Rozwój telefonii komórkowej, a także komunikatorów internetowych sprawił, że telefony stacjonarne, w świadomości konsumentów, zeszły na dalszy plan. Co jednak jeżeli firmy, mikroprzedsiębiorstwa lub klienci indywidualni potrzebują tego typu łącza? Atrakcyjne oferty abonamentów na telefony stacjonarne wciąż istnieją, trzeba tylko wiedzieć, gdzie ich szukać.
Telefonia VoIP
Jeżeli ktoś jeszcze nie miał okazji zapoznać się z tym terminem – VoIP to nowoczesna telefonia działająca w oparciu o łącze internetowe. Dlatego też plany abonamentowe oparte na usłudze VoIP są cenowo zdecydowanie bardziej atrakcyjne i opłacalne niż te od tradycyjnych operatorów. W Polsce jedną z głównych marek zajmujących się telefonią internetową jest FCN. W ramach ich oferty można zdecydować się na jedną z trzech taryf: FCN 300, FCN 700 i Wirtualną Centralę.
FCN 300 i FCN 700
Obydwa plany taryfowe to idealne rozwiązania dla biznesu. Ich nazwy związane są z liczbą darmowych minut do wykorzystania w ramach abonamentu. Podstawowy abonament tradycyjnego operatora to 90 minut połączeń na telefony stacjonarne za 45 zł. Dla porównania: w ramach FCN 300 klient za 16,90 zł dostaje gratis do dyspozycji 300 minut. Koszt połączeń poza abonamentem również prezentuje się korzystniej: 5 gr na numery stacjonarne, 15 gr na telefony komórkowe i połączenia zagraniczne już od 5 gr za minutę. Dodatkowo standardową ofertę można swobodnie rozbudowywać.
Wirtualna Centrala
Pakiet Wirtualna Centrala to oferta dla wymagających – firm jak i klientów indywidualnych. Technicznie Wirtualna Centrala to centrala telefoniczna dostępna online – bez urządzeń fizycznych instalowanych w firmie. Pozwala ona na stworzenie firmowej sieci składającej się z od 3 do 10 stanowisk, z czego każde stanowisko może dysponować własnym kontem, numerami stacjonarnym i wewnętrznym, pocztą głosową i możliwością przekierowań. Oprócz numeru stacjonarnego FCN w ramach pakietu Wirtualnej Centrali oferuje również m.in. wirtualny faks.
Materiał sponsorowany