Artykuł sponsorowany
Jest wiele sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku marki, zaufania do niej i lojalności, dotarcia do potencjalnych klientów i kreowania się na eksperta w swojej branży. Ogromne możliwości daje Internet, szeroko pojęty marketing społecznościowy.
Warto zainwestować też między innymi w kampanie marketingowe na LinkedIn, czyli serwisie umożliwiającym budowanie relacji zawodowo-biznesowych. Nie ma wobec tego co zwlekać z założeniem konta i rozpoczęciem promowania swojego biznesu za jego pomocą.
Dlaczego warto mieć profil firmowy na LinkedIn, jakie płyną z tego korzyści?
Każda firma chcąca się rozwijać, powinna postawić na social media, czyli jedno z kluczowych narzędzi marketingowych. Na szczególną uwagę zasługuje serwis LinkedIn, na którym warto założyć firmowe konto i wykorzystać utworzony profil jako wizytówkę o zasięgu międzynarodowym. W przypadku konta na LinkedIn można mówić o zwiększeniu wiarygodności i autentyczności firmy. Przedsiębiorstwo będzie lepiej widoczne w Internecie, co ułatwi dotarcie do potencjalnych klientów i kontrahentów. Prowadzenie konta na LinkedIn jest sposobem na zdobycie wartościowych dla firmy kontaktów biznesowych, partnerów i pracowników. Profil służy też do dzielenia się doświadczeniem i specjalistyczną wiedzą, budowania wizerunku eksperta w swojej branży. Świetnie sprawdzi się jako skuteczne narzędzie reklamowe. Za pośrednictwem LinkedIn można dotrzeć bezpośrednio do osób decyzyjnych w danej firmie. Jest to kanał komunikacji pozwalający na realizowanie celów marki. To właśnie na LinkedIn można zbudować odpowiedni wizerunek, narzędzie wspierające sprzedaż i umożliwiające zdobywanie wiedzy (nie tylko z konkretnej dziedziny, ale też o klientach).
Skuteczne prowadzenie profilu na LinkedIn – o czym należy pamiętać?
Mając konto na LinkedIn, ważne będzie zadbanie o stworzenie odpowiedniej wizytówki firmy. Należy w pełni uzupełnić swój profil w sposób rzeczowy, treściwy, unikalny i ciekawy. Nie może zabraknąć przekierowań do zewnętrznych kanałów social media oraz spersonalizowanego adresu URL. Treść powinno się dopasowywać do ich odbiorców, dobrze przemyśleć i wyeksponować. Na LinkedIn warto pochwalić się firmowymi sukcesami, warto zamieścić ciekawostki branżowe i prezentację dotyczącą rekrutacji. Jeśli firma ma być postrzegana za nowoczesną, to na jej profilu muszą znaleźć się odpowiednie materiały wideo i infografiki.
Zaleca się także korzystać z LinkedIn Pulse, czyli miejsca do wymieniania się doświadczeniami i wiedzą. Pamiętać trzeba o udzielaniu się w tematach związanych z prowadzoną działalnością. Zadbać należy o szatę graficzną, foto profilowane, profesjonalne company page, zachęcające zdjęcia, polecenia postów, korzystaniu z form reklamowych dostępnych na LinkedIn, analizowaniu i obserwowaniu statystyk.
Profesjonalne prowadzenie konta firmowego na LinkedIn w Fabryka e-biznesu.pl