• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Inwestycja w marketing, czyli jak zareklamować swoją firmę w sieci
Home
Technologie

Inwestycja w marketing, czyli jak zareklamować swoją firmę w sieci

osnews Technologie 0 comments

Artykuł partnera

Dawniej główną zachętą do skorzystania z usług danej firmy były reklamy umieszczone na billboardach, w telewizji, czy prasie. Dziś chcąc odnieść sukces w jakiejkolwiek branży, konieczne jest reklamowanie firmy sieci. Nie jest to jednak proste zadanie. Jedynie za pomocą odpowiednich działań marketingowych przedsiębiorca może liczyć na to, że się wypromuje, a firma będzie generować zyski.

Profesjonalna strona internetowa

Własna strona internetowa jest koniecznością do tego, by zyskać rozgłos w sieci. Prawda jest taka, że większa część naszego życia już jakiś czas temu przeniosła się do internetu. Potencjalni usługobiorcy to właśnie w nim będą szukać niezbędnych informacji oraz opinii. Warto mieć na uwadze czego klient może oczekiwać. Przede wszystkim strona powinna być czytelna. Podzielenie jej na odpowiednie kategorie, czy podstrony pozwoli internaucie z łatwością się po niej poruszać i szybko znaleźć to, czego potrzebuje. Jeśli strona internetowa będzie blokiem tekstu bez wyraźnego podziału i zaznaczenia najważniejszych informacji, to klient bardzo szybko się zniechęci do jej przeglądania. Nie bez znaczenia jest także szata graficzna. Dla odbiorcy coś, co przyciąga wzrok, jest bodźcem do bliższego zapoznania się z ofertą.

Blog ekspercki

Nietrudno zauważyć, że prowadzenie bloga związanego z działalnością firmy stało się dość popularne. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient może sam uzupełnić swoją wiedzę na temat produktu, czy usługi.
Blog ekspercki nie bez przyczyny otrzymał taką nazwę. Osoba, która będzie go prowadziła, musi wiedzieć, o czym pisze. Informacje na nim zawarte muszą być spójne, treściwe i oczywiście odnosić się do oferty przedsiębiorstwa. Dobrze prowadzony blog ekspercki jest wyznacznikiem tego, że osoba go pisząca nie próbuje na siłę przekonać do zakupu, a jedynie stara się przedstawić produkt, w taki sposób, że myśl o potrzebie nabycia klientowi nasuwa się sama. Istotną rolę odgrywa też regularność dodawania wpisów. Klient bowiem oczekuje, że będzie informowany na bieżąco o wszystkich nowościach, czy akcjach promocyjnych. Bez systematyczności na blogu odbiorca zwyczajnie straci nim zainteresowanie.

Social media

Bezsprzecznie media społecznościowe są nieodłączną częścią działań marketingowych. To w nich klienci wymieniają się spostrzeżeniami i opiniami na temat produktu, czy samej firmy. Założenie i obsługa profilu na Facebooku, czy Instagramie pozwoli przedsiębiorcy dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć ruch na stronie i blogu. Każdy udostępniony post powinien być na tyle zagadkowy i interesujący, że klient będzie chciał się dowiedzieć czegoś więcej i kliknie odnośnik. Co więcej, reakcje odbiorców czy ilość komentarzy pozwoli obiektywnie ocenić, czy klienci są zadowoleni z udostępnianej treści. Jeśli jest sporo negatywnych informacji zwrotnych, to warto zwrócić na nie uwagę i wprowadzić ewentualne zmiany.

Fora tematyczne.

Choć niektóre z nich zostały wyparte przez media społecznościowe, to wiele nadal ma się świetnie. Jak się okazuje, są doskonałym sposobem na reklamowanie firmy. Wystarczy znaleźć takie, które związane jest z naszą branżą i zacząć się dzielić swoją wiedzą. Niestety często popełnianym błędem jest notoryczne wklejanie reklamy firmy bez żadnej treści. Takie działanie nie jest mile widziane zarówno przez moderatorów, jak i innych użytkowników. Szczególnie dla tych drugich, ponieważ oni zapisując się na forum, liczą na uzyskanie interesujących informacji.

Promować firmę można naprawdę na wiele sposobów. Jednak największą uwagę, trzeba zwrócić na potrzeby klientów. W głównej mierze to oni odpowiadają za to, czy firma odniesie sukces i będzie przynosiła przychody. Do wszelkich działań marketingowych warto zatrudnić osobę, która będzie się tym zajmowała na wyłączność. Będzie mogła poświęcić odpowiednią ilość czasu i rzetelnie wykonywała swoje obowiązki.

  • Tags
  • facebook
  • reklama
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Landing page – czym jest strona lądowania?
Poprzedni wpis Jak poprawić produktywność call center?

Warto przeczytać

Sprawdź dlaczego treść jest tak ważna przy skutecznej kampanii reklamowej Google Ads Technologie

Sprawdź dlaczego treść jest tak ważna przy skutecznej kampanii reklamowej Google Ads

Pozwól się zauważyć - jak wyróżnić swoją markę dzięki grafice reklamowej? Technologie

Pozwól się zauważyć - jak wyróżnić swoją markę dzięki grafice reklamowej?

Kampanie Google Ads - czym są? Jakie mają zalety? Technologie

Kampanie Google Ads - czym są? Jakie mają zalety?

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.