Artykuł partnera
Zakupy w sklepie (obojętnie czy jest to sklep spożywczy, czy z asortymentem ogólnym), szczególnie nie te doraźne, lecz tygodniowe, są w stanie pochłonąć dużo czasu. Jest to bardzo przykre w weekend, kiedy chce się spędzić czas w inny sposób, np. oddając się rozrywce. Na szczęście istnieją sposoby na to, by przyspieszyć zakupy. Wystarczy wziąć ze sobą telefon z zainstalowaną aplikacją mobilną danego marketu. Jak taka aplikacja ułatwia zakupy?
Wszystkie promocje w jednym miejscu
Aplikacja mobilna sklepu to narzędzie, które dające szeroka paletę możliwości. Przechowuje ona m.in. informacje o wszystkich aktualnych promocjach obowiązujących w sklepie wraz z ich szczegółowymi warunkami oraz terminami obowiązywania. Nie trzeba zatem sięgać do papierowych gazetek, przeszukiwać strony internetowej czy też przeczesywać wszystkich alejek w sklepie. Wystarczy zajrzeć do aplikacji, by bardzo szybko przejrzeć aktualne promocje, z wykorzystaniem bardzo intuicyjnego menu.
Aplikacja mobilna umożliwia łatwiejsze ułożenie listy zakupów, jeśli uruchomi się ją w domu. Dzięki skorzystaniu z dostępnych w sklepie promocji można liczyć na spore oszczędności, szczególnie przy większych, tygodniowych zakupach dla siebie i członków rodziny, bez względu na to, czy będą to artykuły spożywcze (gdy odwiedza się sklep spożywczy), czy też ubrania lub chemia.
Karta rabatowa w telefonie
Kto z nas nie kojarzy portfela wypełnionego, oprócz pieniędzmi i kartami kredytowymi, kartami lojalnościowymi różnych sieci sklepów. Sprawia on spore kłopoty, szczególnie gdy nie zabiera się ze sobą torby lub torebki. Od teraz, dzięki aplikacji sklepowej, nie trzeba już się martwić o to, czy zabrało się wszystkie karty lojalnościowe. Dzięki temu portfel jest lżejszy i nie trzeba się martwić o to, czy zmieści się w kieszeni i czy nie wylecą z niego inne, ważne dokumenty. By móc korzystać z atrakcyjnych rabatów, wystarczy uruchomić podłączony do Internetu telefon, a następnie aplikację sklepową. Kartą jest w tym przypadku specjalny kod skanowany przez sprzedawcę z ekranu smartfona. Trzeba tylko włączyć odpowiednią kartę w aplikacji mobilnej, by móc korzystać ze zniżek w sklepie lub odbierać określone produkty za zgromadzone na koncie punkty (jak np. żappsy w popularnej aplikacji, którą honorują sklepy Żabka).
Aplikacja mobilna a możliwość zwrotu towaru
Czasami zdarza się, że chcemy oddać niechciany produkt z powrotem. Może się okazać, że to wcale nie takie łatwe. Nerwowe poszukiwanie paragonu w celu oddania zbyt małej bluzki, spodni lub nietrafionego prezentu? To na szczęście już przeszłość. Teraz w wielu przypadkach
z wykorzystaniem aplikacji mobilnej, łączącej się z Internetem, można z łatwością odtworzyć historię
i przeglądać paragony z ostatnich zakupów. Okazuje się je po prostu w formie elektronicznej pracownikom sklepu. Widać na nich podstawowe dane potrzebne do zwrotu produktów. Co więcej, sklepy oferują często możliwość wydłużenia terminu zwrotu towaru na okres dłuższy niż 7 dni (nawet 30 dni), jeśli korzysta się w tym celu z aplikacji mobilnej. Jest to spore ułatwienie, ponieważ uniknie się dzięki temu utraty pieniędzy z tytułu braku możliwości uznania reklamacji związanej z brakiem udokumentowania wydatku bądź z przeterminowaniem się dowodu zakupu.