Artykuł sponsorowany
Kubki z nadrukiem są takiego rodzaju gadżetami, które przede wszystkim są praktyczne, a więc wprost uwielbiane przez klientów. Jest to taka rzecz, z której bardzo często się korzysta, a dodatkowo, jeśli cechuje się on wysoką estetyką, może to być ozdoba każdej kuchni. Z punktu widzenia zalet takiego kubka jako gadżetu reklamowego warto zauważyć, że daje on duże możliwości zadruku ze względu na sporą powierzchnię reklamową.
Co na takim kubku można umieścić?
Duża powierzchnia reklamowa zachęca do tego, aby ją wykorzystać. Oczywiście, można ograniczyć się do wersji minimalistycznej, gdzie umieszczamy jedynie logo firmy czy też jej nazwę. Alternatywą jest przygotowanie specjalnej grafiki, która pozwoli wyróżnić taki kubek na tle innych i sprawić, że będzie się on prezentował doskonale. Zawsze warto jednak pamiętać o tym, aby nie przesadzać – kubki z nadrukiem mają się podobać odbiorcom, gdyż w przeciwnym razie nie będą zbyt chętnie nie sięgać.
Jakie rodzaju kubki do zadruku wybrać?
Tutaj wybór jest naprawdę ogromny. Z jednej strony możemy wybierać pod kątem projektu takiego kubka. To może być kubek o kształcie stożka lub trapezu, kubek z jakimś fantazyjnym uchem lub też dodatkową łyżeczką i zaparzaczem. Może on też przyjąć formę filiżanki typu jumbo o dużej pojemności.
Warto też zwrócić uwagę na szereg kreatywnych rodzajów kubków reklamowych, które również możemy wykorzystać w swojej kampanii. Przykładem takiego produktu są kubki pokryte farbą tablicową, na których można nanosić dowolne napisy za pomocą zwykłej kredy. Alternatywą dla kubków ceramicznych są kubki szklane, przezroczyste, które również prezentują się bardzo elegancko. Jeszcze innym przykładem kubków, na których możemy umieścić reklamę swojej firmy są jakże popularne i modne obecnie kubki termiczne. Wiele osób zabiera taki kubek ze sobą, wychodząc do pracy lub na miasto, a tym samym zwiększając zasięg umieszczonej na nich reklamy. Możliwości jest wiele, czasem nawet trudno zdecydować się tylko na jeden rodzaj takiego gadżetu. Warto przeanalizować jego przydatność w naszej kampanii i skonfrontować jego formę z tym, co chcemy na nim nadrukować.