Artykuł sponsorowany
Black Friday to wielkie święto zakupów nie tylko dla konsumentów, którzy w tym dniu wydają bajońskie sumy pieniędzy, korzystając z atrakcyjnych promocji i obniżek, ale również dla firm. Jednak aby osiągnąć sukces, trzeba się do tego dobrze przygotować. O tym można się przekonać, czytając historie klientów Harbingers Insights.
- Analiza działania i formułowanie celu
- Bezbłędna sprzedaż
- Checklista
Za sukcesem w sprzedaży, nie tylko podczas Black Friday, stoi przemyślana strategia, zbudowana tak, aby osiągnąć wyznaczony cel. Niezależnie od tego, czy będzie nim zdobycie nowych klientów, zwiększenie zysków, czy jedynie ruchu na stronie, to bez wyraźnie wyznaczonego celu nie da się stworzyć spójnej i skutecznej strategii działania.
Analiza działania i formułowanie celu
Przygotowania do Black Friday warto rozpocząć już na kilka tygodni przed tym wydarzeniem. Pierwszym krokiem powinna być staranna analiza własnych doświadczeń oraz działań dużych firm, które odniosły sukces na rynku. Z ich pomysłów można czerpać inspirację na własna strategię marketingową. Ambitne cele wymagają zastosowania niekonwencjonalnej strategii, a w tym może pomóc profesjonalna agencja. Sprawdź więcej na Harbingers Insights i przekonaj się, że współpraca ze specjalistami to krok w stronę sukcesu.
Bezbłędna sprzedaż
Black Friday trwa tylko dobę, dlatego aby w tak krótkim czasie zmaksymalizować zyski i osiągnąć założony cel, trzeba działać bezbłędnie. Służy temu wcześniejsza analiza – nie tylko własnych działań, ale również treści strony internetowej, różnorodności asortymentu, opisów produktów i innych elementów, które mogą wpłynąć na atrakcyjność oferty. Często opłacalne jest stworzenie specjalnej landing page, na której można zaprezentować promocję, np. z dodatkowymi zdjęciami produktów, a nawet filmikiem. Możliwości jest mnóstwo! Poznaj Black Friday Case Study od Harbingers i dowiedz się, jak profesjonaliści wykorzystują znane metody marketingu internetowego w swojej strategii na Black Friday.
Checklista
Przygotowanie się do Black Friday obejmuje wiele aktywności. Jeśli czujesz, że możesz się pogubić, przygotuj checklistę wszystkich rzeczy do zrobienia i realizuj je po kolei. Rozważ, czy do promocyjnej oferty wejdzie cały asortyment, czy jedynie jego część, ustal ceny, zadbaj o zatowarowanie i przygotuj grafik pracy. Zweryfikuj działanie strony i sprawdź poprawność obsługi płatności. Te wszystkie działania powinny się znaleźć na checkliście – wtedy zadbasz o każde z nich.