Coraz bardziej zaczynamy doceniać i w pełni wykorzystywać potencjał smartfonów. Dziś smartfon służy nie tylko do rozrywki i kontaktów z bliskimi, ale także pozwala korzystać z wyjątkowych okazji cenowych.
Smart shopping to jeden ze sposobów na „sprytne” zakupy. Jak donosi ostatnio opublikowany przez Qpony.pl raport, już około 89% Polaków świadomie lub nieświadomie stało się smart shopperami, a ponad połowa z nich podczas „polowania” na okazje cenowe korzysta ze smartfonów. Smart shopping przywędrował do Polski ze Stanów Zjednoczonych i często nawet nie mamy pojęcia, że stajemy się członkiem społeczności poszukiwaczy zakupowych okazji.
Czym jest smart shopping?
Smart shopping polega na poszukiwaniu okazji cenowych i to wcale nie z konieczności, a świadomego podejścia do zakupów oraz chęci lepszego planowania domowego budżetu. W tym celu coraz częściej wykorzystujemy właśnie mobilne technologie – smartfon stał się jednym z urządzeń, dzięki którym możemy szybko znaleźć interesujące nas produkty w niskiej cenie, która dodatkowo wcale nie wiąże się z niską jakością.
Dane dostępne w opublikowanym przez poznański startup raporcie to prawdziwa kopalnia wiedzy na temat zwyczajów zakupowych konsumentów oraz sposobu wykorzystania mobilnych aplikacji zniżkowych podczas dokonywania codziennych zakupów. Zawarta w raporcie wiedza szczególnie przyda się w mobilnym marketingu i pozwoli lepiej poznać potrzeby konsumentów ukierunkowanych nie na pozorne oszczędności, a świadome zakupy wysokiej jakości produktów, których wcale nie musi cechować wygórowana cena.
Kim jest Polski smart shopper?
Wykształcony, dobrze sytuowany i świadomy swoich potrzeb – taki jest Polski smart shopper. Raport Qpony pozwala poznać jego preferencje zakupowe i dodatkowo daje odpowiedź na pytanie, co jest ważne dla szukającego okazji cenowej konsumenta oraz zawiera niezwykle przydatne w marketingu mobilnym case studies, z którego warto skorzystać, aby jak najlepiej dopasować swoją ofertę do zwyczajów i potrzeb tej szczególnie ważnej grupy konsumentów.
Pobierz pełną wersję raportu ze strony Qpony.pl >>
Artykuł partnera