Producent kart Mater Card uruchomił kampanię pod nazwą MasterCard Capsule, która zachęca do spędzania bezcennych chwil z bliskimi i przyjaciółmi na rozmowie twarzą w twarz, nawiązując do problemu uzależnienia od mediów społecznościowych.
W wybranych warszawskich restauracjach do końca marca potrwa projekt, w którym nagradzany jest czas, jaki goście spędzą bez używania telefonu. W ten niecodzienny sposób, promocja nawiązuje do idei slow food w świecie nowych technologii.
Jak działa MasterCard Capsule?
– Uczestnicy, zostawiając swoje urządzenia w specjalnej kapsule, aktywują licznik, a za czas spędzony bez korzystania z urządzeń mobilnych otrzymują vouchery na nagrody.
– Jednorazowo przy stoliku może usiąść 8 osób. Kiedy kapsuła z telefonami zostanie otwarta, licznik zostanie zatrzymany.
– W celu ułatwienia rozmowy, uczestnicy mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanych fiszek z tematami do rozmowy.
– Z telefonu można skorzystać płacąc nim zbliżeniowo podczas regulowania rachunku, co pozwoli walczyć o dodatkowe nagrody.
Szczegóły możecie też obejrzeć na poniższym filmie: