British Airways przeprasza swoich pasażerów za fiasko związane z uruchomieniem Terminalu 5 na lotnisku Londyn Heathrow. Wykorzystuje do tego niestandardową formę – SMS-y.
W ciągu siedmiu pierwszych dni pracy terminalu British Airways ratowało swoje dobre imię. Przewoźnik wysłał ponad 11 000 SMS-ów do klientów, przepraszając ich za złe funkcjonowanie terminalu.
W ciągu pierwszych 12 dni działania terminalu, który obsługuje tylko pasażerów British Airways Terminal 5 dotknęły ogromne problemy. Anulowano około 700 lotów i zagubiono ponad 20 000 sztuk bagażu. Koszty oszacowano na 16 milionów funtów.
Przeprosiny British Airways przypominają trochę przeprosiny polskiego PZPN-u… chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze;) Dlaczego? SMS to niby nowoczesny sposób na przeprosiny, ale brakuje mu raczej jednostkowego, osobistego podejścia do pasażera…
Myślę, że pasażerowie wolą wykorzystać SMS-y do rezerwacji lotów, jak to
już ma miejsce w Indiach. Swoją drogą, ciekawe który europejski lub amerykański przewoźnik wprowadzi taką usługę…