• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Reklamy trafią nawet do zegarków
Home
Marketing
Reklama

Reklamy trafią nawet do zegarków

osnews Marketing, Reklama, Sprzęt, Technologie 0 comments

To nieuniknione. Choć gadżety do noszenia zaliczyły falstart w 2012 roku, wiele wskazuje na to, że wkrótce porządnie namieszają na rynku. A wraz z nimi pojawi się zupełnie nowy rodzaj reklam. Rewolucyjne zmiany na rynku techmarketingu zapoczątkowały smartfony, uświadamiając reklamodawcom, że obecnie znaczna część społeczeństwa najbardziej podatna na przekaz marketingowy zawsze ma przy sobie nośnik potencjalnych reklam. Kiedy na ręce klientów trafią inteligentne zegarki, a sportowcy masowo zaczną inwestować w cyfrowych trenerów osobistych, firmy zyskają kolejny sposób na dotarcie do potencjalnego odbiorcy.

Jak podaje Bloomberg Businessweek, tym młodym rynkiem już teraz zaczyna interesować się platforma marketingowa InMobi, która planuje wypuścić narzędzia reklamowe na urządzenia z nowopowstającej gałęzi technologii.

Spiralę zainteresowania gadżetami do noszenia zainspirowały okulary Google Glass, sprzęt który na razie trafi do bardzo małego grona odbiorców, ale dzięki pieniądzom wpompowanym w ten projekt przez dział marketingu z Mountain View, możliwe stało się otworzenie rynku dla mniejszych, bardziej przystępnych urządzeń. Takich jak np. wspomniane wcześniej zegarki. Głównym wyzwaniem czyhającym na InMobi będzie znalezienie sposobu na przekazanie treści reklamowych na wyjątkowo małej przestrzeni. Inżynierowie firmy zapewniają, iż w pocie czoła pracują nad opracowaniem odpowiednich narzędzi. Ale nie tylko InMobi zaciera ręce na myśl o podboju tego nowego segmentu branży, do gry włączyli się też inni gracze, platforma marketingowa Klip oraz Millenial Media.

Pomysłów na wprowadzenie reklamy do gadżetów do noszenia jest kilka: począwszy od standardowych reklam pełnoekranowych pojawiających się w darmowych aplikacjach, poprzez różnego rodzaju systemy motywacyjne, nagradzające użytkowników aplikacji za wykonywanie określonych czynności (np. kliknięcie w reklamę). Nic nowego, biorąc pod uwagę to, co obecnie dzieje się na rynku smartfonowym, problem stanowi jedynie skala powierzchni reklamowej.

Zupełnie inaczej wygląda sytuacja w przypadku implementacji rozwiązań marketingowych w okularach rzeczywistości rozszerzonej. Tu inżynierowie proponują wprowadzenie systemu inteligentnej analizy obrazu, rejestrowania tego, co przykuwa wzrok użytkownika i dostosowanie przekazu reklamowego indywidualnie do każdego odbiorcy. Na przykład jeśli klient przykułby na dłużej wzrok na jakimś sprzęcie, system natychmiast przesłałby mu promocyjne oferty na ten przedmiot.

Brzmi niewiarygodnie? Być może, ale inteligentne zegarki i okulary AR trafią w końcu do powszechnego użytku, jedne wcześniej, inne później. Już teraz warto zainteresować się możliwościami, jakie drzemią w tym nowym rynku reklamowego zbytu. O ile do świata w którym większość populacji będzie na co dzień nosiła Google Glass jeszcze nam daleko, niewykluczone, że w niedalekiej przyszłości smartwatch zagości na rękach wielu milionów potencjalnych klientów.

Największym wyzwaniem stojącym przed producentami sprzętów mobilnych oraz marketingowcami będzie przekonanie użytkowników, że te nowe technologie nie stanowią zagrożenia dla ich prywatności. Google, Facebook i Apple inwestują mnóstwo pieniędzy w rozwój tego segmentu rynku, widząc w nim ogromną szansę na rozszerzenie swojego pola wpływu. Nie powinniśmy zatem pytać czy, ale kiedy gadżety do noszenia na dobre zadomowią się w naszych domach.  

Źródło

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Pinterest w służbie reklamodawcom
Poprzedni wpis eBay stawia na płatności mobilne

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.