Artykuł sponsorowany
Każda firma pragnie pozyskać jak największą ilość klientów, utrzymać ich przy sobie i budować pozytywny wizerunek. Można to uzyskać, ale bez skutecznej reklamy będzie to trudne. Konkurencja nie śpi i ma do zaproponowania równie atrakcyjną ofertę. Natomiast są fajne sposoby do wyróżnienia…
Każda firma pragnie pozyskać jak największą ilość klientów, utrzymać ich przy sobie i budować pozytywny wizerunek. Można to uzyskać, ale bez skutecznej reklamy będzie to trudne. Konkurencja nie śpi i ma do zaproponowania równie atrakcyjną ofertę. Dzięki gadżetom reklamowym typu pendrive z grawerem czy pendrive karta kredytowa z logo firmy można zbudować z docelowa grupą odbiorców mocniejsze więzi, czyli głębsze relacje. Jeśli dana marka dobrze się kojarzy, to jest znacznie większe prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się skorzystać z jej oferty.
Pendrive karta z nadrukiem uniwersalną formą reklamy
Zainwestowanie w gadżety reklamowe z cała pewnością jest godnym polecenia posunięciem, jednakże należy zrobić to z głową. Nie bez znaczenia jest tuja trwałość gadżetów. Słabej jakości produkt, który prezentuje niską wartość użytkową, z pewnością nie zwiększy szans sprzedażowych. Tak więc nie ma większego sensu kupowanie najtańszych pendrivów reklamowych. Taki gadżet nie tylko musi być praktyczny, ale także wytrzymały, aby klient mógł używać go przez lata, czyli promować markę przez długi czas.
Bardzo ważne jest też to, jaką technikę znakowania wybierzemy do stworzenia nadruku z logiem firmy na powierzchni urządzenia. Jeśli będzie to słabej jakości tusz, szybko zniknie z powierzchni pendriva, a więc gadżet reklamowy przestanie pełnić funkcje, do których został przecież specjalnie stworzony. Zeby nie narazić się na takie przykre niespodzianki, najlepiej zwrócić się do tych, którzy zajmują się tym profesjonalnie. Na przykład do agencji reklamowej Printmar która specjalizuje się w produkcji gadżetów firmowych, w tym w pendrivach w kształcie karty kredytowej.
Czy gadżety to jest kosztowną inwestycją?
Droższy gadżet reklamowy z pewnością przyniesie bardziej satysfakcjonujące efekty, jednakże taka inwestycja nie musi nadwyrężyć firmowego budżetu. Obecnie koszt produkcji masowej ilości pendrivów reklamowych nie jest wysoki. Ceny nośników pamięci są często uzależnione od wielkości zamówienia, dzięki czemu można uzyskać bardzo atrakcyjną stawkę za sztukę. Pamiętajmy o tym, że jest to rodzaj długotrwałej reklamy pod warunkiem, że nadruk będzie wykonany dobrej jakości tuszem, który nie zniknie po krótkim okresie użytkowania.
Można nanieść nadruk za pomocą metody tłoczenia lub fotokopiowania, grawerowania laserem czy też sitodruku Oferta pendrivów z nadrukiem jest bardzo szeroka. Mogą one być wykonane z ekologicznych materiałów typu drewno i skóra lub z eleganckiego metalu czy też z lekkiego plastiku. Wszystko zależy od tego, jaki jest rodzaj promocji i prowadzonej działalności oraz rodzaj płaszczyzny pendriva.