• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, udostępnia nowe oprogramowanie, które pozwala przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym szybko wdrażać aplikacje do obsługi klientów w wielu mobilnych urządzeniach, systemach operacyjnych i serwisach społecznościowych.

„Według ostatnich badań IDC, w pierwszym kwartale 2012 roku smartfony stanowiły niemal połowę sprzedanych telefonów komórkowych. Znamienne jest, że w porównaniu do pierwszego kwartału 2011 roku sprzedaż smartfonów wzrosła o ponad 18%, podczas gdy sprzedaż zwykłych telefonów komórkowych spadła o 47%. Polska może stać się najszybciej rozwijającym się rynkiem smartfonów w Europie Środkowo-Wschodniej” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Firmy, które chcą dotrzeć do nowych klientów, szczególnie z młodego pokolenia, muszą zapewnić im możliwość sprawnej komunikacji za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego stworzyliśmy Interaction Mobilizer™, który pozwala przedsiębiorstwom szybkie wdrażanie transakcyjnych aplikacji mobilnych dla różnych systemów operacyjnych.”

Interaction Mobilizer™ oferuje następujące funkcje:
– Pozwala organizacjom tworzyć zaawansowane aplikacje samoobsługowe dla klientów, którzy używają telefonów iPhone, Android i Windows Phone, a także dla portali firmowych na Facebooku.
– Ułatwia wdrażanie aplikacji mobilnych we wszystkich obsługiwanych urządzeniach mobilnych i serwisach społecznościowych, umożliwiając pisanie ich w niezależnym od urządzenia języku wysokiego poziomu.
– Pozwala klientowi poprosić o oddzwonienie i otrzymywać okresowe powiadomienia o tym, kiedy może się spodziewać telefonu od konsultanta. Przyszłe wersje będą obsługiwać czat, wiadomości tekstowe i wideo.
– Zapewnia skalowalną, przyjazną dla administratora architekturę, która może obsługiwać dowolną liczbę klientów mobilnych.
– Integruje się dobrze z serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook i Twitter; pozwala na uwierzytelnianie użytkowników za pomocą Facebooka.

Interaction Mobilizer™ umożliwia firmom tworzenie pod własną marką aplikacji mobilnych służących samoobsłudze klientów, a następnie publikowanie ich w odpowiednim serwisie z aplikacjami (np. Android, Apple, Google, Microsoft) lub udostępnianie do pobrania z własnej strony internetowej. Klienci logują się do aplikacji za pomocą swojego identyfikatora z Facebooka albo hasła dostarczonego przez firmę. Jeśli funkcja samoobsługi nie wystarczy do rozwiązania problemu, użytkownik może poprosić o kontakt zwrotny przez telefon lub czat. Interaction Mobilizer przesyła prośbę do konsultanta call center wraz z szeregiem informacji o kliencie, takich jak jego nazwisko, rodzaj używanego urządzenia, przeglądane formularze lub produkty, a nawet współrzędne GPS. Prośby są kolejkowane i kierowane do konsultanta o odpowiednich umiejętnościach, zgodnie z regułami określonymi przez firmę.

„Samoobsługa to narzędzie bardzo doceniane przez konsumentów – powiedział Richard Snow, wiceprezes i dyrektor ds. badań w firmie Ventana Research. – Oceniamy jednak, ze niemal dwie trzecie klientów korzystających z samoobsługi ostatecznie inicjuje interakcję z konsultantem contact center. Skuteczne rozwiązanie do obsługi klientów mobilnych musi łączyć samoobsługę z pomocą na żywo”.

Interaction Mobilizer łatwo integruje się z korporacyjnymi systemami zaplecza. Umożliwia również dostęp do danych hostowanych w chmurach takich dostawców usług, jak Microsoft, Oracle/RightNow, Salesforce.com i inni.

Oprogramowanie ma być powszechnie dostępne w krajach anglojęzycznych pod koniec drugiego kwartału 2012 r. Wkrótce potem rozwiązanie zostanie zlokalizowane na potrzeby użytkowników z krajów Ameryki Łacińskiej, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Azji i Pacyfiku.

Interaction Mobilizer™ to rozwiązanie idealne dla średnich lub dużych przedsiębiorstw i centrów kontaktowych, które będzie oferowane za pośrednictwem globalnej sieci złożonej z ponad 300 resellerów Interactive Intelligence, a także w sprzedaży bezpośredniej.

  • Tags
  • aplikacje mobilne
  • obsługa klienta
  • press-release
  • smartfon
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Infrastruktura robaka Flame działała przez pewien czas w Polsce
Poprzedni wpis zgłoś prelekcję na PHPCon PL 2012

Warto przeczytać

Po co mi aplikacja mobilna? Technologie
17 listopada 2020

Po co mi aplikacja mobilna?

Aplikacje mobilne: nowości w świecie zakupów Technologie
15 maja 2019

Aplikacje mobilne: nowości w świecie zakupów

Czym są aplikacje mobilne, jak działają i kto je tworzy? Technologie
4 maja 2019

Czym są aplikacje mobilne, jak działają i kto je tworzy?

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.