Artykuł partnera
Firma La Halle działająca od 1981 roku, wprowadza polski system ERP w swojej francuskiej sieci supermarketów odzieżowych. System ten będzie służyć do realizacji głębokiej transformacji oraz rozbudowy strategii poświęconej klientom. Poszczególne części wchodzące w skład całościowej platformy Comarch Retail będą zainstalowane na ponad 5000 urządzeń w 900 punktach La Halle. Jest to system zarządzania zamówieniami.
Kontrakt z firmą La Halle został podpisany w czerwcu 2018 roku. Jest to największe przedsięwzięcie w historii Comarch na wprowadzeniu systemów klasy ERP.
Comarch Order Management System umożliwia scentralizowanie oraz ujednolicenia danych takich jak: cenniki,rabaty,, promocje, kolekcje. Nastąpi połączenie wszystkich procesów sprzedażowych cross-kanałowej (store-to-web, click-and-collect, e-reservation, a także ship-from-store). Te działania służą zwiększeniu zadowolenia klienta z zakupów oraz zwiększenie przywiązania klienta do marki La Halle.
System stworzony dla sprzedaży detalicznej Comarch POS pozwala firmie La Halle na kompleksową automatyzację sprzedaży oraz spersonalizowanie ofert. Na podstawie posiadanych informacji na temat potrzeb klienta oraz dostępność artykułów, system umożliwia stworzenie oferty zgodne z oczekiwaniami klientów. Dodatkowo sprzedawcy otrzymają możliwość korzystać z systemu Comarch mPOS, dostępnego na smartfonach oraz tabletach. System mobilny umożliwi pracownikom na dostęp do tych samych informacji, które zawarte są w wersji stacjonarnej oprogramowania. Dzięki tym informacjom sprzedawcy i pracownicy sklepów będą mogli kompleksowo pomóc klientom w trakcie zakupów, w dowolnym miejscu w sklepie.
Rozwiązanie Comarch jest bezpośrednio związane z system Comarch Store Back Office.
System Retail dla handlu detalicznego działa w wersji stacjonarnej i mobilnej. Pozwala na zarządzanie całościową logistyką sklepową (przyjęcie i wydanie towaru, zarządzanie stanami magazynowymi) prezentując aktualną dostępności produktów. Informacje na temat stanów magazynowych są decydującym elementem podczas wprowadzania strategii omnichannel.
Wobec rosnących oczekiwań klientów, w tej bardzo wymagającej branży, nieustannie udoskonalamy sprzedaż. Potrzeby klientów zmieniają się szybko i często. Dlatego firma stawia na rozwój systemów informatycznych , aby być konkurencyjna (wizja klienta 360, omnichannel) i podnosi jakość usług.
Takie działania przekładają się na większe zadowolenie klientów w skali całościowej
Wdrożenie systemów Comarch ma na celu realizację wielu zadań : ułatwienie pracy z klientem, usystematyzowanie pracy sprzedawców, oraz rozwój głównych działów firmy (marketingowego, logistycznego). Dla klientów, system ma wprowadzić płynność w całym procesie sprzedaży, ułatwić przepływ informacji pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży, oraz dopasować oferty do potrzeb każdego klienta.Celem działu sprzedaży jest udoskonalenie świadczonych usług i poprawienie kontaktów z klientami.
Strategicznym zadaniem jest zdobycie informacji na temat zachowań klienta podczas zakupów online i offline. Pozwoli to, na efektywniejsze budowanie lojalność klienta i jego przywiązania do marki.
Digitalizacja, inaczej cyfrowa transformacja jest teraz obecna w centrum strategicznych wyzwań firm z branży handlu detalicznego. Rozwiązania mobilne są obecnie niezbędne dla pracowników sklepów, zwiększają produktywność oraz usprawnić proces sprzedaży. Jako lider rozwiązań dla sektora handlu detalicznego, musimy dostarczać naszym klientom przewagę technologiczną nad konkurencyjną, wyprzedzać i kształtować nowe trendy odpowiadające oczekiwaniom naszych klientów.