Artykuł sponsorowany
Czas nie jest elastyczny i nie można go dopasować do własnych potrzeb. Bywa, że pędzi jak szalony, a tylko wyrywane kartki z kalendarza informują nas o nadchodzących świętach, rocznicach, urodzinach oraz innych okazjach. Dla wielu z nas to jedyna forma zatrzymania czasu, a także narzędzie służące do samoorganizacji, utrzymania w pamięci terminów oraz dat.
Wizytówka marki i przyjemny podarunek
Jako, że koniec roku zbliża się nieubłaganie, warto zastanowić się nad zamówieniem kalendarzy dla firmy. Są one przecież niejednokrotnie najlepszą wizytówką marki, ale też formą podziękowania klientom za współpracę. Ofiarując swoim odbiorcom kalendarz trwale zapisujemy się w ich świadomości, ponieważ najpewniej będzie on wisiał w bardzo widocznym miejscu ich domów czy biur. To zatem wydatek, który się opłaci będąc po prostu najlepszą formą reklamy.
Który kalendarz wybrać?
Na rynku dostępnych jest cała gama najróżniejszych kalendarzy. Zwykle wybieramy ten, który najpełniej spełni nasze potrzeby. Doskonałym rozwiązaniem są kalendarze wiszące, które posiadają bardzo widoczny podział dni i miesięcy. Takim przykładem jest kalendarz jednodzielny, który idealnie sprawdzi się w biurze, w domu oraz w firmie. Kwestią wyboru pozostaje jego estetyka. Może być zupełnie płaski, wykonany z najprostszego materiału lub nieco bardziej dekoracyjny, jak np. kalendarze wypukłe, które dają wrażenie trójwymiarowego obrazu.
Kalendarze jednodzielne zajmują z pewnością zdecydowanie mniej miejsca, aniżeli ich trójdzielne odpowiedniki. Są bardziej kompaktowe, a nasza uwaga skupia się jedynie na śledzeniu bieżącego miesiąca danego roku. Jeśli więc w Twojej firmie wszystko dzieje się szybko, a swoje plany ograniczasz wyłącznie do przyszłych dni, warto wybrać tę bardziej minimalistyczną formę. Według opinii właściciela drukarni internetowej aledrukujemy.pl Krzysztofa Nowaka „Jego zaletą jest tania produkcja oraz kompaktowy charakter”. Z pewnością docenią to także Twoi kontrahenci, których zawodowe działania odbywają się w perspektywie czasowej jednego miesiąca. Ponownie zwracamy uwagę, że klienci wciąż wykazują duże zainteresowanie gratisowymi upominkami, jak właśnie gadżety reklamowe jakiekolwiek by one nie były. Świadomość otrzymania czegoś za darmo sprawia, że czują się wyróżnieni, więc warto to wykorzystać. Koszt kalendarza nie będzie duży, a jego oddziaływanie przysporzy firmie spore zyski!
Opracowanie artykułu ze współpracą z Krzysztofem Nowak z aledrukujemy.pl