Artykuł partnera
Wypromowanie sklepu online to z pewnością nie łatwe zadanie. W internecie właściwie każdy może założyć sklep i to bez większego wkładu finansowego. Co za tym idzie – konkurencja jest ogromna. Trzeba więc zadbać o to, by klienci trafiali akurat do Ciebie. Musisz zdobyć nie tylko ich sympatię ale też dostarczyć wartość i zdobyć zaufanie. Jak reklamować sklep internetowy? Co warto robić?
Marketing szeptany
To najogólniej rzecz ujmując pobudzanie dyskusji na temat konkretnego sklepu w dyskusjach dotyczących tematów z branży. Dobry marketing szeptany wygląda naturalnie i w niewymuszony sposób kieruje nowych klientów do sklepu. Jeśli zabierają się za niego osoby bez doświadczenia i umiaru, może stać się też dość zniechęcający i wyglądać na spam. Pamiętajmy, że w buzz marketingu chodzi o merytoryczną dyskusję i dostarczanie internautom wartościowych porad i rozwiązań. Z tego właśnie powodu warto zlecać przygotowanie marketingu szeptanego osobom, które się dobrze na tym znają.
Reklamy na Facebooku
Wiele osób uważa, że wystarczy prowadzić profil firmowy w mediach społecznościowych, by zdobywać uwagę nowych klientów. W rzeczywistości sam profil to zdecydowanie zbyt mało. Potrzebna jest konkretna i spójna strategia podejmowanych działań. Powinna ona też obejmować płatną aktywność na Facebooku i w innych mediach społecznościowych. Wyświetlanie użytkownikom sponsorowanych treści może przynieść sporo nowych obserwatorów. Wymaga to jednak znajomości narzędzia, jakim jest manager reklam. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z mediami społecznościowymi skorzystaj z pomocy specjalistów z Keep Going Group. Agencja social media pomoże Ci to zrobić profesjonalnie i skutecznie!
E-mail marketing
Bardzo ceniony w promowaniu sklepów jest e-mail marketing. Jednakże trzeba pamiętać, że każdy potencjalny klient musi sam zapisać się na listę subskrybentów e-maili. Warto więc przygotować strategię pozyskiwania maili, uwzględniając specjalną ofertę dla klientów. Doskonale nada się rabat do sklepu z kodem z newsettera. W kolejnych wiadomościach można informować klientów o nowych promocjach, dostawach a nawet proponować rabaty w zamian za polecenie sklepu swoim znajomym. Żeby jednak e-mail marketing był skuteczny powinien być przeprowadzany przez osoby, które się na tym znają. Tym bardziej, że przyda się na pewno wdrożenie marketing automation.
Pozycjonowanie sklepu
Nie można też zapominać o najprostszych rozwiązaniach. Warto zadbać o to, by strona wyświetlała się w wynikach wyszukiwania jako pierwsza lub jedna z pierwszych. Zajmują się tym specjaliści, którzy na bieżąco tropią zmiany a algorytmach Google i wiedzą, jakie zmiany na stronie będą najkorzystniejsze. Pozycjonowanie sklepu potrafi przynieść ogromne zyski i przewagę nad konkurencją. Spraw więc by sklep pojawiał się możliwie jak najwyżej!
Agencja marketingowa Warszawa
Najlepszym sposobem na wypromowanie sklepu jest po prostu skorzystanie z oferty agencji marketingowej, która już zajmowała się podobnymi sprawami. Zatrudnieni przez agencję fachowcy będą mogli zaproponować przemyślane rozwiązania, które pozwolą promować sklep wszędzie tam, gdzie będzie się to opłacało. Każda kolejna złotówka będzie wspierała działanie poprzedniej. Dzięki temu Twoje środki na reklamę zostaną spożytkowane w sposób rozsądny i wydajny, a przede wszystkim zgodny z przyjętą strategią działań. Agencja marketingowa Warszawa taka jak Keep Going Group zadba o Twój biznes, zapewniając wzrost sprzedaży i zwrot z inwestycji.