• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Na czym drukować materiały reklamowe?
Home
Technologie

Na czym drukować materiały reklamowe?

osnews Technologie 0 comments

Artykuł sponsorowany

Dostosowanie charakteru materiałów reklamowych do grupy odbiorców to prawdziwa sztuka. Liczy się tu nie tylko treść i oprawa graficzna, ale także sam nośnik reklamy, w tym powierzchnia, na której zostanie ona wydrukowana. Poniżej przedstawiamy przegląd najczęściej używanych materiałów reklamowych oraz podpowiedzi, na czym będą się najlepiej prezentowały.

Druk wielkoformatowy – reklama przyciągająca uwagę

Tego typu wydruki znamy wszyscy – stały się one niemal obowiązkowym elementem przestrzeni miejskiej. Reklama dużego formatu sprawdza się zarówno w wersji outdoor, jak billboardy, szyldy i logotypy przestrzenne, jak i wewnątrz pomieszczeń, w formie standów, rollupów czy prezenterów. Przy umiejętnym wykorzystaniu druku formatowego, w którym specjalizuje się sprawdzona drukarnia, każdą przestrzeń można otworzyć na satysfakcjonujące spotkanie z klientem.

Ale do pełni sukcesu potrzebny tu będzie przede wszystkim dobór odpowiedniego podłoża druku do informacji, którą chcemy zapisać w umysłach konsumentów. Jednego typu efekt osiągniemy na podłożu twardym, innego z kolei na papierze billboardowym czy ploterach banerowych. Na szczęście mocną stroną kampanii reklamowych jest ich wielotorowość – nie warto rezygnować z jakiejś formy przekazu, gdy można wykorzystać je wszystkie!

Twarde podłoża reklamowe – co do nich należy?

Najpopularniejsze rodzaje podłoży twardych powstają z płyt PVC, twardej i spienionej, plexi, płyty DIBOND czy Stadur. Zakres drukowanych na nich treści reklamowych może być praktycznie nieograniczony. Od logotypów i szyldów, poprzez dekoracje stoisk targowych i sklepowych, aż po niewielkie gadżety promocyjne w rodzaju zawieszek czy przypinek. Poprzez wykorzystanie tych materiałów powstaje reklama trwała, o nasyconych, dobrze odwzorowanych kolorach i precyzyjnych kształtach. Ich minusem, zwłaszcza dla małych biznesów, jest z pewnością cena – w tego rodzaju reklamę wielkoformatową trzeba najczęściej sporo zainwestować. Warto jednak pamiętać, że inwestycja ta znacząco zwiększa widoczność firmy w przestrzeni publicznej. Co więcej, jeśli wykorzystamy przekonujący, przemyślany design reklamy, przykładowo w obrębie szyldu, mamy szansę na stałe zapaść w pamięć konsumentom.

Banery, billboardy, folie – na czym są drukowane?

Typowy dla billboardów papier BlueBack różni się znacznie od zwykłego papieru do wydruków. Ten specjalistyczny, powlekany papier został stworzony z uwzględnieniem odporności na temperaturę, promieniowanie UV i zmienną pogodę. Właśnie dlatego billboardy nie blakną tak szybko, a ich zmianę trzeba powierzyć specjalistom.

Jeśli chodzi o bannery, drukowane są one na ploterach rolowych, a podłożem jest tu na ogół specjalna tkanina poliestrowa lub siatka winylowa. W przeciwieństwie do druku billboardowego, ten rodzaj materiału umożliwia uzyskanie obrazu o większej rozdzielczości, który może być oglądany również z bliska.

Druk na folii znajduje szerokie zastosowanie w wielu typach reklamy. Często obraz przenoszony jest tu techniką transferową, dzięki czemu jest niezwykle wierny oryginalnemu designowi. Folie używane w reklamie mogą być częściowo lub całkowicie przezroczyste, a przy tym samoprzylepne. Sprawia to, że łatwo ozdobić nimi witrynę sklepową, samochód lub szybę zakładu usługowego.

Reklama mniejszego formatu – papier nie taki zwykły

W krótkim zarysie materiałów do druku wielkoformatowego nie udało nam się bez wątpienia wyczerpać tego złożonego tematu – możliwości jest po prostu zbyt wiele. Ale to jeszcze nie koniec, czas na inne formy reklamy, takie jak ulotki, mniejsze plakaty, broszury, naklejki, wizytówki, notesy i szereg gadżetów promocyjnych.

Wiele z nich zwyczajowo drukowanych jest na papierze, ale prawie zawsze różni się on znacznie od tradycyjnego papieru do pisania. Zarówno ulotki, jak i katalogi czy plakaty najlepiej prezentują się na papierze kredowym, w zależności od potrzeby w wersji błyszczącej lub matowej. Papier kredowy o wyższej gramaturze jest odpowiedni dla projektów, gdzie liczy się sztywniejsze podłoże, natomiast elementy, które powinny się łatwo zginać, muszą mieć niższą gramaturę.

A co oprócz papieru? Najlepsze możliwości doradzi z pewnością profesjonalna drukarnia Kraków daje w tym zakresie wiele możliwości. Przykładowo, zamiast papieru uniwersalnie stosowana jest folia samoprzylepna. Naklejki stanowią wyjątkowo efektywną i niedrogą formę reklamy, przydatną w poszerzaniu świadomości marki, a także przy różnego typu akcjach okolicznościowych. Obecnie spotykamy też często druk na gadżetach z tworzywa, drewna, a nawet metalu. Tkaniny i płótna także znajdą swoje zastosowanie w innowacyjnej kampanii.

Jak wybrać właściwe podłoże do druku reklamowego?

Jeżeli nie mamy pewności, jak przejść od momentu stworzenia projektu do gotowych materiałów reklamowych, najlepiej zdać się tutaj na doświadczenie zaufanej drukarni. Nie każde podłoże, które wydaje się odpowiednie na pierwszy rzut oka, będzie komponowało się z każdym projektem.

Co więcej, osobom bez przygotowania poligraficznego trudno jest uświadomić sobie wszystkie słabe i mocne strony danego materiału. Dlatego też przydatna w takiej sytuacji okazuje się lista pytań, które możemy zadać pracownikom drukarni, by razem wyłonić najlepszy materiał. Dzięki temu zyskamy pewność, że naszej kampanii nie zniweczy łatwy do uniknięcia błąd techniczny.

  • Tags
  • druk
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Sprawdź dlaczego treść jest tak ważna przy skutecznej kampanii reklamowej Google Ads
Poprzedni wpis Internet bezprzewodowy bez limitu do wyjazdu za granicę

Warto przeczytać

Tańsza odzież dla sportowców-amatorów? Technologie

Tańsza odzież dla sportowców-amatorów?

Profesjonalne skanery do zdjęć i klisz od Epsona Sprzęt

Profesjonalne skanery do zdjęć i klisz od Epsona

Technologie

Tonerowy zawrót głowy

ActiveJet, lider rynku alternatywnych materiałów do drukowania wprowadził do sprzedaży nowe tonery do...

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.