• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Marketing na słodko, czyli 6 sposobów na to jak reklamować czekoladę
Home
Marketing

Marketing na słodko, czyli 6 sposobów na to jak reklamować czekoladę

osnews Marketing 0 comments

Artykuł sonsorowany

Czekolada musi być promowana w różny sposób, bowiem zwykle jest ukierunkowana na różnego rodzajów konsumentów. Niektóre firmy chcą pokazać swoim klientom, że ich czekolada ma największą zawartość kakaa – czym z dumą chwalą się na etykiecie opakowania. Jeszcze inne firmy wolą stworzyć ekskluzywny wizerunek swojej czekolad -, dbając o to, by ich produkty wyglądały na luksusowe. Ten artykuł omawia różne spojrzenia na czekoladowy marketing.

  1. Upewnij się, że jeśli produkt jest przeznaczony dla przeciętnego konsumenta to opakowanie powinno mieć bardzo prosty design, a cena za taką czekolada winna być niższa albo co najmniej taka sama jak to, co oferuje konkurencje.
  1. Tworzenie bogate i luksusowe wizerunku swojego produktu wymaga więcej pracy. Ten rodzaj czekolady musi przekonywać klienta do tego, że będzie za niego chciał faktycznie zapłacić więcej. Zwykle taka ekskluzywna czekolada ma opakowania ze złotymi akcentami. Najważniejsze jest to, by miała przychylne opinie karmello i wygląd, który wyróżnia się na tle wszystkich konkurentów.
  1. Produkty ekologiczne stają się coraz bardziej popularne, więc wchodząc w ten segment czekoladowego biznesu trzeba mieć na celowniku określony typ konsumenta i w odniesieniu do niego stosować nowsze techniki marketingu. Uwaga: aby czekolada mogła faktycznie być reklamowana jako ekologiczna musi posiadać odpowiednie certyfikaty,
  1. Niektóre firmy próbują też dotrzeć do określonej grupy bardziej wymagających klientów chcących spróbować czekolady obfitej w wariację egzotycznych składników zawartych w czekoladzie. Te rodzaje czekoladek zwykle mają wyraziste kolory na opakowaniu, co ma na celu podkreślić egzotyczne składniki, które w tej czekoladzie faktycznie się znajdują. Egzotyczne składniki to np. przyprawy, takie jak pieprz cayenne lub dodatek różnych bardziej wyszukanych owoców, takich jak marakuja lub mango.
  1. Czekolada bez cukru przemawia do tych, którzy mają cukrzycę lub do kogoś, kto chce zmniejszyć spożycie cukru. Fitness, dieta, odchudzanie – na bazie tych wątków faktycznie można zrobić fortunę gdyż w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrosło ogromnie zainteresowanie tym tematem. Osoby chore na cukrzycę lub konsumenci, którzy baczniej przyglądają się swojej wadze naprawdę z przyjemnością spróbują czekolady, która jest wykonana bez cukru. Ta czekolada jest zwykle wykonane ze sztucznych słodzików i opakowanie musi to uwzględnić. Jednak ogólnie cała kampania promocyjna takiej czekolady musi oscylować wokół jej lekkości.
  1. Wreszcie, nie ma czekoladowego marketingu bez dzieci. To wdzięczny temat, można tutaj faktycznie dać upust swojej kreatywności we wzorach i kolorach. Aby przyciągnąć dzieci – etykiety czekolady powinny być jasne i pogodne, a czasami ekscentryczne, aby przyciągnąć tę grupę docelową.

Czekolada jest częścią życia codziennego ogromnej ilości konsumentów już od setek lat, jednak dopiero w ostatnich latach rynek konsumencki w odniesieniu do czekolady został podzielony na tak wiele różnych składników. Poza tym to, co dzieje się na rynku konsumenckim stale się zmienia – trendy, karmello opinie, tendencje, komentarze – więc trzeba być z tym wszystkim na bieżąco, jeśli chce się faktycznie wybić w tej branży i mieć z niej jakiś zacny pieniądz.

  • Tags
  • czekolada
  • konsumenci
  • opinie
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Google rozpoczyna testowanie Instant Apps
Poprzedni wpis To nie koniec MdM!

Warto przeczytać

Usunięcie danych z Google - czy to w ogóle jest możliwe? Technologie

Usunięcie danych z Google - czy to w ogóle jest możliwe?

Słodkie prezenty od Mikołaja Marketing

Słodkie prezenty od Mikołaja

Trendy w online marketingu kierowanym do kobiet Marketing

Trendy w online marketingu kierowanym do kobiet

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.