Pendrive to niesamowicie przydatny gadżet, niezbędny każdemu użytkownikowi komputera. Jest przenośny, dołączony do komputera bezpośrednio przez złącze USB, dlatego nie wymaga żadnych dodatkowych urządzeń, stacji dokujących czy napędu.
Nowoczesne pendrivy są tak małe, że mieszczą się do kieszeni, a jednocześnie można na nich umieścić dane i logo firmy, są więc idealnym gadżetem reklamowym, nie tylko dla informatyków czy programistów, ale dla każdej osoby, która korzysta z komputera w pracy lub w domu.
Zalety komputerowych gadżetów
Pendrivy (połączenie angielskiego “pen” – długopis i “drive” w znaczeniu napęd) mogą przybierać różne formy. Od malutkiego urządzenia, nieprzekraczającego swą wielkością podwójnego rozmiaru wtyku USB, po figurki i kształty użytkowe, na przykład otwieracze do kapsli. Najczęściej występującymi pojemnościami są obecnie 4GB i chociaż są także urządzenia o pamięci 1TB, to jednak są zbyt drogie by były wykorzystywane masowo. Zaletą pendrive’a jako gadżetu i nośnika reklamy jest na pewno to, że są to urządzenia niezwykle wytrzymałe na wstrząsy, upadki z wysokości, a nawet na wodę. Można także wgrać w nie oprogramowanie, które uniemożliwi odtworzenie plików osobie, która nie zna wymaganego hasła.
Podaruj go klientowi i pracownikom
Spersonalizowane pendrivy można zamówić u producenta gadżetów reklamowych http://www.supergadzetyreklamowe.pl/produkty/elektronika/usb Informacje o firmie można zawrzeć zarówno na obudowie urządzenia, jak i wgrać w pamięć. Duża pojemność pendrivów pozwala na zapisanie muzyki, filmów i plików i wręczenie ich uczestnikom konferencji, eventu, spotkania naukowego czy biznesowego, na rozdanie pracownikom podczas szkolenia. Przydatność urządzenia powstrzyma osobę obdarowaną przed wyrzuceniem go, stanie się to przedmiot wartościowy, który zawsze należy mieć przy sobie. Tym samym zyskamy bardzo skuteczny i trwały nośnik reklamy naszej firmy czy produktu.
Materiał sponsorowany