Koszty związane z funkcjonowaniem biura można skutecznie ograniczać. Jednym ze sposobów obniżenia kosztów prowadzenia własnego biznesu jest skorzystanie z potencjału wirtualnej centrali telefonicznej, która pozwoli realnie zaoszczędzić na rozmowach telefonicznych.
Do czego się przyda?
Oczywiście, możesz wskazać na Swojej stronie lub serwisie Internetowym numer komórkowy, lecz nie będziesz w stanie odbierać jednocześnie tysięcy połączeń. O wiele prostsze i bardziej profesjonalne jest korzystanie z telefonu obsługującego kilka linii. Funkcjonalne rozwiązanie proponuje telefonia-IP. Wirtualna telefonia posiada wiele zalet które będą ozdobą Twojego biznesu. Potrzebujesz funkcję przekierowania rozmów – proszę bardzo. Rozbudowane menu głosowe, automatyczną sekretarkę? Z pewnością dostaniesz. Możesz nawet skonfigurować funkcję przechwytywania i nagrywania rozmów, jak i również podłączyć opcję oczekiwania na kolejne połączenie. Piękno w szczegółach – Twoje klienci na pewno będą zachwycone takim podejściem do systemu komunikacji co pomoże Ci stworzyć trwale, zaufane relacji na lata.
Wirtualna centrala telefoniczna jest to specjalna technologia, odpowiednik stacjonarnej centrali telefonicznej lub, jeśli wolisz – rozbudowany call-center. Na pewno nie raz spotykał się z już znudzoną melodyjką w słuchawce „Proszę pozostać na linij, za kilka minut zostaniesz przekierowany do wybranego specjalisty”, właśnie to jest tego typu centrala telefoniczna. Ze wszystkich jej zalet możesz sprawnie korzystać podłączając „wirtualną” wersje, co znaczy, że nie potrzebujesz instalować nieskończonej ilości linii telefonicznych. Stacja zostanie umieszczona na serwisie operatora.
Darmowa centrala telefoniczna
Na rynku spotkasz wiele firm oferujących usługi w chmurze, jednak nie każda pozwoli Ci naprawdę zaoszczędzić. Centrala telefoniczna Zadarma jest absolutnie bezpłatną, więc jeżeli chcesz obniżyć koszty funkcjonowania biura, założyć niskobudżetowe centrum obsługi klienta czy przenieść firmę z jednego miejsca w drugie bez zmiany numeru telefonu – lepszego rozwiązanie nie znajdziesz.
Rozwiązania związane z usługami w chmurze cieszą się coraz większą popularnością? W przypadku centrali telefonicznej Zadarma warto zwrócić uwagę na kluczowe dla funkcjonowania firmy aspekty przemawiające na korzyść tego rozwiązania m.in.:
- Możliwość telefonizacji nowego biura w 5 minut – bez kabli, wewnętrznej centrali i dużych kosztów
- Możliwość przeniesienia biura w dowolne miejsce i połączenia kilku oddziałów firmy jedną siecią telefoniczną
- Możliwość dowolnego przenoszenia biura bez konieczności zmiany numeru i związanych z tym problemów
Zaletą centrali telefonicznej w chmurze jest także możliwość obniżenia kosztów realizacji połączeń wychodzących nawet do 90% oraz zyskanie doskonałej jakości obsługi specjalistów z zakresu telekomunikacji – decydując się na takie rozwiązanie, możesz szybko rozwijać swój biznes i bez żadnych problemów inwestować w kolejne biura.
Centrala telefoniczna w chmurze Zadama zapewni Ci taką samą funkcjonalność jak tradycyjna centrala stacjonarna. Dodatkowo skorzystasz z możliwości bezpłatnego odbierania połączeń z Twojej strony internetowej – sprawdź i przekonaj się, jaki potencjał kryje w sobie Twoja nowa centrala telefoniczna Zadarma!