• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Marketing internetowy w gastronomii – na co zwracać uwagę
Home
Marketing

Marketing internetowy w gastronomii – na co zwracać uwagę

osnews Marketing 0 comments

Artykuł sponsorowany

Każdego roku otwierają się nowe restauracje, co sprawia, że konkurencja intensywnie rośnie. Jeśli nie zadbamy o skuteczną promocję swojego biznesu, trudno będzie się przez nią przebić i wyróżnić z tłumu. Potrzeby i oczekiwania również rosną, dlatego trzeba cały czas stawiać na rozwój, obserwować rynek i konkurencję. Należy działać zarówno lokalnie, jak i w sieci, aby uzyskać pożądane efekty.

Twoja restauracja potrzebuje strony internetowej

Jako że promocja restauracji jest nie lada wyzwaniem, szczególnie w przypadku osób niedoświadczonych, warto skorzystać z profesjonalnej pomocy. Świadczy ją agencja marketingowa, dzięki której można stworzyć optymalny plan działania, dopasowany do indywidualnych potrzeb, oczekiwań, preferencji i możliwości finansowych klienta. Tylko skuteczna kampania marketingowa, prowadzona w prawidłowy i efektowny sposób, przełoży się na uzyskanie pożądanych efektów. Ważna jest tu nie tylko znajomość narzędzi takich jak Facebook i Instagram, czy Google ADS. Kluczowym będzie zaplanowanie kompleksowej, wielokanałowej promocji, budującej rozpoznawalność, a następnie przywiązanie do danego lokalu.

Warto wobec tego zaufać specjalistom, którzy mają odpowiednią wiedzę i zaplecze techniczne. Obecnie jeśli firmy nie ma w Internecie, to tak jakby niemalże nie istniała. Wyszukiwarka internetowa to pierwsze miejsce, które Internauci odwiedzają w celu uzyskania informacji – w przypadku lokali gastronomicznych dotyczy to przede wszystkim turystów.

Do tego dochodzą jeszcze media społecznościowe (które szczególnie zaangażują społeczność lokalną). Facebook i Instagram cieszą się ogromną popularnością, dlatego warto wykorzystać te narzędzia do promowania swojej restauracji. To samo dotyczy pozycjonowania strony i płatnych reklam Google ADS.

Strona internetowa

Posiadanie strony internetowej stało się obecnie koniecznością. Zanim ktoś odwiedzi daną restaurację, najczęściej chce się o niej dowiedzieć nieco więcej i zobaczyć, na co może liczyć. Klientów interesować będą m.in. dania dnia i zestawy lunchowe. Znaczenie ma nie tylko menu i cennik, ale też szereg innych czynników. Podstawowe informacje o restauracji to jedno, ale należy też na bieżąco informować społeczność o tym, co się w niej dzieje. Za pomocą firmowej witryny internetowej można zaprezentować z jak najlepszej strony to, co pozostaje niewidoczne na pierwszy rzut oka. Chodzi tutaj o pokazanie lokalu „od kuchni”, aby przekonać do siebie odbiorców i zbudować przyjazną atmosferę. Zaleca się podtrzymywać relacje z Internautami w social mediach. Warto wykorzystać do tego przede wszystkim konta na Facebooku i Instagramie. Chodzi tutaj o działania mające na celu zwiększanie zaangażowania i zachęcanie do interakcji. Wszystko po to, aby uzyskać sympatię potencjalnych klientów. Za pomocą obrazów można oddziaływać na zmysły, dlatego dobre będzie zainwestować w dobrej jakości zdjęcia, pamiętając o stosowaniu hasztagów. Uzupełnieniem promocji będzie Facebook ADS.

Content marketing

Potęgą obecnego marketingu jest content marketing. Ciekawe treści zamieszczane na stronie i w social mediach dają realną wartość i zachęcają do obserwowania restauracji.

Marketing restauracji – po co jeszcze warto wdrożyć?

Pozycjonowanie strony internetowej restauracji na konkretne frazy kluczowe to jedno, ale warto też zainwestować w reklamę w Google ADS. Można wtedy zapewnić sobie szerokie dotarcie do klientów szukających lokalu gastronomicznego w danej okolicy.

Nie może zabraknąć atrakcyjnych wizualnie bannerów reklamowych, przyciągających wzrok. Warto pomyśleć też o organizowaniu konkursów, wprowadzeniu karty stałego klienta, oferowaniu zniżek okolicznościowych. Sprawdzą się również rożne kulinarne wyzwania, happy hours, pokazy i degustacje.

Poza tym godna uwagi jest także obecność na popularnych platformach do zamawiania jedzenia na wynos. To doskonały pomysł na pierwszą interakcję z naszą restauracją!

Źródło: https://warszawskagm.pl/blog/reklama-restauracji-bistra/

  • Tags
  • strony-www
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Jak stworzyć dobrą stronę internetową?
Poprzedni wpis Dobra strona w sieci to jest to!

Warto przeczytać

Jak reklamować i promować usługi logistyczne? Technologie

Jak reklamować i promować usługi logistyczne?

Dobra strona w sieci to jest to! Technologie

Dobra strona w sieci to jest to!

Nie stroń od strony www Technologie

Nie stroń od strony www

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.