Kevin Johnson, odpowiedzialny za nieudane przejęcie Yahoo! przez firmę z Redmond, odszedł z Microsoftu, aby zająć się szefowaniem producentowi ruterów, firmie Juniper Networks.
Johnson jako głównodowodzący dywizji Platforms and Services, próbował z różnym, najczęściej kiepskim, skutkiem polepszyć sytuację swojej firmy na rynku reklamy internetowej i platform online.
Jednym z pomysłów przezwyciężenia dominacji Google na tym rynku miało być połączenie sił z Yahoo!, liderem internetowym w Stanach Zjednoczonych i poważnym graczem w wielu innych krajach, a także graczem numer dwa na rynku reklamy online.
Sześciomiesięczne starania nie powiodły się jednak, a największy sprzymierzeniec Microsoftu, Carl Icahn zasiadł właśnie w zarządzie Yahoo! godząc się z założycielem firmy, Jerrym Yangiem.
Nie wiadomo dokładnie co odejście Johnsona zmieni w strategii Microsoftu. Nie jest również pewne czy jego przejście do Juniper Networks oznacza koniec pracy dla aktualnego szefa firmy, Scotta Kriensa.