsze niż "ok".

Definitywnie brak pomysłu, pewnie zafundowany firmie przez "znajomego brata siostry prezesa".

 
zwiń wątek zumek  10 January 2009 o godz. 9:42 #
Gravatar

Ta kulka wyglada raczej jak button wyciety z jakiegos programu niz logo. W dobrym logo nie uzywa sie gradientow.

 
zwiń wątek s.  10 January 2009 o godz. 14:43 #
Gravatar

Wszyscy się wypowiadają, a widział ktoś księgę znaku? A resztę identyfikacji? Jak dla mnie logo zrobione przez agencję, i naprawdę świetne. Dobrze przemyślane. Prosty test: opisz własnymi słowami, jak wygląda nowe logo GG? Odp: "2 białe litery G na czerwonym kółku". To chyba lepszy opis niż np. "takie żółte słonecznko", "takie uśmiechnięte słoneczko" czy co tam jeszcze. Logo jest naprawdę proste i oryginalne. Można łatwo zastosować w w masie różnych wariantów.

@zumek: w dobrym logo jest wersja z gradientami, bez gradientów, kolorowa (różne procesy druku, folia), monochromatyczna, czarnobiała, w skali szarości, na różnych wariantach tła, pionowa, pozioma, mała, duża, itd.

Do tego dochodzi reszta identyfikacji. Logo to tylko część wizerunku. W dobrej identyfikacji nawet tabliczki na drzwi toalety są zaprojektowane (wejdź do multibanku).

Jak dla mnie, to logo jest przede wszystkim dla inwestorów. I jako takie jest bardzo wiarygodne. Dla klientów to GG Network ma mocne marki produktów.

 
 
 
 
zwiń wątek Sławek  10 January 2009 o godz. 12:01 #
Gravatar

Ja się pytam: dlaczego taka wiadomość została uznana za wiadomość dnia? Nie jest zbyt związana z kwestiami technicznymi.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Noctivivans  10 January 2009 o godz. 12:20 #
Gravatar

Ja mam za to inny powód, dlaczego nie korzystam z Gadu-Gadu, mianowicie nie zgadzam się z regulaminem. Chodzi konkretnie o punkt 11:

Korzystanie z usług komunikatora Gadu-Gadu (w szczególności komunikacja z innymi Użytkownikami komunikatora Gadu-Gadu) jest możliwe wyłącznie za pomocą rozpowszechnianego przez Operatora oprogramowania służącego do korzystania z tych usług, dostępnego na stronie internetowej http://www.gadu-gadu.pl, którego dotyczy Licencja w wersji tego oprogramowania udostępnianej przez Operatora bez jakichkolwiek modyfikacji dokonywanych przez inne osoby.

(…)

Operator zastrzega, że użytkownik nie jest uprawniony do korzystania z usług komunikatora Gadu-Gadu w celu komunikowania się poprzez komunikator Gadu-Gadu z użytkownikami innego komunikatora internetowego.

Dla zainteresowanych regulamin znajduje się na stronie

http://www.gadu-gadu.pl/komunikator/regulamin

Dopóki nie będzie komunikatora GG w wersji na Linuksa, nie będę korzystał z Gadu-Gadu wcale. WebGadu wg. mnie się nie liczy, bo nie zapewnia pełnej funkcjonalności.

p.s

przepraszam za offtop :)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek s.  11 January 2009 o godz. 11:41 #
Gravatar

Tak literalnie wczytując się w ten regulamin, a konkretnie w te fragmenty, to nie ma tu nic uniemożliwiającego korzystanie pod Linuksem ;) :

1. "jest możliwe wyłącznie za pomocą rozpowszechnianego przez Operatora oprogramowania służącego do korzystania z tych usług". To jest twierdzenie. Nie nakaz, zakaz. Twierdzenie dotyczące jakiegoś aspektu rzeczywistości, zresztą fałszywe. Wszyscy wiemy, że możliwości jest więcej. Zauważ, tu nie ma słowa "dozwolone" tylko "możliwe". Wychodzi na to, że piszący regulamin jest ignorantem, i tylko tyle ;) .

2. W drugim fragmencie, sprawa wyraźnie dotyczy osób używających oprogramowania operatora (komunikator GG) i jego komunikacji z użytkownikami innego komunikatora (np. klienta jabbera czy kadu). Innymi słowy, narażają na złamanie regulaminu jedynie osoby korzystające z komunikatora gg, które kontaktują się np. z kimś, kto ma gg w innym kliencie. Czy taki zapis jest skuteczny? Nie wiem, bo przecież takiej osobie ciężko stwierdzić, czy jego rozmówca ma oryginalnego klienta gg (by GG Network)
;) . Tak czy siak osoby używające Kadu czy innych klientów (nie GG Network) są wyraźnie chronione. ;)

zwiń wątek rodeif  11 January 2009 o godz. 15:46 #
Gravatar

"to nie ma tu nic uniemożliwiającego korzystanie pod Linuksem ;) :"

A czytałeś ten regulamin do końca? Tuż poniżej zacytowanego przez Ciebie fragmentu:

"Korzystanie przez Użytkownika z usług komunikatora Gadu-Gadu oraz komunikacja z innymi Użytkownikami komunikatora Gadu-Gadu za pomocą innych programów, w szczególności służących do świadczenia przez inne podmioty innych usług internetowych, w tym usług komunikatorów internetowych stanowi naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu."

powtórzę: "korzystanie (…) z usług komunikatora Gadu-Gadu (…) za pomocą innych programów (..) stanowi naruszenie (…) Regulaminu"

 
 
 
zwiń wątek tramadol  9 April 2011 o godz. 14:13 #
Gravatar

I keep hearing good news update lecture about receiving boundless online grant applications well , i are already shopping for the very best site to acquire one. Can you advise me please, where could i get some?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 

Uwaga! Niektóre komentarze, m.in. te dodane przez niezalogowanych i nowych użytkowników, są ręcznie moderowane. Jeśli Twój komentarz nie ukaże się od razu, nie dodawaj go ponownie, tylko cierpliwie poczekaj na akceptację.

W komentarzach możesz używać prostych znaczników HTML. Przykłady:
  • Link: <a href="http://osnews.pl">OSnews: niusy IT</a>,
  • Wytłuszczenie: <strong>tekst pogrubiony</strong>,
  • Kursywa: <em>tekst pochylony</em>,
  • Przekreślenie: <strike>tekst przekreślony</strike>,
  • Kod: <code>printf("blok kodu");</code>,
  • Cytat: <blockquote>cytat</blockquote>
Uwaga: jeśli dodasz nieznany znacznik, będzie on niewidoczny, gdyż system filtruje takie znaczniki.

Wszystkie autorskie niusy w serwisie publikowane są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.5 Polska.

Twoja sugestia