• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Jak poprawić produktywność call center?
Home
Technologie

Jak poprawić produktywność call center?

osnews Technologie 0 comments

Artykuł sponsorowany

Profesjonalny call center to dział w przedsiębiorstwie, który pozwala skutecznie poprawić wydajność i efektywność działania każdej średniej lub dużej firmy. Aby maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje call center, warto wprowadzić w przedsiębiorstwie kilka zmian. W tym artykule znajdziesz garść wskazówek, które pomogą Ci w poprawie produktywności zespołu obsługi klienta.

Nowoczesny call center software

Innowacyjne, wysokiej klasy oprogramowanie i narzędzia pozwalają na poprawę jakości i skuteczności działu call center w firmie. Na przykład, nowoczesny call center software od sprawdzonego dostawcy, takiego jak firma Thulium, umożliwia kompleksowe zarządzanie wszystkimi połączeniami przychodzącymi z poziomu przeglądarki. Call center software Thulium służy do pełnej obsługi połączeń przychodzących. Posiada wbudowaną wirtualną centralę telefoniczną VoIP, kolejki z funkcją od dzwonień, dynamiczny edytowalny IVR oraz funkcję identyfikacji klienta wraz z historią kontaktu. Kompleksowe narzędzie usprawnia pracę konsultantów, co przekłada się na ich efektywność oraz wydajność. Wszystkie próby kontaktu ze strony klienta są widoczne w systemie. To oznacza, że nawet jeśli jakieś połączenie nie zostanie od razu odebrane, to konsultant zostanie o tym poinformowany i oddzwoni możliwie najszybciej. Historia kontaktu pozwoli spersonalizować rozmowę. System IVR umożliwi natomiast nagranie ważnych komunikatów oraz kierowanie klientów zgodnie z ich potrzebami do konkretnych specjalistów bądź działów zajmujących się danymi zagadnieniami. Ponadto opcja kolejkowania wskaże klientowi, ile osób przed nim znajduje się w kolejce, dzięki czemu podejmie on świadomą decyzję, czy chce czekać na połączenie.

Profesjonalny zespół konsultantów

Poza nowoczesnymi narzędziami niezwykle ważny jest aspekt ludzki. Bez dobrego zespołu nawet najlepsze narzędzia nie zdadzą bowiem egzaminu. Dlatego tak ważne jest skuteczne zarządzanie zespołem konsultantów, jak również podnoszenie ich umiejętności. Wysokiej klasy call center software umożliwia nagrywanie i ocenę rozmów. Dzięki temu lider czy menedżer może przysłuchiwać się pracy swego zespołu, analizując poziom i umiejętności konsultantów. To pozwoli w podniesieniu jakości rozmów.

Ponadto dobrej klasy konsultant to taki, który świetnie wie, jakie ma zadania, na czym polegają jego obowiązki, a także jakie produkty czy usługi poleca swym rozmówcom. Dlatego tak ważne jest zadbanie o regularne doszkalanie pracowników, aby otrzymywali oni najświeższe informacje dotyczące ważnych zmian w asortymencie albo usługach firmy. Lider lub kierownik zespołu powinien też dokładnie obserwować rozwój i umiejętności każdego pracownika i w miarę potrzeb motywować go, doszkalać albo przekwalifikowywać. Należy mieć na uwadze, że nie każdy pracownik call center jest w stanie np. sprawdzić się w każdej kampanii. Znając więc lepiej zdolności pracownika, łatwiej mu przydzielić zadania albo konkretną kampanię.

Więcej informacji o poprawie wydajności i skuteczności call center w firmie znajdziesz na stronie internetowej: https://thulium.com/pl/product/phone/.

  • Tags
  • call center
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Inwestycja w marketing, czyli jak zareklamować swoją firmę w sieci
Poprzedni wpis Co nowego w Linux Magazine we wrześniu?

Warto przeczytać

Czy sprzedaż przez telefon jest nadal skuteczna w call center? Technologie

Czy sprzedaż przez telefon jest nadal skuteczna w call center?

Bez kategorii

Kluczowe różnice pomiędzy Inbound a Outbound Call Center

Kluczowe różnice pomiędzy Inbound a Outbound Call Center Artykuł sponsorowany Przyjrzyj się...
Sposób na poprawę customer experience w call center. Zobacz, ile zaoszczędzisz dzięki VoIP! Marketing

Sposób na poprawę customer experience w call center. Zobacz, ile zaoszczędzisz dzięki VoIP!

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.