Stworzyłeś blog swojej firmy licząc na spore zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów, a tymczasem okazało się, iż ruch na stronie pozostawia wiele do życzenia? No cóż, to problem całkiem sporej ilości osób. Na szczęście istnieją proste i szybkie rozwiązania, dzięki którym zwiększysz popularność bloga i zainteresujesz poruszanymi tam tematami znaczącą ilość osób. Co zatem należy zrobić, aby zwiększyć ruch na firmowym blogu?
Social Media
Spora ilość osób nie wyobraża sobie spędzenia dnia bez odwiedzenia Facebooka. Nie ma w tym jednak nic dziwnego, w końcu ilość treści pojawiającej się na wspomnianym portalu social media przyprawia o istny zawrót głowy. Po co o tym wspominamy? Otóż portal Facebook jest świetnym narzędziem, które – w praktyce – możesz wykorzystać do promocji swojego bloga. Nie ograniczaj się jednak wyłącznie do założenia profilu firmowego. Poza tym bierz aktywny udział w życiu grup związanych tematycznie ze swoją stroną. Udzielaj się w dyskusjach, dodawaj nowe materiały i poruszaj zagadnienia, które mogą zainteresować innych komentujących. Pamiętaj jedynie o tym, aby komentować nie jako osoba prywatna, a z poziomu stworzonej przez ciebie strony.
A jeśli już o Facebooku mowa, to innym, równie godnym polecenia sposobem na zwiększenie ruchu jest inwestycja w reklamę. Wystarczy, że wypromujesz stronę przy pomocy udostępnianych przez Facebook’a narzędzi, a szybko stanie się ona widoczna dla sporej ilości użytkowników. Pamiętaj jedynie o ustawieniu właściwych parametrów kampanii, takich jak target, obszar emisji czy czas trwania promocji.
PushPushGo
Innym, godnym polecenia sposobem na zwiększenie ruchu na stronie jest korzystanie z notyfikacji web push np. za pośrednictwem platformy PushPushGo.com, służącej do tworzenia, targetowania i wysyłania powiadomień web push. Co możesz zyskać dzięki PushPushGo? Z pomocą tego nowoczesnego narzędzia możesz pozyskać nowych, płacących klientów, zwiększyć zarówno ruch na stronie, jak i generować sprzedaż oraz poszerzać grono odbiorców. Poza tym PushPushGo umożliwi ci przeprowadzanie ankiet, edukację rynku i dotarcie do osób, które nie chcą zapisywać się na newslettery.
Optymalizacja
Pamiętaj również o zoptymalizowaniu swojej strony pod kątem SEO. W osiągnięciu celu warto skorzystać z pomocy profesjonalistów, którzy pomogą ci również w dobraniu odpowiednich słów kluczowych. Zadbaj także o wysokiej jakości teksty, które będą nasycone wspomnianymi słowami kluczowymi. Takowe możesz stworzyć osobiście lub też skorzystać z pomocy zawodowego copywritera.