• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Reklama tradycyjna czy internetowa
Home
Technologie

Reklama tradycyjna czy internetowa

osnews Technologie 0 comments

Artykuł sponsorowany

Każda osoba prowadząca działalność w branży e-commerce jest wręcz zobligowana do zapoznania się z zasadami, które funkcjonują w marketingu internetowym. Aby firma mogła mieć jakiekolwiek szanse na dotarcie do większej liczy osób, musi wykorzystać narzędzia tegoż marketingu w dążeniu do celu, jakim jest skuteczna sprzedaż produktów i usług. Czy to oznacza, że tradycyjne formy reklamy odeszły już do lamusa? Nic bardziej mylnego. Być może zostały wyparte przez coraz bardziej popularny marketing online, ale wielu specjalistów z branży marketingu uważa, ze łącząc marketing online z offline znacznie efektywniej można dotrzeć do większej ilości zainteresowanych klientów.

Marketing internetowy

E-marketing to nic innego, jak gałąź tradycyjnego marketingu. Klasyczny marketing opiera się na wykorzystaniu różnych sposobów promocji i sprzedaży towarów oraz usług. W przypadku marketingu online przenosi się te zadania do internetu. Celem marketingu jest wsparcie sprzedaży, a także budowa wizerunku marki oraz reklama produktu w oparciu o różnego rodzaju wzorce działań. Jeśli chodzi o marketing internetowy, zakres działań jest zupełnie taki sam.

Marketing online możemy określić jako działania optymalizacyjne, które mają na celu promocję firmy lub marki w sieci. Aby działania te były skuteczne i przynosiły zyski, niezbędne będzie użycie wielu narzędzi oraz wiedzy na temat mechanizmów wykorzystywanych w internetowej reklamowej przestrzeni.

Najprościej rzecz ujmując marketing online jest strategią składająca się z wielu działań z szeroko pojętego zakresu reklamy, a także zwiększaniem widoczności firmy w internecie. Zadaniem marketingu online jest przede wszystkim zachęcenie klientów do zapoznania się z ofertą, a następnie sprzedaży produktów lub usług. Nie można jednak zapominać, że marketing internetowy ma długotrwałe efekty, choć jednocześnie wiąże się z bezustanną analizą wyników i planowaniem kolejnych etapów działań

Rodzaje marketingu

Rozwój internetu kreowany jest głównie przez nowatorskie trendy e-marketingowe. Zwykła reklama, która jest skromnie wkomponowana w treść, to ewidentnie zbyt mało, aby przebić się z ofertą w sieci. W obecnych czasach tylko innowacyjne rozwiązania, które szczególnie zapadają w pamięci odbiorców, mają szansę wyróżnić się w natłoku reklam. Rynek online rządzi się własnymi prawami, które zmieniają się bezustannie. Dlatego też do promocji firmy lub marki warto stosować różne rodzaje marketingu.

Reklama banerowa polega przede wszystkim na wykorzystaniu takich elementów graficznych jak obrazki, animacje, gify oraz hasła do przekierowania na inną stronę. Uważa się, że jest jedną z najszybciej rozwijających się form reklamy.

Pay per click to rodzaj reklamy internetowej, w której najważniejszą rolę odgrywa płatność za kliknięcie w link lub baner, a nie za jego każde wyświetlenie.

Affiliate marketing to dosyć ciekawy sposób reklamy w internecie. Polega on na promocji biznesu online. W tym przypadku osoba promująca produkt, za pomocą strony internetowej, jest wynagradzana za każdego odbiorcę, który zdecyduje się odwiedzić, kupić lub dokonać innej czynności na stronie reklamodawcy.

E-mail marketing to bardzo popularna forma marketingu. Jest to tak zwany marketing bezpośredni i polega na wykorzystaniu poczty elektronicznej jako głównego narzędzia komunikacji. Celem e-mailingu jest głównie budowanie lojalności konsumenckiej oraz tworzenie relacji z odbiorcami i budowa wizerunku firmy. Oczywiście głównym celem jest sprzedaż.

Marketing offline

Internet dostępny jest niemalże w każdym zakątku świata. Czy to oznacza, że tradycyjne formy reklamy nie mają już racji bytu? Oczywiście, że nie. Zarówno wręczanie wizytówek, jak i reklamy na billboardach oraz wszelkiego rodzaju targi lub wystawy są ogromną możliwością na bezpośredni kontakt z klientem. Również gadżety reklamowe to nadal jedna z najlepszych form oddziaływania na przyszłych klientów.

Warto więc połączyć ze sobą marketing online i offline, aby skutecznie trafić do odbiorców. W pierwszym przypadku mamy możliwość globalnego dotarcia do klientów, w drugim zaś zbudowania bezpośrednich relacji z nimi.

  • Tags
  • marketing
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Profesjonalny freelancer SEO - pozycjonowanie stron na wysokim poziomie
Poprzedni wpis 3 powody, dla których cena bitcoina (BTC) może jeszcze nie być na dnie

Warto przeczytać

Rynek pracy w marketingu - jak pozyskać skutecznego marketera? Marketing

Rynek pracy w marketingu - jak pozyskać skutecznego marketera?

Copywriter specjalista czy człowiek od wszystkiego? Marketing

Copywriter specjalista czy człowiek od wszystkiego?

Jak budować wizerunek marki Marketing

Jak budować wizerunek marki

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.