• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Landing Page jako element Marketing Automation
Home
Marketing

Landing Page jako element Marketing Automation

osnews Marketing 0 comments

Wiele w ostatnich latach mówi się o automatyzacji działań marketingowych w sieci, by jak najlepiej obsługiwać klienta. Jednym z elementów, od którego się to zaczyna jest skuteczna strona lądowania – to ona często ma decydujący wpływ na pozyskanie leada.

Na wstępie warto zauważyć, że skuteczność strony lądowania jest ciągle elementem niedocenianym. Firmy koncentrują się na samym procesie nie zwracając należytej uwagi na powody niskiej konwersji landing page’a. A wyobraźmy sobie, że dobre landingi potrafią konwertować nawet na poziomie przekraczającym 50%, podczas gdy inne nie przekroczą 2-3%. Na czym polega tajemnica?

Jeśli nie znasz jeszcze specyfiki landing page, to zapoznaj się z tym materiałem.

Daj marchewkę

Skuteczność konwersji dobrej strony lądowania znacznie podnosi się, gdy w zamian za pozostawienie swoich danych klient może otrzymać coś zupełnie za darmo. Może to być eBook, opracowanie, zniżka na zakupy, dostęp do materiałów wideo tylko dla zarejestrowanych użytkowników – pomysłów może być wiele, schemat ten sam. Wiąże się on z naturalnym odruchem ludzi do otrzymania czegoś wartościowego bez ponoszenia kosztów. Oczywiście pamiętajmy o właściwym dobraniu tego „prezentu”. Strona lądowania zapraszająca do rejestracji miłośników wędkarstwa niekoniecznie zwiększy skuteczność dzięki oferowaniu na niej poradnika dla wegetarian.

Wybierz ciekawy design

Tu oczywiście można zacząć się spierać co jest ciekawym designem – ile osób tyle opinii, sądzę jednak, że większość się zgodzi, że dobrze by było nie przeładowywać strony zbędnymi fajerwerkami, a dać oglądającemu możliwość skupienia się na jednym podstawowym celu: zapisz się, a osiągniesz taką a taką korzyść (maksymalnie 3). Przekaz musi być krótki i przekonywujący.

https://landingi.com/pl/szablony-landing-page/jestesmy-innowacyjni/preview

Tworzenie wodotrysków w postaci nadmiernej ilości animacji, przeładowania kolorami – rozmywa cel jakim jest rejestracja przez klienta. A nie o to przecież chodzi.

Testuj

Biorąc pod uwagę to, jaką konwersję osiągniemy przy rejestracji na landing page’u, taki efekt będziemy mieć na pozostałych działaniach.  Wyobraźmy sobie 2 strony lądowania: strona A konwertuje na poziomie 20%, strona B – na poziomie 10%. Pomijając już wyższe wydatki na reklamę jakie będziemy musieli ponieść, aby pozyskać taką samą liczbę zarejestrowanych to popatrzmy na dalsze konsekwencje. Spośród 10.000 osób, które odwiedzają naszą stronę A swoje dane pozostawia 2.000 osób, przy stronie B jest to oczywiście tylko 1.000 osób. Zaczynają one proces automatyzacji – serię kolejnych emaili, które najczęściej w konsekwencji mają nakłonić te osoby do zakupu określonego produktu. Zakładając, że w obu przypadkach podajemy dokładnie taką samą ścieżkę automatyzacji, a nasza konwersja sprzedaży wynosi 5%  to w przypadku A sprzedajemy produkty 100 osobom, a w przypadku B zaledwie 50. Jeśli produkt kosztuje np. 199zł to różnica w wygenerowanych przychodach sięga 9.950zł. Tylko dzięki lepszej konwersji strony A.

Dlatego testujcie – róbcie min. 2 warianty Waszych stron lądowania, by wiedzieć, która z nich daje lepsze efekty i którą pozostawić na dłużej w procesie automatyzacji.

Nie zapomnij podziękować

Po dokonaniu zapisu nie zapomnij podziękować użytkownikowi i wskaż mu dalszą czytelną drogę postępowania. To element dobrych zwyczajów i kultury firmy.

Zachęcam wszystkich do testowania i sprawdzania skuteczności swoich landingów – jak sami widzicie one jako jeden z pierwszych kroków automatyzacji mają kolosalny wpływ na sukces całej akcji marketingowej. Aby ułatwić sobie to zadanie i przyspieszyć czas realizacji zdecydowanie warto postawić na sprawdzone rozwiązania niż kombinować samemu – zaoszczędzisz nie tylko czas, ale i sporo pieniędzy.

Artykuł partnera

 

  • Tags
  • automatyzacja
  • konwersja
  • landing page
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Systemy rezerwacyjne w turystyce
Poprzedni wpis Przekątna ekranu laptopa – jaką wybrać?

Warto przeczytać

Dlaczego optymalizacja konwersji jest tak ważna? Technologie

Dlaczego optymalizacja konwersji jest tak ważna?

Landing page – czym jest strona lądowania? Technologie

Landing page – czym jest strona lądowania?

Jira Service Desk – jak zbudować sprawny przepływ pracy zespołów wsparcia? Technologie

Jira Service Desk – jak zbudować sprawny przepływ pracy zespołów wsparcia?

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.