Jedną z dziedzin, w której łatwo o oszczędności, jest telekomunikacja. Jednak by je zdobyć, należy wprowadzić do firmy nowoczesne technologie, które wyeliminują zbędne wydatki.
Na polskim rynku jedne z najbardziej innowacyjnych urządzeń tego typu oferuje marka Datera – producent m.in. central telefonicznych i dostawca usług telekomunikacyjnych.
Centrale oparte o VoIP
Najnowocześniejsze centrale telefoniczne działają w oparciu o sieć IP. Pozwala to na zminimalizowanie kosztów połączeń – szacuje się, że koszt rozmów międzynarodowych może spaść o 40-50%. Dodatkowo VoIP poprawia również jakość połączeń. Dzięki pełnemu wykorzystaniu przepustowości łącza internetowego, dźwięk przesyłany jest w jakości HD. Oprócz tego centrala telefoniczna pozwala na stworzenie niezależnej komunikacji firmowej. Takie rozwiązanie sprawia, że połączenia zewnętrzne i wewnętrzne nie wchodzą ze sobą w konflikt, a pracownicy nie blokują się wzajemnie.
Centrale dla małych firm
Datera umożliwia korzystanie z central telefonicznych nawet najmniejszym firmom. Wszystko to dzięki przeniesieniu funkcji centrali do sieci internetowej. Przedsiębiorca może z niej skorzystać, nie posiadając środków na zakup sprzętu, jego instalację i specjalistyczną obsługę. Jednorazowa opłata, którą zazwyczaj ponosi się za kupno urządzenia fizycznego, zostaje rozłożona na comiesięczny plan abonamentowy. Firma może dowolnie rozbudowywać centralę o pakiety usług dostępne na stronie producenta – dzięki temu możliwe jest dostosowanie możliwości central do potrzeb przedsiębiorstwa.
Centrale w dużych firmach
Duże firmy i korporacje mogą pozwolić sobie na zakup urządzeń fizycznych. Gwarantuje to całkowitą niezależność: by korzystać z centrali wystarczy jednorazowa opłata za sprzęt i jego instalację. Późniejsza obsługa urządzenia zależy już tylko i wyłącznie od potrzeb firmy. Centrale fizyczne również można rozbudowywać – dzięki niej firma może świadczyć wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne, które zapewnią jej kontakt z klientem oraz innymi przedsiębiorstwami na najwyższym poziomie. Centrale fizyczne również działają w oparciu o sieć VoIP, dysponują więc tymi samymi możliwościami, co te w chmurze: tańsze połączenia międzynarodowe, lepsza jakość połączeń i wewnętrzna sieć telefoniczna.
Więcej informacji na temat central: www.datera.pl.
Materiał sponsorowany