• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Targetowanie reklam AdWords – jak trafnie dotrzeć do klientów?
Home
Marketing

Targetowanie reklam AdWords – jak trafnie dotrzeć do klientów?

osnews Marketing 0 comments

Tekst partnera EACTIVE

Codziennie widzimy wiele reklam, na które nie zwracamy uwagi. Na billboardach, w radiu, telewizji. Podobnie sytuacja wygląda w internecie – zastanów się jaką wartość ma to, że zobaczysz 5 razy w ciągu dnia reklamę zabawki dla dzieci, jeżeli nie znasz żadnego małego dziecka, którego mógłbyś nią obdarować?

Będąc właścicielem firmy powinno zależeć Ci na tym, aby reklamy Twoich usług lub produktów docierały głównie do osób zainteresowanych Twoją branżą, tzw. potencjalnych klientów. Na ratunek przychodzi targetowanie – polega ono na skierowaniu reklamy prosto do określonej grupy klientów. Dzięki targetowaniu reklam masz większą szansę na to, że Twoja kampania reklamowa przyniesie oczekiwane rezultaty. Jakie możliwości daje Ci Google AdWords? Tego dowiesz się z naszego artykułu.

Reklama targetowana w Google AdWords

Targetowanie reklam to największa zaleta Google AdWords. Jeżeli stworzysz odpowiednią charakterystykę swojego potencjalnego klienta, możesz skierować do niego właściwe reklamy. Linki sponsorowane i reklamy displayowe można łatwo kierować – Google oferuje wiele możliwości, jeżeli chodzi o targetowanie, począwszy od miejsc, w których będą się one wyświetlać, przez wiek i płeć odbiorców.

Reklamy Google możesz targetować pod kątem:

  • Słów kluczowych – wybierz słowa, które są powiązane z Twoją działalnością, aby reklamy wyświetlały się, gdy klienci wpisują je w wyszukiwarce. Zyskasz dzięki temu większe szanse na to, że osoba poszukująca danej usługi lub produktu skorzysta z Twojej oferty, gdyż będą to osoby faktycznie zainteresowane Twoim produktem bądź usługą.
  • Urządzenia – reklamy mogą pojawiać się wyłącznie na urządzeniu mobilnym, lub tylko na stacjonarnym.
  • Lokalizacji – sprawdza się to najlepiej w przypadku stacjonarnych sklepów, lokali gastronomicznych, czy usługowych. Jeżeli np. jesteś właścicielem pizzerii to chcesz z pewnością, aby dowiedzieli się o Tobie wszyscy okoliczni mieszkańcy, a nie ktoś zupełnie z innego regionu Polski. Targetowanie na lokalizację możesz ustawić względem województwa, miasta, a nawet osiedla.
  • Języka – jeżeli Twoja branża działa nie tylko w języku polskim, ale również na arenie międzynarodowej, koniecznie podczas targetowania ustaw wybrane języki w grupie potencjalnych odbiorców. Dzięki temu poszerzysz swoje możliwości na skuteczną kampanię.
  • Tematów – tworząc kampanię w sieci reklamowej Google możesz wybrać tematykę Twojej branży, np. dana restauracja będzie występować w grupie “gastronomii”. Reklama może wyświetlać się na stronach związanych ze wspomnianą tematyką.
  • Odbiorców – wszystko, co zostało wcześniej wymienione przyczynia się do charakteryzowania potencjalnego odbiorcy Twoich reklam. Warto również dodać, że użytkownik może należeć do grupy już znanych osób, które wcześniej odwiedzały Twoją stronę. W przypadku ich wykorzystuje się metodę remarketingu, by przypomnieć dawnym klientom o swojej obecności.

Warto zaznaczyć, że dwie ostatnie możliwości targetowania dostępne są w sieci reklamowej Google, a pozostałe dotyczą reklam tekstowych w sieci wyszukiwania Google.

Gmail – miejsce na Twoją reklamę

Istnieje jeszcze możliwość targetowania reklam w skrzynce Gmail, które polega na tym, że wybrane wedle preferencji osoby zobaczą Twoją reklamę wśród swoich wiadomości. Są dwa rodzaje reklam w Gmail:

  • reklama zwinięta – kilka słów imitujących wiadomość mailową, które mają za zadanie zainteresować użytkownika przejściem do oferty,
  • wiadomość reklamowa – ta opcja daje niekończące się możliwości. Twoja wiadomość z targetowaną reklamą w mailu może zawierać tekst, grafiki filmy, linki, czyli wszystko, co potencjalnie zaciekawi klienta.

Monitoruj skuteczność swoich reklam

Zajmując się profesjonalnym badaniem potencjalnej grupy odbiorców, a następnie kreując dla wybranych użytkowników reklamy przekonasz się o skuteczności Google AdWords. Największą zaletą tego systemu targetowania reklam jest fakt, iż możesz monitorować wzrost, czy liczbę kliknięć z dnia na dzień. Obserwując reakcje użytkowników, możesz metodą prób i błędów zmieniać reklamy tak, by dotrzeć dokładnie do tych użytkowników, na których Ci zależy.

  • Tags
  • AdWords
  • gmail
  • reklama
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis Jak kupić dobrą baterię do telefonu? Kilka dobrych rad
Poprzedni wpis Agencja social media – jakie korzyści może dać twojej marce?

Warto przeczytać

Pozwól się zauważyć - jak wyróżnić swoją markę dzięki grafice reklamowej? Technologie
9 kwietnia 2022

Pozwól się zauważyć - jak wyróżnić swoją markę dzięki grafice reklamowej?

Kampanie Google Ads - czym są? Jakie mają zalety? Technologie
29 marca 2022

Kampanie Google Ads - czym są? Jakie mają zalety?

Allegro Ads, czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż na Allegro Technologie
16 stycznia 2022

Allegro Ads, czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż na Allegro

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2019. All rights reserved.