Firma LG chce sprzedawać zegarki LG G Watch R klientom sieci komórkowych. Czy ten ruch pozwoli jej zarobić na nowym, perspektywicznym rynku?
Ceny inteligentnych zegarków w Polsce są tak wysokie, że bez odpowiedniego wsparcia marketingowego i sprzedażowego może być problem z wdrożeniem ich na nas rynek. Zgodnie z przewidywaniami, LG chce oferować swój sprzęt przede wszystkim klientom przedłużającym umowy telefoniczne.
Z dniem jutrzejszym Play wprowadza do swojej oferty zegarki LG G Watch, które będzie można zakupić podczas podpisywania umowy. Dzięki temu o wiele łatwiej będzie sprzedać klientom ten drogi gadżet, rozkładając jego cenę na raty. To kolejny produkt po internecie mobilnym czy konsolach do gier, którymi sieci komórkowe próbują przyciągnąć do siebie nowych klientów.
1,3-calowy LG G Watch R wyposażono w okrągły wyświetlacz P-OLED, oferujący wysoką jakość obrazu nawet przy intensywnym świetle słonecznym oraz pod dużym kątem patrzenia. Sercem sprzętu jest procesor Snapdragon 400 taktowany zegarem 1.2GHz, a pod obudową znajdziemy także 4 GB pamięci wewnętrznej, 512 pamięci operacyjnej RAM oraz baterię o pojemności 410 mAh, wszystkim tym będzie zarządzać system Android Wear.
Na razie firma nie chce podać, ile przyjdzie nam zapłacić za LG G Watch R, a cena może okazać się kluczowym parametrem przy zakupie tego sprzętu. Jeśli będzie zbytnio wywindowana, minie jeszcze wiele miesięcy, nim inteligentne zegarki zaczną się sprzedawać w naszym kraju.
Informacja prasowa