W Microsoft trwają prace nad przygotowaniem wersji MS Office dla iPadów. Patrząc na cenę aplikacji, wygląda na to, że będą one celem strategicznym firmy. Czy gigant z Redmond przypomniał sobie o konkurencji?
Jak podaje The Daily, Microsoft pracuje nad dostosowaniem aplikacji wchodzących w skład pakietu Office do potrzeb użytkowników iOSa.
Biorąc pod uwagę fakt, że Apple zajmuje 80% rynku tabletów, takie posunięcie giganta z Redmond może okazać się strzałem w dziesiątkę. Podobnie jak w przypadku wersji Office’a dla Mac’ów, zapotrzebowanie na ten pakiet może być duże. Tym bardziej, że MS Office jest drugim po Windowsie najlepiej sprzedającym się produktem Microsoftu.
Pewnym zaskoczeniem może okazać się cena. Nowy Office ma kosztować ok. $10 (34 zł), czyli porównywalnie do podobnego pakietu Apple’a – iWork.
Zdobycie tak dobrze rozwiniętego rynku byłoby znacznym osiągnięciem dla Redmondu. Może być też prognozą sukcesu dla Windowsa 8, bo jeśli nie uda się wypromować i dobrze sprzedać Office’a dla iOSów, w jaki sposób uda im się sprzedać tablety z Windowsem 8?