• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Jira Service Desk – jak zbudować sprawny przepływ pracy zespołów wsparcia?
Home
Technologie

Jira Service Desk – jak zbudować sprawny przepływ pracy zespołów wsparcia?

osnews Technologie 0 comments

Artykuł partnera

ITSM staje się dziś corową częścią firm. To od jego sprawnej pracy zależy coraz mocniej realizacja biznesowych celów. Dlatego narzędzia ITSM muszą wspierać zespoły IT, aby tworzyły rozwiązania lepiej dostosowane do oczekiwań klientów.

Jaki system sprosta temu wyzwaniu?

Zobacz, jak Jira Service Desk firmy Atlassian poprawia przepływ pracy w ITSM.

1. Automatyzacja pracy

Jira Service Desk to przede wszystkim zaawansowane reguły automatyzacji pracy. Możesz tworzyć szablony powtarzalnych procesów. Taki ustalony workflow eliminuje powtarzalne czynności związane z obsługą zgłoszeń, a to oczywiście skraca czas rozwiązania problemu.

Jednak automatyzacja nie oznacza braku elastyczności. W Jira Service Desk stworzysz także reguły niestandardowe, dopasowane na bieżąco do napływających zgłoszeń.

Jira Service Desk ma też inteligentną funkcję tagowania zgłoszenia. Przypisany tag automatycznie wywoła konsultanta specjalizującego się w danym obszarze, aby jak najszybciej rozwiązać sprawę klienta.

Dzięki automatyzacji pracy w Jirze Service Desk zadbamy także o wypełnianie umów SLA. Szybsza praca zespołów wsparcia gwarantuje wysoką jakość obsługi klienta zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego.

2. Intuicyjna obsługa

Dla producentów Jiry Service Desk jednym z priorytetów jest User Experience. Dlatego dashboard systemu jest niezwykle prosty w obsłudze. Zarządzanie zgłoszeniami jest płynne dzięki śledzeniu zgłoszeń w czasie rzeczywistym.

System zapewnia kolejkowanie zgłoszeń na podstawie odpowiednich widoków wyświetlania i dedykowanych parametrów (hierarchia ważności, czas realizacji, typ zgłoszenia).

Inteligentne moduły pomocy wyświetlają podpowiedzi, jak rozwiązać dany problem na podstawie historii zgłoszeń.

Jira Service Desk umożliwia także kastomizacji interfejsu do potrzeb zespołu. Możesz modyfikować nazwy pól i dodawać własne pola do formularza zgłoszenia.

3. Standardy DevOps

Jeśli zespoły IT używają oprogramowania Jira Software, mogą zintegrować zgłoszenia IT z listą zespołu dev i współpracować w ramach jednej platformy. Połączenie rozwiązań programistycznych i helpdeskowych zwiększa zaangażowanie wszystkich zespołów działających przy tworzeniu, wdrażaniu i utrzymaniu oprogramowania.

W takim układzie łatwiej też reagować na opinie klientów i włączać je w modyfikację produktu. Wpracowane aplikacje są bardziej stabilne – rzadziej ulegają awariom, czas odtworzenia po nieoczekiwanych zdarzeniach jest krótszy.

4. Przepływ wiedzy

Łącząc oprogramowanie z innymi produktami i aplikacjami Atlassian, uzyskujemy dodatkowe funkcjonalności. Jira Service Desk i Confluence to helpdesk rozbudowany o bazę wiedzy, dokumenty i dodatkowe treści, z których mogą korzystać konsultanci podczas opracowywania zgłoszenia.

Udostępnienie tej wiedzy bezpośrednio klientom, powoduje, że mają możliwość samodzielnie rozwiązać problem i odciążyć zespoły wsparcia, które mogą koncentrować się na niestandardowych problemach.

5. Integracja z innymi aplikacjami

Jira Service Desk wspiera także współpracę z innymi systemami. Wbudowane API pozwala na bezproblemową integrację z wieloma popularnymi aplikacjami.

Jeśli jednak jeszcze bardziej chcesz rozbudować możliwości Jiry Service Desk, w Atlassian Marketplace znajdziesz tam wiele dodatkowych aplikacji.

Jira Service Desk – wyjść poza IT

Jira Service Desk może usprawnić przepływ pracy nie tylko w zespołach IT. Coraz częściej praktyki ITSM są wykorzystywane w działach biznesowych (HR, administracja, zarządzaniu obiektami, zaopatrzenie). Dlatego Atlassian wyposażył Jirę Service Desk w szablony i przepływy pracy charakterystyczne dla zespołów biznesowych.

Dzięki temu Jira Service Desk to narzędzie, które umożliwia organizacji podążanie w kierunku Enterprise Service Management. A wtedy rzeczywiście firma funkcjonuje jak jeden organizm dbający o dobro klienta.

 

  • Tags
  • automatyzacja
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Dlaczego warto kupić słuchawki bezprzewodowe? Jakie wybrać?
Poprzedni wpis Jakie są rodzaje pożyczek pozabankowych?

Warto przeczytać

Automatyka przemysłowa i jej zalety Technologie

Automatyka przemysłowa i jej zalety

Automatyka przemysłowa – co warto wiedzieć? Technologie

Automatyka przemysłowa – co warto wiedzieć?

Landing Page jako element Marketing Automation Marketing

Landing Page jako element Marketing Automation

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.