Kategorie:
40

KDE 4.1 w Slackware

To musiało się kiedyś stać. KDE 4.1 pojawiło się w Slackware Current! Jakby tego było mało – Slackware zmienił logo (poprzednie było mało czytelne gdy stało się na głowie).

Nowe logo SlackwareDzisiejszej nocy (14.08.2008) na oficjalnej stronie Slackware pojawiła się informacja o dodaniu do oficjalnego repozytorium KDE 4.1. Pakiety znajdują się w gałęzi Current w katalogu /testing.

Dodatkowo w Changelogu Patrick Volkerding zamieścił notatkę o swoich pozytywnych wrażeniach z używania KDE 4.1
Kolejną interesującą informacją jest zmiana oficjalnego logo dystrybucji na to widoczne w newsie.

Aktualizacja: Pozwolę sobie dodać, iż przed aktualizacją/instalacją nowego KDE należy zapoznać się z odpowiednim README.

Więcej informacji: http://www.slackware.com/

«
»

Znalazłeś literówkę? Zgłoś ją używając formularza!


Jeśli uważasz, że ten nius jest nieobiektywny, przedstawia nieprawdziwe wydarzenie, jest spamem lub nie spełnia standardów serwisu, napisz raport.

Niusy na podobny temat:

Komentarze (RSS)

Komentarze są prywatnymi opiniami dodających je osób. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Komentarze obraźliwe oraz obniżające poziom serwisu będą usuwane. Więcej w regulaminie komentowania.

72 komentarzy

zwiń wątek Kamil Porembiński  14 sierpnia 2008 o godz. 1:28 #
Gravatar

Co logo :D Malo czytelne, takie nabazgrane to logo.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek largo3  14 sierpnia 2008 o godz. 1:36 #
Gravatar

Also, we recently commissioned Mark from Senile Felines Designs to create a unique new Slackware Logo (that's it there in the upper right), as we were getting a number of bug reports that the old logo could not be read easily while standing on one's head. ;-)

 
zwiń wątek Vogel  14 sierpnia 2008 o godz. 2:57 #
Gravatar

Ale mozna je czytac do gory nogami tez ;)

zwiń wątek mario  14 sierpnia 2008 o godz. 9:40 #
Gravatar

Ale można też przeczytać jako Slackwars ;-)

zwiń wątek Silmethule  14 sierpnia 2008 o godz. 14:18 #
Gravatar

Ale teraz nie da się przeczytać nawet stojąc na nogach :P

 
 
 
 
zwiń wątek nie_sTrasz (Dee|Aw)  14 sierpnia 2008 o godz. 1:32 #
Gravatar

O matko, to ktoś tego jeszcze używa?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek haael  14 sierpnia 2008 o godz. 1:57 #
Gravatar

Ja.

 
zwiń wątek Vogel  14 sierpnia 2008 o godz. 2:10 #
Gravatar

Hmm… I moze ja do tego wroce ;)

Ze Slackiem nigdy* nie bylo problemow – z Gentoo od czasu do czasu jakies sa…

* prawie nigdy…

 
zwiń wątek Rsh  14 sierpnia 2008 o godz. 2:20 #
Gravatar

Ze Slackiem jest jak z tanim winem. Jest dobre, bo jest dobre i tanie. :-) I ja czasami sobie używam.

 
zwiń wątek amigib  14 sierpnia 2008 o godz. 8:08 #
Gravatar

nie bluźnij, ocalały jeszcze całkiem spore stada :)

a z tym KDE4 to było pewne już koło stycznia, z niewiadowmych przyczyn Patryk strasznie się na niego napalił ale jeśli będzie je można bezkonfliktowo zainstalować obok KDE3 to biorę

 
zwiń wątek KLAPEK  14 sierpnia 2008 o godz. 8:50 #
Gravatar

Ja też i to na kilku kompach:

- stacjonarny i laptok w domu

- dwie stacje robocze w pracy

 
zwiń wątek Sławek  14 sierpnia 2008 o godz. 10:31 #
Gravatar

Ja może kiedyś się przerzucę na Archa. To taki Slack, tylko z obsługą zależności ;-) .

zwiń wątek patpi  14 sierpnia 2008 o godz. 12:08 #
Gravatar

IMO lepszy od archa jest polski Kateos http://www.kateos.org/

zwiń wątek patpi  14 sierpnia 2008 o godz. 12:09 #
Gravatar

a, no i oczywiscie wspominam o tym bo to Slack z obsluga zaleznosci o ktorych mowiles

 
zwiń wątek Sławek  14 sierpnia 2008 o godz. 14:33 #
Gravatar

Aha… Jedna z moich pierwszych dystrybucji ;-) . Byłbym zapomniał ;-) .

 
zwiń wątek iniaki  14 sierpnia 2008 o godz. 15:23 #
Gravatar

Odnosnie KateOS, pierwsze wrazenie bylo zachecajace… do czasu jak zobaczylem zaleznosci w pakietach :/

chcac nie chcac, zeby normalnie uzywac KateOS musisz sciagnac chyba wszystko ;)

 
zwiń wątek patpi  14 sierpnia 2008 o godz. 16:54 #
Gravatar

w /etc/update.config bodajze mozesz zaleznosci wylaczyc. W kazdym razie gdzies w /etc. KateOS ma fajnie te pliki tam ulozone.

 
zwiń wątek Sick3R  14 sierpnia 2008 o godz. 23:54 #
Gravatar

Skoro wylaczysz zaleznosci, to po co Ci KateOS? – zostan przy Slacku :)

 
 
zwiń wątek elkanguro  14 sierpnia 2008 o godz. 23:01 #
Gravatar

Taki Slack z zależnościami to również Zenwalk, którego sobie zainstalowałem kilka dni temu i jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Aczkolwiek jakoś bardziej mimo wszystko podoba mi się Synaptic niż Netpkg.

 
 
zwiń wątek vvolv  14 sierpnia 2008 o godz. 10:36 #
Gravatar

Tak! I to bardzo wielu ludzi. Ludzi którzy chcą wiedzieć co się dzieje w ich systemie. Że to tak ujmę oni panują nad systemem, nie system nad nimi :)

zwiń wątek tuxmaniak  14 sierpnia 2008 o godz. 13:51 #
Gravatar

Gdybym używał linuksa bez zależności, to z pewnością nie udałoby mi się nad nim zapanować… Co nie zmienia faktu, że dzięki slackware przekonałem się do linuksa.

zwiń wątek vvolv  14 sierpnia 2008 o godz. 15:00 #
Gravatar

Co do zależności a raczej ich braku to kwestia przyzwyczajenia, do wszystkiego idzie przywyknąć.

 
zwiń wątek Jet  14 sierpnia 2008 o godz. 15:11 #
Gravatar

Ja właśnie dla braku zależności i prostoty zdecydowałem się przejść na Slacka. Zresztą, jeśli instaluje się niektóre paczki, z niektórych repozytoriów za pomocą slapt-get, to zależności są brane pod uwagę. I moim zdaniem takie rozwiązanie jest bardzo wygodne, bo większość paczek instaluję właśnie z repozytoriów, a jak mam jakąś "zewnętrzny" TGZ to i tak muszę szukać w necie jego zależności (których program sam zażąda przy uruchomieniu).

A szybkie stworzenie własnej paczki w Slackware to bajka – wystarczy skompresować drzewko folderów tar-em i gz-tem (ale odmieniłem :) ).

 
 
 
zwiń wątek dkolkowski  14 sierpnia 2008 o godz. 14:54 #
Gravatar

Z pewnością kiedyś ze względu na sentyment do 1-wszej dystrybucji jaką używałem ;-)

 
zwiń wątek nat  19 sierpnia 2008 o godz. 10:20 #
Gravatar

ja.

 
 
zwiń wątek vampire  14 sierpnia 2008 o godz. 3:08 #
Gravatar

To logo to totalna porazka.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek pawels  14 sierpnia 2008 o godz. 8:32 #
Gravatar

to logo jest ambigramem

obróć je o 180 stopni, zrozumiesz dlaczego nie jest porażką

zwiń wątek Shagwest  14 sierpnia 2008 o godz. 9:20 #
Gravatar

Dobre logo to takie, które możesz w 5 sekund nabazgrać tam gdzie chcesz.

 
zwiń wątek soda2  14 sierpnia 2008 o godz. 10:15 #
Gravatar

jest porażką, taką samą porażką jak marketing w środowisku opensource. Takie logo ma 100% szansę że nie zostanie zapamiętane i 110% szans na to że użytkownicy nie będą chcieli mieć z nią nic wspólnego. A fakt że można je czytać obrócone nie jest żadnym atutem, jest po prostu zbędnym udziwnieniem i samobójstwem marketingowym – nie ma ważniejszej żeczy w marketingu niż logo. Popatrzcie na Apple.

zwiń wątek Sławek  14 sierpnia 2008 o godz. 10:36 #
Gravatar

Może… Ale logo to jest kierowane do osób inteligentnych lub uważających, że takimi są. Takie Logo, jakie dystrybucja. Jeżeli gruba docelowa znajdzie w dystrybucji to, czego się spodziewała, to poleci ją innym. Jeśli ktoś, kto nie rozumie slacka zacznie go używać, to potem będzie pluć na lewo i prawo. Dla mnie znacznie lepszym chwytem jest stworzenie takiego wieloznacznego loga niż jakiegoś kolorowego, itd. Poza tym, to te logo jest naprawdę proste w zapamiętaniu. Zwróć uwagę, że użyto znaków Slack, a nie Slackware i jakiegoś znaku koło napisu. Poza tym, jest ono monochromatyczne, nie zawiera dużej ilości elementów graficznych.

 
zwiń wątek soda2  14 sierpnia 2008 o godz. 11:18 #
Gravatar

logo nigdy w zamyśle nie mało być dla inteligentnych czy dla osób które się znają – każdy Ci to powie.

 
zwiń wątek pilot1123  14 sierpnia 2008 o godz. 11:56 #
Gravatar

a dla kogo jest Slack?

 
zwiń wątek brzzz  14 sierpnia 2008 o godz. 12:01 #
Gravatar

@soda2: O marketing to martwić się powinno Canonical, Novel, Red Hat, czy Mandriva. Slackware nie jest tworzony z myślą o wszystkich. Jeśli ktoś go używa to robi to z własnego wyboru i raczej nie przejmuje się jego logiem.

Za przykład podałeś Apple. Nie znam żadnego użytkownika Mac OS'a, ale wątpię aby ludzie płacili kilka tysięcy za sprzęt z systemem tylko po to aby podziwiać szare jabłuszko na froncie komputera…

 
zwiń wątek pawels  14 sierpnia 2008 o godz. 12:10 #
Gravatar

> Zwróć uwagę, że użyto znaków Slack, a nie Slackware

Jak byk widzę pełny napis "Slackware"

 
zwiń wątek Moarc  14 sierpnia 2008 o godz. 12:13 #
Gravatar

@brzzz: Ale właśnie ludzie tylko po to kupują komputery Apple'a – dla szpanu i dla tego szajsowego designu.

 
zwiń wątek bunyi  14 sierpnia 2008 o godz. 12:23 #
Gravatar

malo wiesz o ludziach…

a pomyślałeś że może przede wszystkim dla wygody?

 
zwiń wątek Moarc  14 sierpnia 2008 o godz. 13:54 #
Gravatar

Nie, bo kompy Apple'a zapewniają wygodę *ujemną*.

 
zwiń wątek brzzz  14 sierpnia 2008 o godz. 14:31 #
Gravatar

@Moarc: Dla designu, nie tylko dla loga. Slackware jako system też może być ładny (odpowiednio skonfigurowany Gnome, lub KDE4)…

 
zwiń wątek soda2  14 sierpnia 2008 o godz. 16:54 #
Gravatar

"sprzęt z systemem tylko po to aby podziwiać szare jabłuszko na froncie komputera…"

każdy Ci powie że logo służy do promocji i marketingu i na pewno NIE JEST elementem który się sprzedaje/kupuje.

 
zwiń wątek zumek  14 sierpnia 2008 o godz. 18:05 #
Gravatar

SLAX na dobre logo :)

 
zwiń wątek Zbigniew Braniecki  14 sierpnia 2008 o godz. 19:27 #
Gravatar

Moarc: korzystasz z Appla ze wiesz? Bo ja wlasnie korzystam i z czysta przyjemnoscia moge powiedziec, ze *dla mnie* (nie znaczy to, ze cos jest "lepsze" od czegos – po prostu *dla mnie*) moj MBP to najlepszy jakosciowo laptop do pracy jaki mialem, MacOS zas to najwygodniejszy system operacyjny jakiego kiedykolwiek uzywalem i to ze spora przewaga nad drugim w kolejnosci… Czy nadal bedziesz tak aktywnie zapewnial, ze jest ujemne? Moze zaznacz, ze "dla Ciebie" – aby bylo troche miejsca na innych i ich opinie…

 
zwiń wątek norbert_ramzes  14 sierpnia 2008 o godz. 20:33 #
Gravatar

Przyznam że znam jedną osobę co używa MAC OS'a i robi to tylko po to żeby nie widzieć softu m$ na oczy.

 
 
 
 
zwiń wątek Sadysta  14 sierpnia 2008 o godz. 8:06 #
Gravatar

Kiedyś byłem zagorzałym fanem Slack'a, ale od kiedy spróbowałem Gentoo też mogę powiedzieć "there's no looking back" ;) Slack się uchował jedynie na serwerze Celeron 300MHz ;)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek WujcioL  14 sierpnia 2008 o godz. 8:30 #
Gravatar

Dosyć ciekawa ta decyzja bo slack od zawsze stawia na stabilność, a KDE 4.1 może mieć z tym jeszcze problemy, w końcu jest jeszcze dosyć młody.

Co do logo to starsze było znacznie lepsze. Kto wie, może znowu slack zagości na moim komputerze

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek JG  14 sierpnia 2008 o godz. 9:44 #
Gravatar

Dlatego jest w '/testing'; standardowo się nie instaluje. Też uważam, że stare było lepsze (mimo, że dało się czytać tylko w jedną stronę). Dopiero od niedawna Slack ma bardzo ładny (moim zdaniem), oficjalny splash screen z tym byłym logo i miło było go te 3 s widzieć przy starcie. Ale to chyba jak z tym gościem z fajką (albo też pingwinem z fajką), taki urok Slacka. Który poza tym jest wielce OK (o ile kto ma cierpliwość, zeby go ustawić).

Pozdrowienia

 
 
zwiń wątek agresor  14 sierpnia 2008 o godz. 12:00 #
Gravatar

Logo to tylko znak rozpoznawczy, a na jego markę pracuje jakość produktu, którego nie wybiera się z powodu ładnego loga. Nie wszystko, co ładne jest funkcjonalne i nie wszystko co funkcjonalne jest ładne. Z logiem jak z Slackiem, nie wszystkim się podoba dlatego akceptują inne dystrybucje w użytkowaniu – inni są poligamistami i też żyją bezkrytycznie dostrzegając wady i zalety. Wyższość nad wyższością wyższości – temat rzeka bez limes – czasami nawet to przypomina krwawe walki różnych innowierców ;)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek soda2  14 sierpnia 2008 o godz. 16:58 #
Gravatar

jasne, tylk osię pytam – skoro tyle ludzi pracuje nad jakością produktu to czemu nie można go sprzedać w ładnym opakowaniu? Czy znalezienie jednego grafika który zrobiłby ładne logo i design jest tak trudne? OSnews też mogło by być z migającymi obrazkami, czarnym tłem i oczojebną żółtą czcionką – pytanie brzmi czy mimo jakości merytorycznej wolałbys czytać to przez przeglądarkę czy po prostu to olać?

zwiń wątek soda2  14 sierpnia 2008 o godz. 17:02 #
Gravatar

PS. jeśli OpenSurc ma zaistnieć na rynku komercyjnym (a wszyscy tego chcemy) to musi oprócz jakości, funkcjonalności mieć dobry marketing, z takim logo slack się nie sprzedaje. Jakość w OS jest raczej wporzątku, funkcjonalność… jest różnie, nierzadko gorzej, ale prężnie pracujemy jako społeczność by było coraz lepiej. A marketing? marketing robią kiepscy graficy albo wspaniali graficy bez jakiejkolwiek wyobraźni i wiedzy o marketingu.

 
zwiń wątek agresor  14 sierpnia 2008 o godz. 22:44 #
Gravatar

Prawdę mówiąc – "jeden człowiek". A opakowanie w sklepie Slackware niczemu nie brakuje. Z tym OSnews zaprzeczyłeś sam sobie.

 
 
 
zwiń wątek wroobel  14 sierpnia 2008 o godz. 13:30 #
Gravatar

Pozwolicie, że się z większością z Was nie zgodzę. Uważam, że logo jest r e w e l a c y j n e. ;)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek M  14 sierpnia 2008 o godz. 18:09 #
Gravatar

Zgadzam się. Logo jest doskonałe i unikatowe. M.in. dlatego, że sam fakt zastosowania ambigramu jest takim wizualnym hack'iem. W sam raz dla użytkowników Slackware, do których sam należę od wielu lat i bardzo sobie chwalę. Pozdrawiam.

 
 
zwiń wątek piteq  14 sierpnia 2008 o godz. 14:07 #
Gravatar

Mnie się to logo kojarzy z takim fontem, w którym literki składają się z ludzików uprawiających seks w różnych pozycjach. Ale to pewnie dlatego, że mnie się wszystko z białym kojarzy ;-)

Ciekawy zabieg graficzny, ale chwytliwym, to bym go nie nazwał.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek gallez  14 sierpnia 2008 o godz. 15:08 #
Gravatar

Zgodzę się ze wszystkimi tymi, którzy uważają, że logo to w marketingu najważniejsza rzecz. Popatrzcie na loga najpopularniejszych dystrybucji: Ubuntu, Mandrivy czy openSUSE oraz na loga tych mniej popularnych: Archa, KateOS czy Slackware'a właśnie. Jako wielbiciel Ubuntu i osoba, która lubi testować też inne dystrybucje, sam przyznam, że przy ściąganiu z internetu nowych dystrybucji zwracam uwagę przede wszystkim na ich nazwy, stąd właśnie zainteresowałem się Ubuntu, Archem, gOS czy Mandrivą, a distra typu Slackware, PCLinuxOS czy Sabayon omijam z daleka.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek nigel  14 sierpnia 2008 o godz. 17:01 #
Gravatar

Życzę Ci byś był mądrzejszy niż marketing, dzięki czemu zainteresujesz się innymi, wartościowymi produktami.

 
zwiń wątek Neonique  14 sierpnia 2008 o godz. 23:20 #
Gravatar

Jak dla mnie nazwa Slackware jest wyjątkowo chwytliwa.

Zaś loga Mandrivy i OpenSUSE są fatalne.

A i tak w moim prywatnym rankingu logo PLD są na pierwszym miejscu. Mógłbym dla samego loga używać tego systemu gdyby nie był taki… jaki jest;-)

 
 
zwiń wątek WujcioL  14 sierpnia 2008 o godz. 15:34 #
Gravatar

Arch nie jest popularny? To po prostu bardzo szybka, dynamicznie rozwijająca się dystrybucja. W Polsce jest co najmniej 1200 userów.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek rav  14 sierpnia 2008 o godz. 18:46 #
Gravatar

Moim zdaniem z tym logiem to celowy zabieg, żeby odciąć tą i tak cenioną przez hermetyczne grono dystrubcję od mainstreamu(pol. Ubuntu)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Adam  14 sierpnia 2008 o godz. 18:47 #
Gravatar

1201 :) . Sam używam archa od 3 miesięcy i bardzo sobie chwalę. Chyba znalazłem wreszcie dystrybucję, której nie porzucę :)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek bolo  15 sierpnia 2008 o godz. 19:15 #
Gravatar

Wkrótce będzie 1202. Właśnie kilka dni temu postawiłem Archa na VM i coraz bardziej mi się podoba. Tylko trochę się poduczę i dopiszę go do Gruba.

 
 
zwiń wątek ms-trex  14 sierpnia 2008 o godz. 20:11 #
Gravatar

O czizes jakie idiotyczne logo, poprzednie było super.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek MakG  14 sierpnia 2008 o godz. 21:25 #
Gravatar

Dotąd nie miałem jeszcze czasu na wypróbowanie nowego KDE, ale jutro na pewno to zrobię na moim slacku. Mam nadzieję, że nie będę żałował.

Co do loga, to nie wiem po co je zmieniali. Stare mi w niczym nie przeszkadzało, było proste i czytelne, a teraz tylko to udziwnili.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Juzef  14 sierpnia 2008 o godz. 21:40 #
Gravatar

Kutfa, dobra rzecz! Choć pierszy moment z logo pomyślałem, czy aby to nie prima aprilis albo czy z moim monitorem nie jest co nie tak. Ale dobra, ważne że kde 4.1 dają, nareszcie czas na zmiany.

A Arch pikny jest, używałbym go gdybym miał miejsce na dysku obok Slacka.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Bananikus  14 sierpnia 2008 o godz. 22:11 #
Gravatar

To logo jest beznadziejne. Niby szczegół, ale niektórych może zniechęcić. :)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek M  16 sierpnia 2008 o godz. 17:49 #
Gravatar

Zniechęcić? LOGO? do systemu? Litości………

 
 
zwiń wątek Kubełek  14 sierpnia 2008 o godz. 22:46 #
Gravatar

Slackware jest przestarzały bardziej niż myślałem.

Ich strona oficjalna to mieszanka tagów html, o czymś takim jak CSS to jeszcze pewnie nigdy nie słyszeli.

http://tnij.org/bni0

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Neonique  14 sierpnia 2008 o godz. 23:22 #
Gravatar

Nie przestarzały tylko konserwatywny.

I co ma jakość strony do jakości systemu?

zwiń wątek Kubełek  15 sierpnia 2008 o godz. 2:33 #
Gravatar

Nic, ale świadczy to poprostu o ich zacofaniu. Żyją w innym wymiarze czasowym więc u nich jeszcze nie istnieją zależności i CSS

zwiń wątek TrollKiller  15 sierpnia 2008 o godz. 11:07 #
Gravatar

W takim razie Ty zyjesz w schizofrenii (idac za takim rozumowaniem) bo co ma jedno do drugiego? Brak zaleznosci w systemie to swiadoma decyzja a nie zaniedbanie, zreszta latwo je mozna zapewnic takimi programami jak swaret.

 
 
 
zwiń wątek M  16 sierpnia 2008 o godz. 17:38 #
Gravatar

Akurat fakt, że strona projektu nie jest przeładowana flash'owymi głupotami i kupą innego śmiecia to świadczy bardzo na korzyść całości.. Treść ważniejsza niż forma, a Patrick nie jest webmajstrem. Znam ten klimat, bo sam pracuję nad ciekawszymi dla mnie rzeczami, a jak przychodzi do publikacji czegokolwiek to też formę staram się trzymać czystą, tylko tyle, żeby podlegała validacji bezbłędnej.. i tyle.

 
zwiń wątek nikt taki  17 sierpnia 2008 o godz. 17:27 #
Gravatar

http://tinyurl.com/5r7qab
wygralem. zabieram twoje zloto.

 
 
zwiń wątek Aramroth  17 sierpnia 2008 o godz. 1:55 #
Gravatar

Hm. Slackwars? :D

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Slackfun  17 sierpnia 2008 o godz. 13:46 #
Gravatar

69 wypowiedzi o logo :) Czyli Patrick wiedział co robi, coś o marketingu jednak wie. Ludzie piszą, wypowiadają słowo Slackware, niektórzy dowiedzą się, że istnieje tak dystrybucja, inni sobie o niej przypomną, fajnie. Logo jest trochę dziwaczne może dla ludzi, którzy Slackware kojarzą z konserwatyzmem i archaicznością. Ta dystrybucja jest najstarszą, nadal rozwijaną do tego przez tą samą osobę od początku, jest szybka, prosta i nie upierdliwa. Czego więcej chcieć ?

Strona www jest taka jaka była, dla niektórych ludzi to zaleta, czują się bezpieczniej, tak jak instalator Slacka, też jest ten sam od bardzo dawna,a nawet od początku chyba. To są zalety tej dystrybucji, jak się komuś to nie podoba to przecież jest z tysiąc innych dystrybucji.

Pozdrawiam Slackowców :)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 

Uwaga! Niektóre komentarze, m.in. te dodane przez niezalogowanych i nowych użytkowników, są ręcznie moderowane. Jeśli Twój komentarz nie ukaże się od razu, nie dodawaj go ponownie, tylko cierpliwie poczekaj na akceptację.

W komentarzach możesz używać prostych znaczników HTML. Przykłady:
  • Link: <a href="http://osnews.pl">OSnews: niusy IT</a>,
  • Wytłuszczenie: <strong>tekst pogrubiony</strong>,
  • Kursywa: <em>tekst pochylony</em>,
  • Przekreślenie: <strike>tekst przekreślony</strike>,
  • Kod: <code>printf("blok kodu");</code>,
  • Cytat: <blockquote>cytat</blockquote>
Uwaga: jeśli dodasz nieznany znacznik, będzie on niewidoczny, gdyż system filtruje takie znaczniki.

Wszystkie autorskie niusy w serwisie publikowane są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.5 Polska.

Twoja sugestia