• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS

Opisy produktów, czyli kwintesencja sklepu internetowego

Artykuł sponsorowany

Popularność sklepów internetowych jest dziś większa niż kiedykolwiek wcześniej. Przyczyną tego zjawiska jest wzmożona ekspansja całego sektora e-commerce spowodowana pandemią i tym, że przyzwyczailiśmy się do robienia zakupów przez internet. Każdy sklep internetowy potrzebuje opisów produktów. Jednocześnie przedsiębiorcy nigdy nie mają czasu (albo umiejętności) na to, aby samodzielnie wykonywać takie opisy. Często jest to także niemożliwe z powodu ilości pozycji w sklepie.

Popularność sklepów internetowych jest dziś większa niż kiedykolwiek wcześniej. Przyczyną tego zjawiska jest wzmożona ekspansja całego sektora e-commerce spowodowana pandemią i tym, że przyzwyczailiśmy się do robienia zakupów przez internet. Każdy sklep internetowy potrzebuje opisów produktów. Jednocześnie przedsiębiorcy nigdy nie mają czasu (albo umiejętności) na to, aby samodzielnie wykonywać takie opisy. Często jest to także niemożliwe z powodu ilości pozycji w sklepie.

Wówczas najlepiej postawić na profesjonalnego copywritera, który wykona takie opisy. Czym muszą się one charakteryzować i dlaczego nie warto w tej kwestii iść na skróty?

Opis marketingowy – dlaczego jest tak istotny?

Według badań aż 77% internautów korzysta z zakupów online. To pokazuje jak duży potencjał tkwi w handlu internetowym. Rozrost sektora e-commerce w przeciągu ostatnich trzech lat jest doskonałym przykładem na to, że sklep online może być doskonały biznesem, lub wsparciem stacjonarnej działalności. Warto dodać, że stworzenie dziś sklepu internetowego nie jest niczym skomplikowanych i można to zrobić w dosłownie kilka dni.

Samo wykonanie strony sklepu internetowego i włączenie wszystkich funkcjonalności jest dziś proste i dostępne dla wszystkich, jednakże prawdziwą kwintesencją sklepu online są opisy produktów. Warto podkreślić, że jakość i szczegółowość takich opisów jest niezwykle istotna z wielu względów. Najważniejszym powodem jest oczywiście sam przekaz marketingowy. Dobrze opisane produkty potrafią zaciekawić potencjalnego klienta i ostatecznie przekonać go do zakupu.

Opisy produktów e-commerce to podstawa każdego sklepu online

Jedynym sposobem na przekonanie klientów do zakupów w sklepie internetowym są dobre i przekonujące opisy poszczególnych pozycji. Muszą być napisane językiem korzyści, aby dobrze oddawały specyfikacje produktu, na przykład dokładnie uwzględniały wszystkie jego zalety. Warto zaznaczyć, że specyfikacja i zalety, to nie wszystko, gdyż kwintesencją udanego opisu jest przede wszystkim jego skuteczny komunikat marketingowy.

Takie teksty muszą być lekkie i w miarę krótkie, aby nie nużyły klienta. Nie oszukujmy się – mało kto dziś wczytuje się w dłuższe kolumny tekstu, dlatego głównym celem takich treści jest maksymalny przekaz w minimalnej formie. Bardzo istotne jest także odpowiednia implementacja słów kluczowych, których celem jest pozycjonowanie danej frazy w wynikach wyszukiwania. Z tego też powodu opisy produktów powinny być wykonywane przez zawodowych copywriterów, którzy potrafią dopasować formę opisu do fraz kluczowych, które muszą być w nim zwarte.

Unikalne opisy produktów mają znaczenie!

Dość często stosowaną i niestety maksymalnie szkodliwa praktyką jest kopiowanie opisów produktów z innych stron internetowych. Po pierwsze, takie działanie narusza prawa autorskie, po drugie zaś, Google bardzo szybko orientuje się, że tekst pod produktem został skopiowany z innego źródła i nie jest unikalny.

Jakie są tego konsekwencje? Obniżenie pozycji w wynikach wyszukiwania, czyli coś, co dla sklepów internetowych jest równoznaczne ze zmniejszeniem zysku. Dlatego też tak istotne jest to, aby opisy produktów e-commerce były pisane przez copywritera, która który dopilnuje tego, aby opis był nie tylko ciekawy, zgodny z zasadami SEO, ale przede wszystkim unikalny. Plagiat i obniżenie zasięgu i pozycji w Google dla sklepu internetowego jest najgorszym z możliwych scenariuszy. Ilość produktów w sklepach internetowych sięga często nawet kilku setkom, dlatego wykonanie takich opisów zajmuje dość dużo czasu, chyba, że do tego zadania wynajmie się profesjonalną agencję copywriterską.

Jak pisać opisy, aby były skuteczne i ciekawe?

Opisy produktów ze sklepów internetowych muszą być przede wszystkim zgodne z zasadami SEO, zwięzłe i po prostu interesujące. Wykorzystanie w tym celu języka korzyści i postawienie na luźną formę takiego opisu, przyciąga uwagę i odgrywa bardzo istotną rolę – wyróżnia taki opis spośród milionów innych opisów w sieci.

Nie da się ukryć, że żyjemy dziś w erze dosłownego przeładowania docierającymi do nas informacjami. Dlatego zaczyna działać naturalny mechanizm odcięcia się od zbędnych informacji, które tylko „pożerają” naszą uwagę i koncentrację. Nie ma tak naprawdę jednego, unikalnego przepisu na to, jak napisać opis, ponieważ sukces takiej treści w głównej mierze zależy od jej twórcy. Na pewno istnieją opisy produktów, które zapadły Ci w pamięć. Dlaczego tak się stało? Bo były oryginalne, unikalne i nietypowe.

Potrzebujesz opisów produktów? Nawiąż współpracę z profesjonalistami!

Wykonywanie opisów produktów to odpowiedzialne zadanie, które stawia na szali reputację i skuteczność sprzedaży sklepu online. Z tego też powodu w tej dziedzinie najlepiej postawić na profesjonalistów, czyli na agencję copywriterską. Szybka realizacja zleceń, zawodowi copywriterzy w zespole, rozległą wiedza połączona z doświadczeniem pozwala na tworzenie opisów produktów, które skutecznie sprzedają.

  • Tags
  • sklepy-internetowe
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Zegarki inspirowane grą Cyberpunk 2077 - co warto o nich wiedzieć?
Poprzedni wpis Walne Zgromadzenia Wspólników – ile zaoszczędzisz, głosując online?

Warto przeczytać

Sklep online- dlaczego warto wybrać platformę Magento? Technologie

Sklep online- dlaczego warto wybrać platformę Magento?

Sklep w internecie to taka nie-łatwa sprawa? Część 1. Technologie

Sklep w internecie to taka nie-łatwa sprawa? Część 1.

Sklep dropshipping w mniej niż 1 miesiąc? Jak go założyć? Technologie

Sklep dropshipping w mniej niż 1 miesiąc? Jak go założyć?

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.